Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
امداد باتری تهرانپارس| با ارسال و نصب رایگان در محل
چهارشنبه 15 فروردین 1403 Parsa 554 0

امداد باتری تهرانپارس| با ارسال و نصب رایگان در محل

امداد باتری تهرانپارس به همراه ارسالو نصب رایگان در محل، نمایندگی صبا باتری تهرانپارس،نمایندگی باطری سپاهان در تهرانپارس، امداد باتری شرق تهران

 

امداد باتری تهرانپارس ، یکی از برترین مجموعه های خدماتی باتری خودرو ، در شرق تهران است که نماینده دو برند معتبر باتری در ایران است که در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می‌توانید برای ارتباط با این مجموعه از طریق شماره گیری ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸اقدام کنید.

خدمات امداد باتری تهرانپارس

باتری ‌های خودرو عضو قوی و بی‌ صدا یک خودرو هستند. آنها بدون توجه به گرما ، سردی هوا و رانندگانی که تقاضای زیادی از آنها دارند ، کار خود را انجام می دهند. در حالی که باتری ای که به ماشین اجازه می دهد در اولین دور کلید استارت بزند ، چیز لذت بخشی است ، اما برای همیشه دوام نمی آورد. در واقع ، بسته به محل زندگی و نحوه رانندگی ، وضعیت سیستم شارژ و چندین عامل دیگر ، باتری خودرو به طور متوسط حدود چهار سال دوام می آورد. و هنگامی که از بین می رود ، به طور کلی هیچ نشانه ای از مشکل وجود ندارد و ماشین شما فقط خراب می شود. که پیشنهاد می شود برای بررسی از امداد باتری تهرانپارس کمک بگیرید تا به صورت دوره ای در محل مورد نظر تست باتری شما را انجام دهند.

نمایندگی باطری سپاهان در تهرانپارس

سایت تعویض باتری (سایت ما) با افتخار به عنوان نمایندگی باطری سپاهان در منطقه تهرانپارس، ارائه دهنده خدمات تعویض باتری با کیفیت و قابل اعتماد می‌باشد. با تکیه بر سابقه و تجربه درخشان در ارائه خدمات تعویض باتری آنلاین و رایگان، ما به مشتریان عزیز ارسال و نصب بهترین باتری ممکن و موجود برای خودرو آنها را پیشنهاد می‌کنیم تا به سرعت و با اطمینان باتری خودرو خود را تعویض کرده و به راهی مطمئن و ایمن در زمینه ی تعویض باتری خودرو دسترسی  داشته باشند.تعویض باتری برای دریافت نمایندگی از سپاهان باتری به خودرو های زیادی در محل تهران پارس خدمات باتری های سپاهان(اوربیتال و سوزوکی) را عرضه کرده و با اعتماد شما عزیزان و دریافت بازخورد مثبت از طرف شما عزیزان توانسته به یکی از بهترین باتری سازی های آنلاین تبدیل بشه و خیلی زود نمایندگی سپاهان باتری را گرفت.

در سایت ما، تمامی محصولات باطری سپاهان با انواع مختلف مدل و ظرفیت در دسترس مشتریان قرار دارد و ما وظیفه داریم تا مطمعن شویم که همگی محصولات در تمام مواقع برای خودرو های شما عزیزان موجود باشد. از باطری‌های استاندارد گرفته تا مدل‌های پیشرفته با فناوری‌های جدید، همه در سایت ما قابل دسترسی می‌باشند.از آنجایی که ما نماینده ی رسمی فروش باتری های سپاهان هستیم؛ هر مدل یا برند جدیدی از باتری های سپاهان ساخته و در بازار عرضه شوند؛سایت ما یکی از اولین جاهایی خواهد بود که این باتری ها عرضه میشوند.همچنین، انواع خدمات جانبی مانند مشاوره فنی، تست و بررسی رایگان باطری، و خدمات پس از فروش نیز به صورت کامل در اختیار مشتریان قرار دارد. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب، باطری خودرو خود را به راحتی و با اعتماد به خدمات ما تعویض کنند و از رانندگی ایمن و بدون مشکل لذت ببرند. در ادامه می توانید برخی از بهترین باتری های اوربیتال را مشاهده کنید:

 

نمایندگی صبا باتری تهرانپارس

نمایندگی صبا باتری در منطقه تهرانپارس با افتخار خدمات تعویض باتری با کیفیت و قابل اعتماد ارائه می‌دهد. با تکیه بر تجربه و تخصص در زمینه تعویض باتری، این نمایندگی به مشتریان عزیز فراهم می‌آورد تا به سرعت و با اطمینان باتری خودرو خود را تعویض کرده و به راهی مطمئن و ایمن ادامه دهند.

در نمایندگی صبا باتری تهرانپارس، تمامی محصولات باطری صبا با انواع مختلف مدل و ظرفیت در دسترس مشتریان قرار دارد. این نمایندگی به مشتریان خدماتی مانند مشاوره فنی، تست و بررسی رایگان باطری، و خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهد. همچنین، با توجه به اهمیت انجام تعویض باتری به موقع و با باتری مناسب، تیم متخصص و مجرب این نمایندگی آماده پاسخگویی به تمامی نیازهای مشتریان می‌باشد. در جدول زیر باتری های صبا برای شما آورده شدند:

صبا باتری 50 آمپر

صبا باتری 55 آمپر

صبا باتری 60 آمپر

صبا باتری 66 آمپر

 

به این ترتیب، مشتریان می‌توانند با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب، باطری خودرو خود را به راحتی و با اعتماد به خدمات نمایندگی صبا باتری تعویض کرده و از رانندگی ایمن و بدون مشکل لذت ببرند.

 

عمر مفید باتری خودرو و زمان تعویض آن

در حالی که باتری سرب اسید خودرو در 100 سال گذشته تغییر چندانی نکرده است ، آزمایش کمی آسان‌ تر شده است. در حال حاضر ، آزمایش ‌کنندگان ساده باتری نمی ‌توانند پیچیدگی شیمیایی آنچه را که در باتری می‌گذرد ، حل کنند. درعوض ، آنها نوعی تست فوری از باتری را در زمان آزمایش ارائه می‌کنند که بدون در نظر گرفتن و یا تغییری در محتوای ترکیب شیمیایی باتری قبل یا بعد از آزمایش ، انجام می شود. خوشبختانه ، این تست فوری به شما کمک می کند تا مراقب وضعیت باشید. که می توانید برای انجام این تست با امداد باتری تهرانپارس تماس گرفته و مدل خودرو و محل مورد نظر خود را بگویید تا تست را برای شما انجام دهند.

بنابراین قانون کلی برای تعویض باتری ساده است : شما تقریباً چهار سال فرصت دارید تا باتری از نظر تئوری حرکت خود را از نیروگاه شیمیایی به وزن کاغذ شیمیایی آغاز کند. در پایان چهار سالگی ، مراقب علائم باشید ( که کمی در مورد آن صحبت خواهیم کرد ) و آماده اقدام باشید. اما به دلیل ماهیت محلول شیمیایی درون هر باتری ، ممکن است قبل از اینکه فکر کنید آماده است بیرون بیاید ، یا شاید چندین سال دیگر دوام بیاورد.

در حین مطالعه به خاطر داشته باشید که باتری های خودرو های هیبریدی و الکتریکی کمی متفاوت هستند و این مقاله در درجه اول در مورد باتری خودروهایی با موتور های بنزینی معمولی صحبت می کند.که برای راهنمایی بیشتر می توانید با امداد باتری تهرانپارس از طریق ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید.

امداد باتری تهرانپارس

عواملی که بر عمر باتری خودرو تأثیر می‌گذارند +راه‌های پیشگیری از خرابی آن

امداد باتری تهرانپارس به شما پیشنهاد می‌کند تا برای داشتن بهره‌وری بیشتر از باتری ماشینتان نکات گفته شده در این بخش را جدی بگیرید. هنگامی که صحبت از تعمیر و نگهداری خودرو می شود ، شاید این کار ساده بنظر برسد و توسط تعدادی از عوامل تعیین می شود که در تئوری وجود دارد اما به ندرت اتفاق می افتد. به عنوان مثال ، یک باتری در شرایط عادی به طور متوسط چهار سال عمر می کند. در این مورد به این معنی است که باتری چرخه‌ های شارژ کامل را طی می‌کند ، در معرض دمای شدید قرار نمی‌گیرد ، به یک سیستم شارژ قابل اعتماد و ثابت متصل است و انرژی بسیاری از لوازم جانبی را تامین نمی‌کند. اما در دنیای واقعی ، دمای شدید ، لرزش ، سفر های کوتاه در خیابان و مجموعه ‌ای از گوشی‌های هوشمند ، سیستم‌ های ناوبری پس از فروش و سایر دستگاه‌ ها ، همگی روی باتری تأثیر می‌گذارند.

اگر به یک باتری ماشین معمولی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری سرب نگاه کنید ، به راحتی می توانید بفهمید که چرا این عوامل بر عمر طبیعی باتری تأثیر می گذارند. داخل جعبه پلاستیکی صفحاتی از موادی مانند سرب و دی اکسید سرب وجود دارد. صفحات در مخلوطی از آب و اسید سولفوریک معلق می شوند که محلول الکترولیتی را تشکیل می دهد. این راه حل به الکترون ها اجازه می دهد تا بین صفحات جریان پیدا کنند که جریان الکترون ها اساساً الکتریسیته است.

مجموعه ای از عوامل می توانند این واکنش شیمیایی را مختل کنند. ارتعاشات ناشی از سفر ناهموار یا باتری ضعیف می تواند باعث تکان خوردن و یا آسیب دیدن صفحات شود. گرمای شدید واکنش شیمیایی را تسریع می ‌کند و عمر باتری را کوتاه می‌ کند، در حالی که سرمای شدید گاهی اوقات با کاهش سرعت واکنش ، عمر باتری را افزایش می ‌دهد. بنابراین برخی از باتری ها با یک آستین عایق پوشانده می شوند تا دمای شدید را کنترل کنند. در این رابط امداد باتری تهرانپارس با برند هایی کار می کند که خیال شما را در این زمینه ها راحت کرده است.

بهترین تعویض باتری ماشین در محل تهران پارس:

تعویض باتری خودرو در محل در منطقه تهرانپارس یکی از خدمات مهم و اساسی برای رانندگان است که به آن‌ها امکان می‌دهد با اطمینان و راحتی باتری خودرو خود را تعویض کنند.این خدمات توسط مراکز خدمات خودرو و نمایندگی‌های باتری در این منطقه ارائه می‌شود.وقتی که باتری خودرو به دلیل خستگی، آسیب یا عدم عملکرد مناسب نیاز به تعویض دارد، می‌توانید با تماس یا مراجعه به یکی از مراکز تعویض باتری در منطقه تهرانپارس، به سرعت خودرو خود را به مرکز معتبری ارسال کنید. اکثر این مراکز دارای تجهیزات و تخصص لازم برای انجام تعویض باتری در محل هستند و می‌توانند به صورت کامل و حرفه‌ای این خدمات را ارائه دهند.

تعویض باتری در محل به معنای این است که تیم فنی متخصص به همراه تجهیزات لازم به محل مشتری می‌آید و باتری قدیمی را از خودرو جدا کرده و با باتری جدید و مناسب جایگزین می‌کند. این خدمات به صورت سریع و کارآمد انجام می‌شود تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون ایجاد مزاحمت، از خودروی خود استفاده کنند.

در نهایت، تعویض باتری در محل در منطقه تهرانپارس امکانی موثر و راحت برای رانندگان است که به آن‌ها امکان می‌دهد مشکلات مربوط به باتری خودرو را به سرعت و با اطمینان حل کنند و به رانندگی ایمن و بدون نگرانی ادامه دهند.

 

بهترین باتری سازی تهران پارس

 

دلایلی که باعث کوتاه شدن عمر باتری خودرو می‌شوند

سبک رانندگی نیز می تواند بر واکنش تأثیر بگذارد. استارت زدن خودرو به برق عظیمی نیاز دارد ، بنابراین سیستم شارژ باید برای شارژ باتری وارد عمل شود. این بدان معناست که اگر رفت و آمد کوتاهی داشته باشید یا سفر های کوتاه زیادی داشته باشید، باتری هرگز به طور کامل شارژ نمی شود. این حالت ثابت کم شارژ منجر به لایه بندی اسیدی می شود.

در داخل باتری ، محلول الکترولیتی از حالت همگن به یک شکاف عمودی خشن می رسد. نیمه بالایی محلول یک اسید سبک است ، در حالی که قسمت پایین یک اسید سنگین است. لایه اسید سبک شروع به خوردگی صفحات می کند و محلول اسید سنگین با کار سخت تر از آنچه که برای کار طراحی شده است شروع به جبران نیاز های الکتریکی خودرو می کند. در نتیجه عمر باتری کوتاه‌ تر است ، حتی اگر باتری در آزمایش ‌های معمول کار می‌کند. که برای تشخیص سلامت باتری می توانید از امداد باتری تهرانپارس کمک بخواهید.

فروش و تعویض باتری در تهرانپارس

علائم مشکل باتری خودرو از دید امداد باتری تهرانپارس

تعویض باتری خودرو نسبتا آسان است و می تواند بخشی از برنامه منظم تعمیر و نگهداری خودرو باشد. که می توانید برای این کار از امداد باتری تهرانپارس نیز کمک بگیرید تا به انجام درست این کار مطمئن باشید.

  • سن : باتری ها معمولاً دارای تاریخ ساخت هستند و باید ظرف شش ماه پس از آن تاریخ فروخته شوند. قبل از خرید تاریخ را به دقت بررسی کنید. تاریخ اغلب کد گذاری شده است. اکثر کد ها با حرفی شروع می شوند که ماه را نشان می دهد: A برای ژانویه ، B برای فوریه و غیره. عدد سال را نشان می دهد ، مانند 0 برای سال 2000 یا 1 برای سال 2001.
  • اندازه گروه : این اندازه گیری ابعاد بیرونی و محل قرارگیری پایانه های باتری را تعیین می کند. مطمئن شوید که اندازه گروهی باتری که می‌خرید با باتری که تعویض می‌کنید مطابقت داشته باشد و یا در غیر این صورت می ‌توانید باتری را با اندازه و پیکربندی متفاوتی نسبت به آنچه ماشین شما می ‌تواند استفاده کند ، استفاده کنید. خوشبختانه اکثر فروشندگان باتری آنها را بر اساس مدل خودرو ، مدل و سال گروه بندی می کنند. که می توانید برای اطلاع بیشتر از امداد باتری تهرانپارس بپرسید.
  • آمپرهای میل لنگ سرد ( CCA ) : این اندازه گیری ظرفیت باتری برای راه اندازی خودرو در دمای 0 درجه فارنهایت (-17 درجه سانتیگراد) است ، زمانی که روغن موتور غلیظ است و پتانسیل شیمیایی باتری کم است. هرچه CCA بالاتر باشد ، در سرما بهتر شروع می شود. اکثر باتری ها این را روی برچسب باتری ذکر می کنند، اگرچه برخی فقط CA یا آمپرهای میل لنگ را ذکر می کنند. CA در 32 درجه فارنهایت (0 درجه سانتیگراد) اندازه گیری می شود و معمولاً عدد بالاتری است. با این حال ، ارزیابی دقیق کمتری از چگونگی روشن شدن خودرو در سرما ارائه می دهد.
  • ظرفیت : این سخت ترین عدد برای یافتن است اما یکی از مفیدترین آنهاست. این نشان می دهد که اگر دینام به طور ناگهانی از بین برود ، ماشین شما چقدر می تواند به تنهایی از باتری استفاده کند. معمولاً می توان آن را در فروشگاه یا آنلاین یا گاهی اوقات روی خود باتری یافت. که برای خرید مناسب ترین ظرفیت باتری خودرو خود می توانید با امداد باتری تهرانپارس تماس گرفته و مدل خودرو خود را بگویید تا به بهترین نحو ممکن شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

از این قوانین پیروی کنید تا بتوانید بدترین باتری بدی را که می تواند به شما وارد کند تحمل کنید و در صورت نیاز یک باتری جدید قابل اعتماد پیدا کنید. همانطور که گفته شد، این اطلاعات در مورد باتری ‌های معمولی خودرو که به کارکردن خودرو کمک می‌کنند ، صدق می‌کند. اگر شما یک وسیله نقلیه هیبریدی یا پلاگین هیبریدی رانندگی می کنید ، باتری ها نیز یک عنصر بسیار مهم از پیشرانه هستند.

در آخر توجه داشته باشید که برای بررسی و انجام کار های مخصوص به باتری پیشنهاد می کنیم که از امداد باتری تهرانپارس کمک بخواهید که خیالتان بابت کار ها و تست های انجام شده راحت باشد. برای این منظور با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید.

امداد باتری تهران پارس در چه ساعاتی ارائه خدمات می کند؟

باشگاه امداد باتری تهران پارس، به عنوان یک سرویس 24 ساعته، در تمام طول روز و شب، شامل ایام تعطیل و تعطیلات رسمی، به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. این بدین معناست که هر لحظه از شبانه‌روز، شما می‌توانید با ما تماس بگیرید و خدمات تعویض باتری خودرو خود را دریافت کنید. این امکان به شما اطمینان می‌دهد که حتی در مواقع اضطراری و غیرمنتظره، مانند باتری خودروی شما خالی شدن در ساعت‌های ناهموار شبانه، ما آماده به خدمت‌رسانی هستیم.

خدمات 24 ساعته ما منحصر به فرد است زیرا ما تاکید داریم که هر زمانی که شما به ما نیاز دارید، در دسترس باشیم. این امر به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید به آسانی با مشکل باتری خودرو مقابله کنید، بدون نگرانی از ساعت و زمان.اعتبار این خدمات 24 ساعته ما به معنای آن است که ما به طور مداوم به دنبال بهبود و بهبود خدمات خود هستیم و در تمام طول سال به شما خدماتی با کیفیت ارائه می‌دهیم، بدون در نظر گرفتن ساعت یا روز. ما حتی در مواقع ایام تعطیل رسمی نیز در سرتاسر ایران شعبه داریم و آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم.امداد باتری تهرانپارس طوری طراحی شده  ه در ایام تعطیل رسمی و طولانی مثل ایام نوروز نیست تماماً به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند تا بتواند بهترین کیفیت امدادرسانی را به شما عزیزان ارائه دهد.به همین دلیل اگر در هر عید رسمی دچار مشکل باتری خودرو شدی تنها کافی است در داخل سایت ما ثبت سفارش کنید یا با یکی از شماره‌های ما یا یکی از راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید؛ ا در هر شهر بزرگ یا کوچکی که هستید ما شما را به سریع‌ترین مرکز امداد متصل کنیم.  همچنین در ایام تعطیل می‌توانید از خدمات رایگان ما در تمامی نقاط تهرانپارس تهران استفاده کنید.

آیا امداد باتری تهران پارس امکان مراجعه ی حضوری نیز دارد؟

امداد باتری تهران پارس به عنوان یک سرویس آنلاین با امکان مراجعه حضوری نیز در اختیار مشتریان قرار دارد. اگر شما ترجیح می‌دهید به طور مستقیم و حضوری با تیم فنی ما ارتباط برقرار کنید یا به دلایل دیگر نیاز به مراجعه فیزیکی دارید، می‌توانید به مکان ما مراجعه کنید.آدرس و موقعیت مکانی ما برای مراجعه حضوری به آسانی قابل دسترسی است و تیم فنی ما در آنجا آماده پذیرش شما مشتریان عزیز می‌باشد. همچنین، می‌توانید قبل از مراجعه تماس بگیرید و وقت مناسبی را برای ملاقات با تیم فنی ما ترتیب دهید.با این امکان مراجعه حضوری، ما از تمامی راهکارهای ممکن برای راحتی و رضایت مشتریانمان پشتیبانی می‌کنیم و از حضور حضوری شما در مکان ما بهره‌مندیم تا به شما خدمات با کیفیت و متمایزی ارائه دهیم.برای بهره مندی از تخفیفات همین حالا در سایت ما ثبت سفارش کنید.

 

سوالات پر تکرار

تعویض باتری واقع در تهران پارس نزدیک ترین باتری سازی به شماست و می توانید با شماره ی 09190241494 تماس بگیرید و با مطرح کردن مشکل خود از سریع ترین امداد باتری در تهران پارس بهره مند شوید.

سایت تعویض باتری به عنوان نماینده ی امداد باتری تهران پارس به شما خدمات آنلاین باتری خودرو ارائه می دهد.تنها کافیست وارد سایت ما شوید و ثبت موقعیت و سفارش کنید تا هر باتری ای که خواستید را در محل خرابی خودرو به صورت رایگان تحویل بگیرید.

خدمات ما #امداد باتری تهرانپارس 
0919-0241494 09190241494