Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
امداد باتری تهرانسر| خدمات تعویض باتری با ارسال و نصب رایگان
پنجشنبه 23 فروردین 1403 محمد موسوی 513 0

امداد باتری تهرانسر| خدمات تعویض باتری با ارسال و نصب رایگان

امداد باتری تهرانسر، فروش انواع باتری سوزوکی، نمایندگی صبا باتری و نمایندگی سپاهان اوربیتال با ارسال و نصب رایگان در محل

امداد باتری تهرانسر یکی از برترین باتری فروشی های غرب تهران می باشد که نماینده دو برند معتبر ایرانی : صبا باتری و سپاهان باتری می باشد که در هفت روز هفته به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد. برای اینکه بتوانید کمی بیشتر از باتری خودرو خود مراقبت کنید ، نیاز است بیشتر درباره عملکرد باتری بدانید. به همین دلیل خواندن ادامه این مطالب را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی خدمات امداد باتری تهرانسر

مجموعه امداد باتری یکی از بزرگترین گروه‌های فعال در حوزه خدمات باتری خودرو می‌باشد که نه تنها در شهر تهران، بلکه سایر شهرستان‌های ایران نیز فعالیت دارد. شما می‌توانید بوسیله این مجموعه خدمات تعمیر و خرید باتری خودرو را با تعرفه‌ای مناسب انجام دهید و از مزایایی همچون ارسال و نصب رایگان و همچنین تعویض باتری در محل بهره‌مند شوید. برای تماس با ما و استفاده از خدمات امداد باتری تهرانسر با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید.

نمایندگی صبا باتری تهرانسر

 نمایندگی سپاهان باتری در تهرانسر

 

مروری برعملکرد باتری خودرو:

عملکرد سنتی باتری در محفظه موتور به خوبی شناخته شده است؛ بدون باتری، خودرو نمی تواند روشن شود. علاوه بر موتور استارت، شمع ‌ها، چراغ‌ ها و کاربردهای الکترونیکی همگی به انرژی الکتریکی نیاز دارند. اما باتری چگونه ساخته می شود و چگونه کار می کند؟ به شما پیشنهاد می کنیم برای دانستن باتری مناسب خودرو خود، با امداد باتری تهرانسر و شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید و مدل خودرو خود را بگویید تا به شما بگویند که چه باتری؟ با چه ظرفیتی؟ و ... مناسب خودرو شما می باشد.

حالا کمی درباره باتری های سرب اسید بیشتر بدانیم :

بسیاری از رانندگان با خرید باتری جدید متوجه وزن سنگین باتری خودرو می شوند. وزن از حدود 10.5 کیلوگرم ، تا 30 کیلوگرم امکان پذیر است. دلیل این امر صفحات سربی در سلول های باتری است.

اجزاء و ساختار یک سلول باتری

الکترود مثبت

  • صفحه مثبت: در یک باتری سرب اسید ، صفحه با بار مثبت از اکسید سرب (PbO2) تشکیل شده است که در یک الکترولیت غوطه ور است.
  • شبکه مثبت: شبکه مثبت از یک آلیاژ سرب تشکیل شده است و برای نگهداری مواد فعال و به عنوان جمع کننده جریان استفاده می شود. که مناسب است به صورت دوره ای توسط متخصص سلامت آن چک شود. که در این زمینه به شما پیشنهاد می کنیم که با امداد باتری تهرانسر در تماس باشید و مدل خودرو و محل مورد نظر خود را بگویید تا در سریع ترین زمان ممکن یک متخصص برای شما از طرف امداد باتری تهرانسر فرستاده شود و خودرو شما را بررسی کند.

الکترود منفی

صفحه منفی : صفحه با بار منفی ( ماده فعال ) از سرب خالص (Pb) تشکیل شده است که در یک الکترولیت نیز غوطه ور است.

صفحه منفی: مانند صفحه مثبت، این نیز از یک آلیاژ سرب تشکیل شده است و به همین منظور عمل می کند.

 الکترودها با بارهای مختلف توسط یک کیسه جداکننده از هم جدا می شوند.

الکترولیت مخلوطی از اسید سولفوریک (H2SO4) و آب مقطر است. این الکترولیت می ‌تواند به شکل مایع (مانند باتری ‌های مرطوب معمولی یا در فناوری پیشرفته  EFB)، به شکل ژل ، یا در یک حصیر شیشه ‌ای (مانند فناوری AGM برای کاربردهای جدیدتر شروع و توقف) باشد. چندین الکترود مثبت یک مجموعه صفحه مثبت و چندین الکترود منفی یک مجموعه صفحه منفی را تشکیل می دهند. مجموعه صفحه منفی و مثبت با هم یک بلوک صفحه را تشکیل می دهند. بلوک صفحه یک سلول باتری است.

امداد باتری تهرانسر

نحوه عملکرد باتری خودرو

باتری خودرو طوری عمل می کند که انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود. باتری ماشین انرژی را به شکل شیمیایی ذخیره می کند و آن را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. در این فرآیند الکتروشیمیایی، چهار ماده با یکدیگر واکنش می دهند:

  • هیدروژن (H)
  • اکسیژن (O2)
  • سرب (Pb)
  • گوگرد (S)

اتصال یک مصرف کننده خارجی باعث شروع واکنش شیمیایی در باتری می شود:

الکترولیت، مخلوطی از اسید سولفوریک (H2SO4) و آب مقطر به یون های هیدروژن با بار مثبت (H+)  و یون های سولفات با بار منفی (SO42-) تجزیه می شود.

در همان زمان، الکترون ها از طریق مصرف کننده خارجی از الکترود منفی به مثبت می روند.

برای جبران این جریان الکترون‌ها، یون‌های سولفات از الکترولیت به الکترود منفی می‌روند و در آنجا با سرب (Pb) واکنش داده و سولفات سرب (PbSO4) تولید می‌کنند. سولفات سرب نیز در الکترود مثبت تولید می شود: پیوند اکسیژن (O2) در اکسید سرب (PbO2) با انتقال الکترون ها شکسته می شود و اکسیژن به الکترولیت می رسد. سرب باقیمانده (Pb) با سولفات (SO4) از الکترولیت پیوند می‌یابد. در این میان توجه داشته باشید که این موارد گفته شده در بازه عمر باتری متفاوت است . به همین دلیل حتما از جای معتبر باتری ماشین را خریداری کنید تا از نطر سلامت باتری خیالتان راحت باشد، که به شما پیشنهاد می کنیم که از امداد باتری تهرانسر خریداری کنید تا خیالتان از بابت درستی باتری، راحت باشد.

در آنجا ، اکسیژن با هیدروژن پیوند برقرار می کند و آب (H2O) را تشکیل می دهد. همانطور که اسید سولفوریک با تشکیل سولفات سرب مصرف می شود، غلظت محلول الکترولیت کاهش می یابد. هنگامی که غلظت اسید سولفوریک به زیر سطح معینی می‌رسد، باتری باید دوباره شارژ شود.

در طول شارژ، فرآیند های شیمیایی به ترتیب معکوس انجام می شود. در پایان ، عناصر اصلی را می توان یافت : الکترود مثبت از سولفات سرب (PbSO4)، الکترود منفی از سرب خالص (Pb) و الکترولیت از اسید سولفوریک رقیق (H2SO4) تشکیل شده است. از آنجایی که این فرآیند تبدیل با تلفات همراه است، باتری فقط می تواند تعداد محدودی از چرخه های شارژ را تحمل کند. بنابراین عمر مفید آن محدود است. توجه داشته باشید که فرآیند شارژ به ظاهر ساده ولی بسیار مهم و حیاتی می باشد ، چراکه می تواند خطرناک باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که این کار را به یک متخصص بسپارید و در این زمینه از امداد باتری تهرانسر کمک بگیرید تا در محل مورد نظر باتری شما را شارژ کنند.

 

مشکلات باتری های سرب اسید

سولفاته شدن و لایه بندی اسیدی : اگر باتری با ولتاژ بسیار کم شارژ شود، یا اگر همیشه با ولتاژ بسیار پایین (زیر 80 درصد) کار کند، لایه‌ بندی اسیدی که به آن طبقه ‌بندی نیز گفته می ‌شود، رخ می ‌دهد. اسید موجود در الکترولیت به دلیل اختلاط ضعیف لایه لایه می شود. چگالی های مختلف باعث لایه لایه شدن اسید سولفوریک در قسمت پایین و آب در قسمت بالایی باتری می شود. به همین دلیل، تنها بخش میانی الکترولیت ، یعنی فقط یک سوم، می تواند برای فرآیند تخلیه و شارژ استفاده شود. یکی از دلایل احتمالی لایه بندی اسید عمدتاً سفرهای کوتاه با استفاده همزمان از تعداد زیادی مصرف کننده برق است. در این حالت دینام زمان کافی برای شارژ مجدد باتری را ندارد. توجه داشته باشید که همیشه این علایم از باتری خودرو نیست و شاید قطعات دیگری دچار این اشکال شده ، پس به همین دلیل باتری خود را به طور دوره ای با کمک امداد باتری تهرانسر چک نمایید تا مطمئن شوید که باتری شما سالم است.

نتیجه لایه بندی اسیدی سولفاته شدن است. اگر این اتفاق در باتری رخ دهد، یا اگر دائماً به میزان کافی شارژ نشود ، سولفات سرب (PbSO4) روی الکترودها متبلور می شود و در طول زمان ساختارهای کریستالی بزرگتری را تشکیل می دهد. این فرآیند به عنوان "سولفاته کردن" شناخته می شود. کریستالیزاسیون از تبدیل مجدد سولفات سرب به اجزای اصلی سرب یا اکسید سرب جلوگیری می کند که منجر به جلوگیری از پذیرش شارژ و کاهش قدرت شروع سرد می شود. کریستال های تیز همچنین ممکن است به جداکننده ها آسیب بزنند یا باعث اتصال کوتاه در سلول ها شوند. اگر می خواهید که این قسمت را چک کنید ، پیشنهاد می کنیم که از امداد باتری تهرانسر کمک بگیرید.

برای خنثی کردن این اثر و جلوگیری از خرابی زودرس باتری ، باتری هرگز نباید در مدت طولانی در معرض سطح شارژ پایین قرار گیرد. برای این کار ، توصیه می شود باتری را به طور مرتب آزمایش کنید و در صورت لزوم آن را به طور کامل شارژ کنید. که در این زمینه امداد باتری تهرانسر در کنار شما است و شما را در این زمینه همراهی می کند.

تعویض و فروش باتری در تهرانسر

فن آوری‌های جدید باتری : AGM و لیتیوم یون

تا کنون باتری های سرب اسیدی معمولی سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص داده اند. با این حال، بازار به سرعت در حال تغییر است : فنآوری ‌های نوآورانه باتری برای وسایل نقلیه استارت مانند AGM از اسیدی استفاده می ‌کنند که در یک تشک چسبانده شده است تا ثبات چرخه بیشتری را فراهم کند و عملکرد قابل اعتماد را در وسایل نقلیه با نیاز انرژی افزایش یافته تضمین کند. مزیت دیگر این است که AGMلایه بندی اسیدی به دلیل اسید محدود شده دیگر امکان پذیر نیست.

نسل جدیدی از باتری های خودرو برای خودروهای میکرو هیبریدی با ولتاژ 48 ولت کار می کند و از سلول هایی با فناوری یون لیتیوم استفاده می کند. برای اطلاع بیشتر از این نوع باتری ها و یا خرید آنها می توانید با امداد باتری تهرانسر تماس بگیرید.

در پایان توجه داشته باشید که امداد باتری تهرانسر به تمام مناطق غرب تهران خدمات دهی دارد و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشد. شما برای خرید و یا تعمییر باتری می توانید با امداد باتری تهرانسر از طریق شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸  تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن خدمات آنها را دریافت کنید.

 

پوشش دهی تمام مناطق تهرانسر در کم ترین زمان ممکن:

آیا به دنبال خدمات تعویض باتری سریع و قابل اعتماد در منطقه تهرانسر هستید؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! با توجه به شبکه گسترده خدمات تعویض باتری، ما می‌توانیم تمام مناطق تهرانسر را در کمترین زمان ممکن پوشش دهیم.خدمات تعویض باتری ما علاوه بر پوشش گسترده، با کیفیت و موثر هستند. ما از تیمی متخصص و تجربه‌دار برای ارائه خدمات بهترین باتری‌های خارجی و اورجینال به شما بهره می‌بریم. با توجه به تجهیزات پیشرفته ما و توانایی همکاران ما، می‌توانیم تعویض باتری شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.همچنین ما تمامی ارسال ها و نصب هایی که به منطقه ی تهرانسر داریم را برای شما مشتریان عزیز تعویض باتری به صورت رایگان انجام می دهیم تا به بهترین نحو ممکن بتوانید از خدمات ما استفاده کنید.

هدف ما ارائه خدماتی است که علاوه بر سرعت، به شما اطمینان از عملکرد بهینه خودروتان را بدهند. با انتخاب ما، شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن باتری خود را تعویض کرده و به راحتی به مسیر خود ادامه دهید.

به ما اعتماد کنید و با خیالی آسوده، باتری خود را تعویض کنید. اطمینان داریم که خدمات ما شما را راضی خواهد کرد و به شما تجربه‌ای مثبت از تعویض باتری خواهد داد.

 

پوشش دهی تمام تهرانسر

 

با سابقه ترین باتری سازی تهرانسر از دیدگاه مشتریان:

با بیش از ده سال فعالیت مداوم در حوزه تعویض باتری در منطقه تهرانسر، ما به عنوان یکی از سابقه‌دارترین و معتبرترین باتری‌سازی‌ها به شناخته شده‌ایم. دیدگاه مشتریان درباره خدمات ما نشان از اعتماد و رضایت آنها دارد.مشتریان ما اغلب از کیفیت بالا، سرعت خدمات، و حرفه‌ای بودن تیم فنی ما تحسین می‌کنند. این سابقه موفقیت، نشان از توانایی ما در ارائه خدماتی قابل اعتماد و مطمئن به مشتریان است. ما به محل شما می‌آییم و باتری خودروی شما را در محل تعویض می‌کنیم، این امکان را به مشتریان می‌دهد که بدون نیاز به رفتن به کارگاه یا فروشگاه، خدمات لازم را در محل خود دریافت کنند.

با تکیه بر تجربه و تخصص ما، مشتریان ما مطمئن هستند که خودرویشان در دستان ما در امان است و خدماتی با کیفیت و مطمئن را دریافت خواهند کرد. اعتماد و رضایت مشتریان ما، بزرگترین دلیل برای ادامه فعالیت و رشد ما در این عرصه است.

امداد باتری تهرانسر چه خدماتی را می تواند ارائه کند؟

امداد باتری تهرانسر با ارائه خدماتی کامل و کیفیتی، شما را از هرگونه مشکلات باتری خودرو خود رهایی می‌بخشد. با ما، شما نیازی ندارید تا به دنبال باتری‌سازی حضوری در تهرانسر بگردید. ما خدمات آنلاین باتری را با امکاناتی فراهم کرده‌ایم که به راحتی و سرعت بالا بتوانید باتری خود را تعویض کنید.

خدماتی که "امداد باتری تهرانسر" ارائه می‌دهد عبارتند از:

تعویض باتری آنلاین: شما می‌توانید از طریق سایت ما باتری خود را انتخاب کنید و درب منزل یا محل کار خود تعویض کنید، بدون نیاز به حضور فیزیکی در مکان ما.

تخفیفات ویژه: برای مشتریان آنلاین ما، تخفیفات ویژه‌ای ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند تا در هزینه تعویض باتری صرفه‌جویی کنید.

قیمت مناسب: قیمت‌های ما بسیار رقابتی است و به دلیل عدم وجود هزینه‌های اجاره فضا و هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی در مکان فیزیکی، بسیار ارزان‌تر از جاهای دیگر است.

ارسال و نصب رایگان: هرگونه هزینه‌ای برای ارسال و نصب باتری در منطقه تهرانسر برای شما رایگان است.با "امداد باتری تهرانسر"، اطمینان دارید که باتری خودرویتان به بهترین شکل ممکن تعویض می‌شود، بدون نیاز به وقت و هزینه‌های اضافی.

در لیست زیر باتری هایی که به صورت رایگان در تهرانسر ارائه می شود، آورده شده:

انواع باتری های سوزوکی از 35 آمپر تا 150 آمپر

انواع باتری های اوربیتال از 35 آمپر تا 150 آمپر

انواع باتری های های پیل از 35 آمپر تا 150 آمپر

انواع باتری های تینو از 35 آمپر تا 150 آمپر

آیا تعویض باتری تهرانسر امکان مراجعه ی حضوری نیز دارد؟

"تعویض باتری تهرانسر" با ارائه خدمات حضوری و آنلاین، به مشتریان امکان انتخاب بهترین روش متناسب با نیازشان را می‌دهد. بله، شما می‌توانید به صورت حضوری به محل ما مراجعه کنید. اما به دلیل اینکه ارسال و نصب باتری رایگان است، بهتر است که از طریق روش‌های آنلاین یا تلفنی با ما تماس بگیرید.با ما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ هزینه‌ای باتری خود را تعویض کنید. با توجه به اینکه هزینه‌های مربوط به اجاره فضا و هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی در محل فیزیکی ما وجود ندارد، ما قادر به ارائه قیمت‌های بسیار رقابتی و ارزان به مشتریان خود هستیم.

با توجه به این وضعیت، توصیه ما این است که برای تعویض باتری خود، از روش‌های آنلاین یا تلفنی با ما تماس بگیرید. این روش‌ها نه تنها زمان شما را صرفه‌جویی می‌کنند بلکه امکان ارسال و نصب رایگان باتری را نیز برای شما فراهم می‌سازند. با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را با کیفیت و اطمینان از ما دریافت کنید.

در تعویض باتری تهرانسر چه باتری هایی ارائه می شود؟

 در تعویض باتری تهرانسر، ما به مشتریان خود انواع مختلفی از باتری‌های با کیفیت ارائه می‌دهیم تا بهترین گزینه را برای نیازهای خودروشان انتخاب کنند.در این پاراگراف ما در تعویض باتری قصد داریم که انواع باتری هایی که به شما ارائه می دهیم را توضیح دهیم و کامل به شما معرفی کنیم.

باتری سوزوکی (ایرانی): باتری‌های سوزوکی با کیفیت و با ارزشی برای خودروهای ایرانی محسوب می‌شوند. این باتری‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت، عملکرد قابل اعتماد و عمر مفید بالایی را ارائه می‌دهند.این باتری ها از شرکت سپاهان باتری تولید می شوند و تحت لیسانس باتری سوزوکی ژاپن در این شرکت تولید می گردند.به همین دلیل است که این باتری ها از کیفیت بسیار مطلوب و عالی ای برخوردارند و تا 21 ماه توسط سپاهان باتری گارانتی می شوند.

باتری اوربیتال (ایرانی): باتری‌های اوربیتال با مشخصاتی کیفیتی و عملکرد برتر شناخته می‌شوند. این باتری‌ها با طراحی مدرن و استفاده از مواد با کیفیت، به مصرف‌کنندگان اطمینان از عملکرد بهینه خودرو ارائه می‌دهند.این بارتی تا 18 ماه گارانتی دارد و از لحاظ کیفیت،واقعا در حد سوزوکی است.

باتری های پیل (ایرانی): باتری‌های های پیل با تأکید بر کیفیت و قابلیت اطمینان، گزینه‌ای مناسب برای خودروهای مختلف هستند. این باتری‌ها با عمر مفید بالا و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، امکان استفاده بهتری را فراهم می‌کنند.

باتری تینو (ایرانی): باتری‌های تینو با کیفیت ساخت بالا و عمر مفید قابل توجه، یکی دیگر از گزینه‌های معتبر برای خودروهای ایرانی محسوب می‌شوند. این باتری‌ها با عملکرد استثنایی و قیمت مناسب، توانسته‌اند تبحر خود را در بازار نشان دهند.

باتری صبا (ایرانی): باتری‌های صبا با توجه به کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد، از گزینه‌های پرطرفدار برای خودروهای ایرانی محسوب می‌شوند. این باتری‌ها با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مطمئن، انتخابی ایده‌آل برای مصرف‌کنندگان هستند.

باتری‌های کره‌ای (هیوندای و دلکور): باتری‌های کره‌ای مانند هیوندای و دلکور با کیفیت ساخت بالا و عملکرد قابل اعتماد، گزینه‌های مطلوبی برای خودروهایی از برندهای معروف هستند.

باتری های آلمانی: باتری های آلمانی مثل بوش،وارتا همگی از تکنولوژی فوق پیشرفته ی ای جی ام استفاده می کنند و بین 4 الی 7 سال عمر می کنند.این باتری ها به صورت قاچاق وارد ایران می شوند و از گارانی معتبر برخوردار نیستند و از لحاظ قیمتی جزو باتری های گران محسوب می شوند.اما با تمام نکاتی که گفته شد،باتری های بسیار با کیفیتی هستند.

در "تعویض باتری تهرانسر"، ما به مشتریان خود انواع مختلفی از باتری‌های با کیفیت ارائه می‌دهیم تا هرکس بر اساس نیاز و سلیقه‌ی خود، بتواند بهترین انتخاب را برای خودرو خود داشته باشد.

سوالات پر تکرار

تعویض باتری اولین و سریع ترین باتری سازی در تهرانسر است که به صورت آنلاین و تلفنی نیز می تواند به شما عزیزان در تمام نقاط تهرانسر ارائه ی خدمات کند.تمام ارسال و نصب باتری های ما در تهرانسر به صورت رایگان و در محل خرابی خودرو انجام میشود.

سایت تعویض باتری به صورت 24 ساعته تمام نقاط تهرانسر را تحت پوشش قرار می دهد.برای بهره مندی از خدمات امداد باتری تهرانسر کافیست تا در سایت ما ثبت سفارش کنید یا با یکی از شماره های ما تماس بگیرید تا به کمک شما بیاییم!

خدمات ما #امداد باتری تهرانسر 
0919-0241494 09190241494