Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
فروش سیار باتری ماشین | ارسال و نصب رایگان
پنجشنبه 10 اسفند 1402 Portal Admin 366 0

فروش سیار باتری ماشین | ارسال و نصب رایگان

باطری فروشی سیار ماشین در همه ساعات آماده ارايه خدمات به شما شهروندان گرامی میباشد. جهت خرید باتری ماشین از باتری فروشی سیار با ما در تماس باشید.

باتری یکی از مهمترین قطعاتی است که به اجزای الکتریکی ماشین شما اجازه راه اندازی و کار می دهد. قطعاتی همچون چراغ های جلو ، برف پاک کن ها ، بوق ، خنک کننده و سیستم های مختلف الکتریکی که همه آنها باتری بستگی دارد.

باتری ماشین نیز همانند همه وسیله های الکتریکی یک عمر مفید و مشخصی دارد که به مدت زمان و کارکرد در آن مدت بستگی دارد و برای عملکرد بهینه می بایست در زمان مناسب تعویض و یا تعمییر شود.

جهت خرید فوری باتری ماشین از باتری فروشی سیار با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس حاصل نمایید.

باتری نیز همانند همه ملزومات روزمره ای که خرید می کنیم به دو صورت حضوری و اینترنتی می توان خرید کرد اما خرید اینترنتی باتری دارای چندین مزایا می باشد که در ادامه به تفصیل به آنها اشاره می کنیم.

باطری فروشی سیار ماشین

مزایای خرید سیار و اینترنتی باتری ماشین در محل

- خرید آسوده در هر مکانی

ضریب نفوذ خرید آنلاین به مردم در سال های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده و در ازدحام و شلوغی های امروزی ، وقت گذاشتن برای خرید آفلاین کار به شدت سختی است و بسیاری از مردم در حال حاضر اقلام مورد نظر خود را در خانه و یا در محل کار خود فقط با چند کلیک سفارش می دهند.

خرید آنلاین در حوزه باتری نیز صدق می کند و حتی ممکن است زمان لازم برای یافتن محصول مناسب را نداشته باشید که با خرید باتری ماشین به صورت آنلاین و به همراه نصب رایگان سیار  و تنها با چند ضربه روی تلفن هوشمند خود به آسانی می توانید آن را دریافت کنید.

- مقایسه قیمت و محصول

مردم ما در خرید اینترنتی آگاه شده اند و هیچکس محصولی را بدون مقایسه با سایر محصولات و قیمتشان ، آن را خریداری نمی کند. خرید باتری ماشین سیار و آنلاین تنها راهی هست که شما می توانید هر چند تا محصول مشابه را که می خواهید با یکدیگر مقایسه کنید و تمامی اینکار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. به یقین می دانید که چندین تولید کننده باتری وجود دارد و جدا کردن آنها بر اساس قیمت ، ویژگی ها و شایستگی ها دشوار است.

بنابراین اگر می خواهید بهترین باتری با قیمت مناسب برای ماشین خود تهیه کنید، راه درست این است که به فروشگاه های خرید آنلاین باتری بروید و آنها را بر اساس بودجه و نیاز خود اولویت بندی کنید. از قیمت ، نام تجاری ، ویژگی ها و مدت گارانتی، می توان اولویت بندی کرد و یک لیست مرتبی درست کرد و به نتیجه دلخواه رسید و در نتیجه از باطری فروشی سیار در محل بهرمند گردید.

- بررسی آنلاین و توصیفات

امروزه تمامی محصولاتی که به صوررت آنلاین به فروش می رسد از کوچکترین تا بزرگترین آنها قبل از اینکه در معرض دید عموم قرار بگیرند ، به صورت آنلاین بررسی می شوند. بررسی ها و توصیفات محصولاتی نظیر باتری می تواند در تصمیم گیری شما از هر نظر اعم از اندازه ، ظرفیت ، انرژی و ولتاژ مورد نیاز ، عمر مفید باتری از نظر زمانی و کارکرد ، تجربه مشتریان قبلی و یا حتی تعمییر و نگهداری بسیار مفید باشد.

- تخفیف ها و جشنواره ها

تولیدکنندگان و مشتریان مشتاقانه منتظر فرصت هایی نظیر جشنواره ها و موعد های زمانی هستند که فروشندگان محصولات خود را با تخفیف ارائه می دهند و خرید آنلاین باتری و باطری فروشی سیار مجموعه تعویض باتری این فرصت را به شما می دهد که این محصول را با تخفیف تهیه نمایید.

تعویض باتری ماشین در محل تهران

یکی از بزرگترین معضلات رانندگان پایتخت نشین، انتخاب تعمیرگاه نزدیک و با قیمت مناسب برای خودرو خود است. چون هنگامی که خودروی آنها با مشکل مواجه می‌شود، به علت بزرگی بیش از اندازه تهران نمی‌توانند تعمیرگاه مناسب را نزدیک خود پیدا کنند. مجموعه تعویض باتری با کسب مهارت‌های تخصصی، دست به ابتکاری در حوزه باتری زده تا برای شما رانندگان تهران دیگر نگرانی، مبنی بر دسترسی به باتری ساز ارزان قیمت و مطمئن وجود نداشته باشد.ابتکار ما در خرید و تعویض باتری ماشین در محل به صورت رایگان و آنلاین است. به این صورت که دیگر نیاز نیست نگران باشید ماشین شما در کجای این شهر پهناور به مشکل باتری برخورده و در هر کجای این شهر با فروش سیار باتری ماشین  می توانید به راحتی باتری کهنه خود را با باتری جدید تعویض کرده و نه تنها با وجود سایت ما اطمینان حاصل کنید که محصول خریداری شده معتبر است بلکه با خدمات سایت ما دیگر نیاز به دادن اجرت به باتری ساز نخواهید بود و تمامی هزینه‌های ارسال و نصب باتری درخواستی شما رایگان خواهد بود  سایت ما تمامی باتری‌ها چه ایرانی و چه خارجی در تمامی برندها و آمپرها موجود دارد بنابراین نگران این نباشید که باتری مناسب ماشین شما وجود ندارد  تنها با زنگ زدن و ثبت سفارش پس از دریافت مشاوره‌های اولیه از تیم فنی تعویض باتری می توانید به راحتی مناسب‌ترین باتری خودرو خود را هرچه که باشد رایگان در محل دریافت کرده و تعویض کنید  در ادامه مقاله فروش سیار باتری ماشین تعدادی از محصولات خود را به عنوان نمونه داخل جدول زیر آوردیم:

گارانتی

برند محصول

دارد

اوربیتال سپاهان

دارد

سوزوکی سپاهان

دارد

هایپیل آکوباتری

ندارد

هیوندای کره ای

 

تعویض باتری در محل

نکاتی که برای خرید باتری ماشین به صورت سیار باید رعایت کنید

نکته اول دفترچه راهنمای خودرو را مطالعه کنید

مشخصات زیادی وجود دارد که باید قبل از خرید باتری خودرو بررسی کنید. اما در ابتدا باید بدانید که ماشین شما به چه نوع باتری نیازمند است.پس دفترچه راهنمای ماشین خود را بردارید و به قسمت باتری بروید.

نکته دوم ابعاد و گروه باتری

در قسمت سایز باتری شما می توانید سایز باتری خود را مشاهده کنید که معمولا سازندگان خودرو بیش از یک اندازه باتری را مجاز می دانند که در این صورت به دنبال بزرگترین اندازه ممکن باتری باشید چراکه معمولا نشان دهنده قدرت و زمان ذخیره بیشتر است.

نکته سوم آمپر مناسب

ما در باتری یک رده بندی بر اساس آمپر در ساعت داریم که به این معنی است که هرچه این رتبه آمپر در ساعات بیشتر باشد ، باتری می تواند بار را برای مدت طولانی تری حفظ کند و احتمال قطع شدن برق تولیدی کمتر است.

 فروش باتری ماشین به صورت سیار

در خرید باتری سیار برای ماشین خود به دنبال باتری باشید که درجه آمپر ساعت ( AH ) آن کمی بالاتر و یا برابر با عدد ذکر شده در دفترچه راهنمای خودروتان می باشد.

نکته چهارم ظرفیت ذخیره باتری

ظرفیت ذخیره باتری ظرفیت ذخیره تعداد دقیقه هایی است که یک باتری کاملا شارژ شده در دمای 80 درجه فارنهایت یا به عبارتی حدود 27 درجه سانتی گراد 25 آمپر را تخلیه می کند و ولتاژ 10.5 ولت را برای باتری 12 ولتی حفظ می کند ، به عبارت ساده تر این ظرفیت باتری شماست که هرچه این ظرفیت ذخیره بالاتر باشد ، عملکرد باتری بین شارژ مجدد بیشتر است. ولی باید دقت داشته باشید ظرفیت مناسب برای ماشین خود را خریداری کنید.

نکته پنجم نوع باتری

باتری ماشین انواع مختلفی دارد ولی مهم این است باتری را برای خرید انتخاب کنید که دفترچه راهنما به شما می گوید، حتی اگر باتری بهتری نسبت به آن وجود داشته باشد. به این دلیل که سازگاری آن نوع باتری بر اساس مشخصات سازنده خودرو با ماشین شما بیشتر است.

علاوه بر نکات بالا پارامتر های دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام خرید آنلاین باتری و فروش باتری ماشین به صورت سیار در نظر داشته باشید که یکی از آن ها عمر باتری است که باید بررسی کنید و مطمئن شوید که باتری جدید است و کارکرده ( دست دوم ) نمی باشد. علاوه بر آن به گارانتی باتری و خدمات تعویض و سیاست های فروشنده و یا سایتی که از آن خریداری می کنید هم توجه داشته باشید. و یکی ازمهمترین آیتمی که درخرید آنلاین باید توجه داشته باشید نظرات مشتریان است و به دنبال نظراتی باشید که در مورد تجربیات سایر خریداران صحبت می کنند. این می تواند یک مقیاس خوبی برای اطمینان بیشتر از قابلیت باتری و همچنان فروشنده باشد.

توجه داشته باشید که تعویض باتری خود را می بایست به متخصص این کار بسپارید چراکه می تواند کار دشواری باشد و اگر به دست متخصص انجام نگیرد ممکن است دچار فاجعه شود .

ما در طرح فروش باتری ماشین سیار این مورد را در نظر گرفته و یک متخصص نصب و تعویض و راه اندازی باتری برای شما فرستاده تا در محل مورد نظر باتری شما را تعویض کرده و دیگر نیاز به رفتن به تعمییرگاه و باطری سازی نداشته باشید. ما تلاش کردیم که بهترین تکنسین های تعویض باتری را برای شما انتخاب کنیم تا دیگر نگرانی برای انجام این کار نداشته باشید و با خیالی آسوده این کار را به ما بسپارید.

ما استفاده از طرح فروش باتری ماشین سیار را در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، قم ، قزوین ، بندرعباس و مشهد برای شما عزیزان فراهم کرده و کافیست با ما در هر ساعتی از شبانه روز ارتباط ( تماس و سایت ) برقرار کرده تا ما تکنسین های متخصص مجموعه را به محل شما فرستاده و آنها با تعویض باتری و گرفتن باتری دسته دوم شما، ماشینتان را آماده برای کارایی دوباره و مشکلتان را به طور کامل حل نمایند.

همچنین شما می توانید در سایت ما تمامی برند های معتبر باتری ماشین که با آنها همکاری داریم را مشاده فرمایید و مشخصات و تمامی ویژگی های مدنظر هر باتری را با باتری های دیگر مقایسه کرده و انتخاب خود را هوشمندانه انجام دهید. اگر در انتخاب باتری نیز دچار تردید شدید و یا آگاهی کافی را ندارید می توانید با مشاوران متخصص ما تماس گرفته تا در انتخاب باتری مورد نیاز ، شما را کمک کنند.

همانطور که بالاتر به آن اشاره داشتیم در فروش باتری ماشین سیار به اعتبار فروشنده دقت فرمایید که مورد اطمینان برای خرید باشد که ما در این خصوص افتخار داریم که نمایندگی برند های معتبر در ایران نظیر سپاهان باتری و صبا باتری باشیم و توانسته ایم سال ها به شما مردم عزیز خدمات با کیفیتی را ارائه دهیم.

چرا باتری ماشین را به صورت سیار از مجموعه تعویض باتری خریداری کنیم؟

نوآوری که تعویض باتری در امر تعمیر باتری ماشین شما انجام داده دو مزیت بسیار بزرگ دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و اگر به این دو مزیت خوب توجه کنید متوجه می‌شوید که انتخاب بهتری از تعویض باتری برای شما وجود ندارد و سودمندترین خرید را فقط از تعویض باتری می‌توانید انجام دهید مزیت اول این است که تعویض باتری یک سایت رسمی با دفتر رسمی واقع در تهران است که دارای تمامی نمادهای استاندارد و نمادهای اعتماد الکترونیک  در حوزه ی فروش باتری است  و این یعنی حتی ذره‌ای جای شک برای شما باقی نخواهد ماند که محصولی که از سایت ما می‌خرید غیر اصل یا بی‌کیفیت باشد چون وجود تیم حرفه‌ای ۲۴ ساعته تعویض باتری و سایت امین و معتبر آن گواه بر با کیفیت بودن کار ماست اما مزیت دوم تعویض باتری این است که با فروش سیار باتری ماشین به صورت رایگان علناً از هر باتری ساز دیگری از لحاظ قیمتی برای شما مناسب‌تر خواهد بود  چون تمام باتری سازها ی آمدن به محل خرابی خودرو و تعویض باتری از شما اجرت‌های کم و بعضاً بسیار زیاد می‌گیرند اما چون ما در سایت تعویض باتری ارسال و نصب را جزو خدمات رایگان خود به شمار آوردیم شما دیگر لازم نیست نگران هزینه‌های اضافه بر قیمت باتری خریداری شده باشید بلکه فقط با پرداخت قیمت باتری مورد نظر بدون ذره‌ای هزینه اضافه آن را در محل دریافت و روی خودرو ی خود نصب شده خواهید دید

مراحل خرید باتری ماشین به صورت سیار با تعویض رایگان در محل

سوال بسیاری از مشتریان این است که دقیقاً مرحله به مرحله خرید از سایت خود را به ما توضیح دهید ما در این پاراگراف از فروش سیار باتری ماشین به شما توضیح می‌دهیم که هنگامی که باتری شما دچار مشکل شد و خودروی شما در هر. شهر تهران و شهرهای دیگر از حرکت ایستاد با تماس با ما ابتدا تیم فنی ما به شما مشاوره می‌دهند که آیا مشکل واقعاً از باتری شما هست یا خیر اگر مشکل از باتری نبود خیال شما را راحت می‌سازند که به دنبال تعمیرات دیگر بروید  اما اگر مطمئن شدیم که باتری شما نیاز به تعویض دارد ابتدا تمام برندهای مناسب ماشین شما با شرایط گارانتی و بهترین قیمت را به شما می‌گوییم و پس از انتخاب شما آن را به آدرسی که برای ما می‌فرستید توسط یکی از تکنسین های متخصص خود ارسال می‌کنیم  تکنسین ما در محل اقدام به نصب باتری جدید و دریافت باتری قدیمی یا همان داغی شما می کند و پس از نصب باتری جدید از عملکرد صحیح ماشین شما مطمئن می‌شود اگر همه چیز خوب پیش برود ماشین شما آماده حرکت دوباره است  اگر داغی ندارید نیز نگران نباشید شما می‌توانید بدون تحویل داغی و با هزینه کمی بیشتر نیز خدمات رایگان ما را دریافت کنید.

بهترین قیمت باتری ماشین نزد تعویض باتری است:

مجموعه تعویض باتری از ابتدای تاسیس خود تاکنون سیاستی را اتخاذ کرده که مبنی بر آن، بتواند بهترین قیمت باتری ماشین را به همه مشتریان خود عرضه کند.  قیمت‌های مناسب مجموعه تعویض باتری فقط مربوط به باتری‌های صبا باتری یا نوع خاصی از باتری نیست بلکه تمام باتری‌های تولید داخل در مجموعه تعویض باتری با بهترین سیاست قیمت گذاری، قیمت گذاری شدند.  شما می‌توانید بهترین قیمت موجود را در قسمت فروشگاه ما  پیدا کنید. تعویض باتری به علت اینکه نمایندگی بسیاری از این برندهای تولید کننده باتری در داخل بازار باتری خودرو ایران را دارد، باید قیمت‌هایی را روی قسمت فروشگاه خود لحاظ کند که شایسته نمایندگی این امداد باتری آنلاین باشد. از طرفی آنلاین بودن اعتماد مشتریان ما را برای خرید کمتر می‌کرد اما ما با به کارگیری این سیاست قیمت گذاری توانستیم، به تمامی مشتریان با هر میزان بودجه‌ای که برای باتری خودروی خود داشتند خدمات رسانی کنیم. تیم آنلاین مارکتینگ ما طوری قیمت‌ها را برای شما در قسمت فروشگاه لحاظ کردند که شما می‌توانید؛  قیمت‌های قسمت فروشگاه سایت ما را با فروشگاه سایر سایت‌ها مقایسه کنید. باید به شما بگوییم که پس از مقایسه خواهید فهمید؛ که وقتی ما به شما می‌گوییم قیمت محصولات ما در قسمت فروشگاه ارزان است؛ منظور ما دقیقاً چقدر ارزان و به صرفه است.  برای خرید هرگونه محصولات از تعویض باتری می‌توانید به قسمت فروشگاه ما مراجعه کنید.

بهترین خدمات امداد باطری شبانه روزی در تهران:

ما در تعویض بازی ادعا داریم که دارنده بهترین خدمات امداد باتری آنلاین نه تنها در سطح تهران بلکه در کل ایران هستیم. خدماتی که ما به شما ارائه می‌دهیم به قدری از سایر باتری سازی‌های فیزیکی که در دسترس شما هستند بهتر است که حتی ما با آنها قابل قیاس نیستیم. ایده‌های ابتدایی برای تشکیل تعویض باتری این بود که بتوانیم به همه مشتریان در هر نقطه‌ای که خودروشان دچار مشکل خرابی باتری شده، ارائه خدمات کنیم. ما برای حقیقت پیوستن این موضوع بسیار تلاش کردیم؛ مجبور شدیم که تیم پشتیبانی و فنی بسیار حرفه‌ای را به استخدام خود در بیاوریم. اما در نهایت توانستیم که پوشش کامل. روی تمام مناطق ۲۴گانه تهران ایجاد کنیم. این به این معنی است که دیگر مهم نیست شما در کدام. از تهران ماشینتان به مشکل خورده؛تنها کافیست با ما تماس گرفته تا تیم پشتیبانی ما مشاوره‌های فنی اولیه را به شما بدهند؛ این مشاوره‌ها شامل پرسش‌هایی است که شما و ما را از خرابی باتری شما مطمئن می‌سازد. به این خاطر که در بسیاری از مواقع مشکل از باتری نیست و سایر لوازم سیستم برق‌رسانی خودرو مشکل دارند.  اگر تیم پشتیبانی ما به این نتیجه رسید که مشکل از سیستم برق خودرو شما نیست و باتری شما خراب شده؛ به سریع‌ ترین روش ممکن یکی از تکنسین‌هایی که نزدیک شماست را به محل خرابی خودرو شما اعزام می‌کند. مهمترین نکته‌ای که تعویض باتری به آن می‌بالد این است که تمام پروسه مشاوره فنی اولیه برای خودروی شما تا ارسال تکنسین به صورت رایگان انجام می‌شود.

سوالات پر تکرار

خدمات تعویض باتری به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام میشود.تعویض باتری طوری طراحی شده که باتری نو را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل خرابی خودرو به شما می رساند.

قیمت باتری آنلاین با کمترین قیمت ممکن قیمت گذاری شده اند.ما با قیمت گذاری کمتر از باتری سازی های معمولی و ارائه ی خدمات ارسال و نصب رایگان باتری، به بهترین گزینه برای خرید باتری جدید برای شما مشتریان عزیز تبدیل می شویم.

عمومی #فروش سیار باطری ماشین 
0919-0241494 09190241494