Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
پنجشنبه 24 اسفند 1402 Parsa 924 0

قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه

قیمت باتری ماشین با دریافت باتری کهنه، راهنمای تعویض باتری کهنه با نو به همراه ارسال و نصب رایگان، نحوه محاسبه قیمت باتری کهنه

قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه و قیمت باطری ماشین بدون دریافت باتری کهنه در برنامه فروش ما متفاوت می باشد. به این صورت که اگر شما هنگامی که باتری از ما خریداری می کنید و متخصص ما برای تعویض باتری در محل شما حاضر می شود باتری کهنه خود و یا به اصطلاح داغی باتری خود را به ما بدهید قیمت باتری تمام شده جدید کمتر از زمانی می شود که شما داغی باتری خود را تحویل ما ندهید.

در این مقاله ، قرار است در مورد چیزی صحبت کنیم که اکثر ما به ندرت به آن فکر می کنیم. و آن هم نحوه دور انداختن باتری قدیمی ماشین و یا داغی باتری قدیمی ماشین می باشد. می دانیم که عمر باتری های خودرو به طور متوسط حدود سه تا پنج سال است که پس از آن تقریباً بی استفاده می شوند. بنابراین ، واقعاً با داغی باتری ماشین چه می ‌کنید ؟ هنگامی که باتری ماشین شما دیگر قابل استفاده نیست، باید آن را بازیافت کنید. به خواندن ادامه دهید تا اطلاعات ارزشمندی در مورد اینکه چرا بازیافت بسیار مهم است و کجا می توانید برای بازیافت آنها مراجعه کنید. با کسب آگاهی در این زمینه می‌توانید در مواقع لازم از این اطلاعات استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه اطلاعات درج شده را مطالعه نمایید و یا با شماره  ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید.

قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه

چرا قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه کمتر است ؟ و نحوه محاسبه قیمت باتری کهنه

در باتری سرب وجود دارد و این سرب قیمتش همانند طلا بالا و پایین می رود و به صورت لحظه ای باید آن را چک کرد. هنگامی که ما برای تعویض باتری کهنه شما در محل مورد نظر حاضر می شویم قیمت لحظه ای باتری کهنه و یا همان داغی باتری خودتان را حساب می کنیم و آن را از شما میگیریم ولی اگر به هر دلیلی ماشین شما باتری نداشته باشد و یا شما نخواهید که باتری قدیمی خود را به ما بدهید قیمت لحظه ای باتری شما را حساب نموده با توجه به سرب موجود در آن و آن مبلغ را به قیمت باتری جدید اضافه خواهیم کرد. به همین دلیل قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه کمتر می باشد.

از طرفی دیگر سرب داخل باتری به طبیعت آسیب می رساند و نباید به طور معمولی آن را در طبیعت رها کنیم. به همین دلیل معمولا سرب داخل باتری را بازیافت کرده و دوباره به چرخه بر می گردانند.

باتری ماشین شما انرژی لازم برای راه اندازی خودرو را تامین می کند و همچنین به عنوان محافظ برق برای سیستم کامپیوتری آن عمل می کند. هر اتصال الکتریکی در ماشین شما به آن بستگی دارد. با این حال با گذشت زمان ، باتری ها به تدریج کارایی کمتری پیدا می کنند و در نهایت نیاز به تعویض خواهند داشت.

در حالی که تهیه یک باتری جدید به آسانی می تواند خریداری شود ، دور انداختن باتری خودروی قدیمی شما نیاز به تفکر بیشتری دارد و باید با احتیاط انجام شود زیرا باتری استفاده شده حاوی مواد شیمیایی است که می تواند برای بدن مضر باشد. این در شرایطی است که باتری به درستی دور ریخته نشود. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم که این کار را به ما واگذار کنید و باتری کهنه خود را به ما بدهید. این موضوع از نظر هزینه ای نیز برای شما به صرفه تر خواهد بود چراکه قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه برای شما کمتر حساب می شود و ارزان تر تمام می شود. دلیل این موضوع نیز دقیقا همان سرب موجود در باتری است.

شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه با شماره تلفن  ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید. خوشبختانه راه‌ های مختلفی برای دور انداختن صحیح باتری ‌های قدیمی خودرو وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 

دلیل اهمیت باتری کهنه و روش تعویض با آن با محصول نو

باتری استاندارد خودرو که امروزه در دسترس است یک باتری 12 ولتی سرب اسیدی است. در داخل هر باتری ، صفحات سربی در مخلوطی از اسید سولفوریک و آب غوطه ور می شوند. پس از احتراق ، یک واکنش شیمیایی جریانی از الکترون ‌ها را تولید می‌ کند که ولتاژ و جریانی را به سیستم‌ های خودرو می ‌رساند. تمام چراغ ‌های بیرونی و داخلی ، سیستم صوتی ، ناوبری ، پریز های برق و سایر اجزای الکتریکی برای کار کردن به یک باتری کارآمد نیاز دارند.

هر باتری دارای شش سلول است و هر سلول در هنگام شارژ کامل 2.1 ولت انرژی تولید می کند. این به این معناست که در ولتاژ 12.6 ولت ، باتری به طور مطلوب کار می کند و تا زمانی که به زیر 12.4 ولت برسد ، به کار خود ادامه می دهد ، و در این مرحله تخلیه شده در نظر گرفته می شود و می بایست مورد بررسی قرار بگیرد. هنگامی که باتری دیگر 12 ولت تولید نمی کند ، نیاز به تعویض دارد. و توجه داشته باشید که در خرید باتری جدید قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه کمتر از زمانی است که شما داغی باتری خود را به ما نمی دهید.

اگر تشخیص داده اید که باتری فعلی شما دیگر نمی تواند کار را انجام دهد ، می توانید به سرعت آن را با یک باتری جدید در عرض 15 دقیقه تعویض کنید. این بخش آسان است اما چالش اصلی که در اینجا مطرح می شود دور انداختن باتری قدیمی ماشین و یا همان داغی باتری می باشد.

نحوه محاسبه قیمت باتری کهنه

نحوه برخورد صحیح با باتری‌های کهنه

یقینا کشور ما برای این نوع اقلام خطرناک که منظور همان باتری ماشین می باشد ، که اساساً نزدیک به ۸ کیلوگرم سرب بسیار سمی و اسید سولفوریک سوزاننده است ، یک وسیله معمولی در کنار خیابان ارائه نمی دهد تا باتری را در آن بیاندازید. چراکه اگر این مواد شیمیایی به داخل زمین نفوذ کنند ، می توانند به آب های زیرزمینی وارد شوند ، و گیاهان را از بین ببرند و به حیوانات یا افرادی که ممکن است آنها را بخورند ، آسیب برسانند. بنابراین چه کاری باید انجام دهید تا مطمئن شوید که این اتفاق نمی افتد؟

قبل از اینکه گزینه های مختلف در رابطه با داغی باتری مطرح کنیم باید به شما بگوییم که ما در این زمینه پیشنهاد آسان تری داریم و کافی است شما برای خرید باتری جدید با ما از طریق شماره  ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید و ما به همراه باتری جدید یک متخصص برای شما ارسال خواهیم کرد که کارهای نصب و تعویض باتری را به صورت رایگان انجام می دهد و باتری کهنه شما و یا همان داغی باتری قدیمی شما را تحویل می گیرد و توجه داشته باشید که قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه کمتر از حالتی است که شما باتری کهنه ماشین خود را تحویل ندهید.

هنگامی که باتری قدیمی از دست شما خارج شد، معمولاً به شرکتی فرستاده می شود که آن را تجزیه می کند و اسید سولفوریک را تخلیه می کند، که سپس دوباره پردازش می شود یا به یک مرکز زباله های خطرناک ارسال می شود. سرب نیز حذف می شود و اغلب در باتری ماشین جدید استفاده می شود یا به شمش های سربی تبدیل می شود. محفظه پلی پروپیلن بازیافت می شود و هر چیزی که باقی مانده است به ضایعات فرستاده می شود.

قرار دادن باتری قدیمی خود برای تجارت یا بازیافت به این معنی است که آن را با دقت در یک کیسه پلاستیکی ضخیم قرار دهید تا از نشتی آن اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که باتری را در حالت عمودی نگه دارید و آن را در یک منطقه امن در داخل وسیله نقلیه خود ، مانند روی زمین قرار دهید. شما نباید آن را در مکانی قرار دهید که ممکن است واژگون شود و بشکند ، مانند روی یک صندلی نرم یا در حالتی که احتمال واژگونی زیادی داشته باشد ، چراکه ممکن است خطرناک باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که سودمندترین روش برای شما عرضه باتری قدیمی جهت امحا اصولی است. در نتیجه قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه بسیار بصرفه‌تر خواهد بود.

 

خدمات تعویض باتری کهنه با نو به صورت رایگان

برای تعویض باتری به صورت رایگان شما می توانید با تماس گرفته و ما متخصص این کار را به همراه باتری درخواستی برای شما ارسال کرده و داغی و یا همان باتری کهنه شما را دریافت می کنیم تا کار بازیافت آن را برای شما راحت تر کنیم و با توجه به توضیحات بالا امیدوارم متوجه شده باشید که قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه کمتر از زمانی است که شما باتری قدیمی خودتان را به هر دلیلی تحویل ما ندهید. و بدانید که استعلام قیمت بروز باتری کهنه با توجه به قیمت جهانی سرب انجام می شود و در همان موقع تعویض این قیمت بررسی می شود تا ارزش گذاری بر روی داغی باتری ماشین شما درست باشد. و قیمت داغی باتری ماشین اگر نخواهید که آن را به ما بدهید با قیمت اصلی باتری جدید جمع شده و آن مبلغ را باید پرداخت کنید.

در پایان خوب است بدانید که باتری خودرو بازیافتی ترین محصول دنیا می باشد و حدود 99 درصد باتری های اسید سرب بازیافت می شوند. با این حال هر سال، تخمین زده می شود 1.8 میلیون باتری استفاده شده به طور مسئولانه بازیافت نمی شوند. و بدانید هنگامی که یک باتری سرب اسیدی به درستی بازیافت نمی شود، می تواند باعث رسوب سرب، اسید و جیوه در دریاچه ها ، رودخانه ها و محل های دفن زباله شود. و برای چرخه حیات و محیط زیست بسیار فاجعه بار است.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه می توانید با کارشناسان ما با استفاده از شماره  ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنید. همچنین ما در هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان هستیم و در هر ساعتی از شبانه روز شما به راحتی می توانید با ما ارتباط داشته باشید.

نحوه محاسبه قیمت باتری کهنه

سوالات متداول:

قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه چگونه محاسبه می‌شود؟

در این صورت تحویل داغی باتری به کارشناسان ما ارزش داغی باتری و سرب درون آن از محصول جدید کم شده و برای مشتری بسیار بصرفه‌تر خواهد شد.

آیا قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه کمتر خواهد بود؟

بله قطعا همینطور است شما می‌توانید ضمن تماس با مجموعه تعویض باتری از جزئیات دقیق تعرفه‌ای آگاه شوید.

چه موادی در قیمت هر آمپر باطری کهنه تاثیر گذار هستند؟

بازار باتری نیز مانند بازار بسیاری از اجناس مصرفی خودرو، به قیمت مواد اولیه و نوسانات بازار مواد اولیه آن وابسته است. به این صورت که اگر در بازار مواد اولیه گرانی قیمت رخ دهد؛ شک نکنید که قیمت همه باتری‌ها چه تولید داخل و چه وارداتی از خارج نیز بالا خواهد رفت. در این پاراگراف از قیمت باتری ماشین با دریافت باتری کهنه می‌خواهیم به شما بگوییم؛ که کدام مواد به کار رفته درون باتری آنقدر ارزشمند هستند که روی قیمت باتری تاثیر می‌گذارند. به صورت کلی می‌توان به ۵ ۶ ماده مختلف که در باتری به کار رفتند اشاره کرد اما مهم‌ترین موادی که با حتی یک نوسان کوچک در بازار آنها قیمت باتری به سرعت جابجا می‌شود، می توان به سرب و آب اسید اشاره کرد.  بازار این دو ماده به حدی روی قیمت بازار باتری تاثیرگذار است که حتی یک تغییر قیمت در هر کدام از این مواد، می تواند قیمت باتری خودرو را تا حد زیادی بالا ببرد.متاسفانه ارتباط بازار باتری خودروی در ایران با این دو بازار بسیار زیاد است؛ در مواردی هیچ کدام از باتری سازها نمی‌توانند جلوی بالا رفتن قیمت باتری ماشین را بگیرند.علاوه بر این، این دو ماده تنها مواد به کار رفته در باتری هستند که قابل بازیافت و استفاده دوباره در خود صنعت باتری سازی یا صنایع دیگر هستند.  بنابراین حتی اگر باتری‌های کهنه خود را تحویل بدهید قرار است که از سرب و آب اسید به کار رفته درون آنها دوباره در صنایع دیگر استفاده شود. جدول زیر تمام موارد ارزشمند و قابل فروش باتری را به شما نشان می‌دهد:

متریال های ارزشمند بکار رفته درون باتری خودرو

سرب

اسید سولفوریک

نیکل برای سر باتری ها

 

قیمت باطری ماشین بدون دریافت باتری کهنه چه مقدار افزوده می شود؟

به دلیل فروش مواد ارزشمند درون باتری، باتری‌های کهنه نیز برای ما باتری سازان ارزشمندند. به خاطر همین هم هست که در فروشگاه اکثر باتری سازی‌ها قیمت‌ها با تحویل داغی یا همان باتری کهنه شما به شما داده می‌شود. البته این به این معنی نیست که اگر خدای نکرده به هر دلیلی داغی باتری نداشته باشید به شما باتری جدید تحویل داده نشود. بلکه با خلاقیت صنعت باتری سازی، توانسته‌ایم قیمت‌های باتری را با تحویل داغی کمی پایین‌تر بیاریم  تا شما موقع پرداخت هزینه مجبور به پرداخت هزینه گزافی نشوید. در صورتی که شما، برای تحویل به ما داغی ندارید؛ مجبورید که هزینه باتری جدید خود را کاملاً آزاد پرداخت کنید.  قاعده باتری سازی‌ها اینگونه است که مثلاً اگر شما یک باتری ۵۰ آمپر بخواهید و به آنها یک داغی ۵۰ آمپر تحویل بدهید به طور مثال یک میلیون تومان از شما هزینه می‌گیرند. حال اگر یک باتری ۵۰ آمپر بخواهید ولی یک داغی کمتر از ۵۰ آمپر به آنها تحویل بدهید اختلاف داغی تحویل داده شده و باتری جدید مورد نظر حساب شده به ازای هر آمپر اختلاف مقداری روی هزینه شما افزوده می‌شود. به طور مثال اگر شما باتری ۶۰ آمپر بخواهید اما داغی ماشین شما ۵۰ آمپر باشد، شما مجبورید  ۱۰ آمپر را به صورت آزاد پرداخت کنید. اگر کلاً داغی ماشین نداشته باشید تمام ۶۰ آمپر را به صورت آزاد پرداخت می‌کنید.

قیمت روز انواع باتری های خودروی  کهنه

قیمت روز باطری کهنه را کجا تهیه کنیم؟

ما در تعویض باتری به روزترین قیمت باتری‌ها و همچنین قیمت باتری‌های کهنه را داریم. اگر شما نیز می‌خواهید قیمت باتری کهنه را همین امروز بفهمید؛ می توانید از یکی از راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید. همچنین اگر قیمت باتری‌های کهنه را می خواهید، با تنها یک تماس ساده با مجموعه ما می‌توانید از آنها مطلع شوید.

آیا تعویض باتری،باتری کهنه ی ما را خریدار است؟

بسیاری از خدمات امداد باتری، به عنوان بخشی از خدمات ارائه شده، امکان تعویض باتری قدیمی مشتری را با باتری جدید فراهم می‌کنند و باتری قدیمی را به عنوان جزءی از معامله قبول و از مشتریان خود خریداری می‌کنند. این روش امکان تخلیه مسئولیت از بارگذاری و دفع صحیح باتری قدیمی را از دوش مشتریان برمی‌دارد و از آنها در این زمینه معافیت می‌دهد.در واقع با خرید این باتری ها شما دیگر نیازی نیست باتری های کهنه ی خود را دور بیاندازید.تنها کافیست که باتری های کهنه ی خود را که در صنعت باتری سازی به آنها داغی گفته میشود؛ به دستان ما بسپارید و روی باتری جدید خود تخفیف بگیرید.باتری های جدید پس از دریافت باتری های قدیمی به شما عزیزان با تخفیف 20 الی 40 درصدی فروخته می شود.پس میتوان نتیجه گرفت که فروختن باتری کهنه بسیار به نفع شماست.همچنین، باتری‌های قدیمی که توسط خدمات امداد باتری خریداری می‌شوند، بعضاً به عنوان باتری‌های بازیافتی استفاده می‌شوند. این باتری‌ها بعد از ارسال به مراکز بازیافت، به منابع بازیافتی برای استفاده مجدد تبدیل می‌شوند و از این طریق، به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند و همچنین در فرآیند تولید مجدد باتری‌های جدید نیز نقش دارند. از این روش‌ها، علاوه بر کاهش هزینه‌های مشتریان برای تعویض باتری، به بهره‌وری منابع و حفظ محیط زیست نیز کمک می‌شود.

آیا باتری کهنه ارزش فروش دارد؟

باتری‌های قدیمی و کهنه ارزش فروش دارند زیرا درون آنها موادی مانند سرب، پلاستیک، و اسیدهای مختلف وجود دارد که قابلیت بازیافت دارند. این مواد بازیافتی از باتری‌های قدیمی به عنوان مواد اولیه برای تولید باتری‌های جدید و دیگر محصولات استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، سرب موجود در باتری‌ها بازیافت می‌شود و به تولید باتری‌های جدید کمک می‌کند، در حالی که پلاستیک‌های موجود نیز قابل بازیافت برای تولید مواد پلاستیکی دیگر مانند قطعات خودرو و مصنوعات دیگر استفاده می‌شوند.با فروش باتری قدیمی و کهنه، نه تنها به حفظ محیط زیست کمک می‌شود بلکه به کاهش هزینه‌های شما نیز کمک می‌کند. با درآمدزایی از فروش باتری قدیمی، هزینه‌هایی که باید برای خرید باتری جدید پرداخت کنید کاهش می‌یابد، زیرا معمولاً خرید باتری جدید همراه با کاهشی در قیمت نسبت به فروش باتری قدیمی است. به این ترتیب، از دو طرف، بازیافت باتری‌های قدیمی به محیط زیست و کیفیت زندگی ما کمک می‌کند و همچنین به کاهش هزینه‌های مرتبط با تعویض باتری در خودروی شما کمک می‌کند.لازم به ذکر دوباره است که برخی از این مواد به قدری ارزشمند و مهم اند که در تعیین قیمت خود باتری نیز بسیار تاثیر گذارند؛به همین دلیل است که اغلب باتری های قدیمی را دور نمی اندازند و به باتری سازی های مختلف با قیمت های مناسبی می فروشند.

سوالات پر تکرار

مجموعه ی تعویض باتری تمام باتری های کهنه شما را با قیمت بسیار مناسبی از شما میخرد تا شما در حین تعویض باتری خودروی خود، پول زیادی بابت باتری جدید نپردازید.

باتری کهنه ی خودروی شما از چیزی که شما فکر میکنید بسیار با ارزش تر است.شما با تحویل باتری کهنه که به داغی معروف است؛میتوانید بین 25 الی 40 درصد قیمت باتری جدیدی که میخواهید از باتری سازی ها بخرید را کاهش دهید و باتری جدید را ارزان تر دریافت کنید.

خدمات ما #قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه 
0919-0241494 09190241494