Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری تیگو 7| باتری تیگو 7 چند آمپر است؟
پنجشنبه 30 فروردین 1403 محمد موسوی 430 0

باتری تیگو 7| باتری تیگو 7 چند آمپر است؟

باتری تیگو 7، فروش باتری اورجینا تیگو 7 از برندهای سپاهان، صبا باتری و سوزوکی با ارسال و نصب رایگان در محل. باتری تیگو 7، 60 آمپر می‌باشد.

باتری تیگو 7 شما برای راه ‌اندازی ماشین شما ضروری است؛ به عنوان محافظ برق عمل می‌ کند و لوازم جانبی مانند رادیو را در حین استفاده در حین رانندگی روشن نگه می ‌دارد. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید باتری شما در بهترین حالت باقی می ماند . در نتیجه بهتر است علاوه بر شناخت نکات عملکردی و نگهدای از این محصول، درباره روش خرید و جایگزینی باتری تیگو 7 نیز اطلاعات کسب نمایید.

"مجموعه تعویض باتری" یکی از گروه‌هایی است که به طور مستقیم در حوزه فروش و تعویض انواع باتری های خودرو برای تهران و بسیاری از شهرستان‌های دیگر فعالیت دارد. حال شما می‌توانید باتری این خودرو و ده‌ها مدل دیگر را از طریق شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸  سفارش دهید.

مشخصات باتری تیگو 7

 

آمپر ولتاژ گارانتی نوع باتری CCA کیفیت
60 ۱۲ ۱۲، ۲۰،۲۴ ماه

خشک

695 درجه ۱

 

خرید باتری تیگو 7 از برندهای سپاهان و صبا باتری

 

 

6 راهکار نگهداری از باتری تیگو :

روشن نگه داشتن باتری و جلوگیری از خراب شدن باتری با تعمیر و نگهداری شروع می شود و مراقبت و نگهداری ساده باتری با شما آغاز می شود! نکات تخصصی ما را در مورد چگونگی افزایش عمر باتری تیگو 7  خود دنبال کنید.

میانگین طول عمر باتری ماشین در کشور ما حدود دو تا سه سال است. در حالی که دمای زمستان بر باتری تأثیر می گذارد ، دمای بالا در تابستان واقعاً می تواند عمر باتری تیگو 7  شما را کاهش دهد. با این حال ، کار هایی وجود دارد که می توانید در طول سال انجام دهید تا باتری خود را روشن نگه دارید و آماده کار کنید. در اینجا نحوه جلوگیری از خراب شدن باتری تیگو 7  غیرمنتظره آمده است :

1. از سفر های کوتاه مکرر خودداری کنید

با حرکت خودرو در مسیر جاده ، باتری تیگو 7  شما همچنان به شارژ شدن خود ادامه می دهد و سفر های کوتاه مانع از توانایی باتری برای شارژ مجدد می شود. با ادامه رانندگی فقط در مسافت های کوتاه ، با گذشت زمان ، ولتاژ باتری به حدی کاهش می یابد که دیگر قادر به راه اندازی خودرو نیست. شما می توانید شارژ باتری وسیله نقلیه خود را با رانندگی مکرر و طولانی تر حفظ کنید. اگر این امر اجتناب ناپذیر است ، برای کمک به حفظ ولتاژ ، یک شارژر باتری تیگو 7  خریداری کنید.

2.  مصرف برق را در هنگام خاموش بودن موتور به حداقل برسانید

چراغ های جلو ، چراغ های داخلی را خاموش کنید و از استفاده از لوازم جانبی دیگر در زمانی که موتور روشن نیست خودداری کنید. قبل از اینکه از ماشین خود دور شوید ، مطمئن شوید که همه چراغ ها خاموش هستند. اکثر وسایل نقلیه مدرن چراغ‌ هایی دارند که به طور خودکار خاموش می‌ شوند ، اما مطمئن شوید که چراغ‌ های شما قبل از اینکه فکر کنید خاموش می ‌شوند ، یا ممکن است به خودرویی برگردید که روشن نمی‌شود!

خرید باتری تیگو 7

3.  ماشین خود را برانید

باتری های سرب اسیدی به طور طبیعی با گذشت زمان شارژ خود را از دست می دهند. این طبیعی است و به آن خود ترشحی می گویند. شارژ با سرعت حدود یک درصد در روز ، در دمای اتاق ، و یک و نیم درصد برای دمای بیش از هشتاد و پنج درجه فارنهایت کاهش می یابد.

 تخلیه در سیستم الکتریکی شما ، کشش کوتاه یا انگلی ، که اغلب به دلیل روشن ماندن یک اتصال کوتاه یا دستگاه وابسته به برق مانند صندوق عقب ، چراغ محفظه دستکش ، سوئیچ یا موارد دیگر مانند ماژول های کامپیوتر معیوب ایجاد می شود ، سرعت تخلیه را افزایش می دهد. اگر قصد دارید وسیله نقلیه خود را بیش از یک هفته بگذارید ، آن را به یک شارژر وصل کنید تا باتری تیگو 7  شارژ بماند.

4. قرار گرفتن در معرض گرما را به حداقل برسانید

گرمای شدید به ویژه برای باتری ها سخت است زیرا تبخیر آب از سلول ها از جمله باتری های مهر و موم شده بالا را افزایش می دهد. بسیاری از خودرو ها از باتری های سرب اسیدی استفاده می کنند و مقداری تبخیر طبیعی است ، با این حال ، گرمای بیش از حد سرعت تبخیر را افزایش می دهد. در صورت امکان با پارک کردن در سایه یا گاراژ ، قرار گرفتن در معرض گرما را کاهش دهید. موتور همچنین مقدار باور نکردنی گرمای تولید می‌کند ، باتری تیگو 7  را عایق می ‌کند تا از جذب گرما از موتور جلوگیری کند.

5. باتری تیگو 7  را سفت نگه دارید

حرکت و لرزش زیاد می تواند به اجزای داخلی آسیب برساند که منجر به اتصال کوتاه و از بین رفتن باتری تیگو 7  می شود. مطمئن شوید که باتری خود را با گیره های مناسب نگه دارید. اگر باتری بسته نشده باشد و به یک دست انداز بزرگ برخورد کنید ، مجبور به ترمزگیری شوید یا در صورت تصادف ، خطر اتصال باتری تیگو 7  به فلز اطراف و ایجاد آتش سوزی وجود دارد. همچنین از سفت کردن بیش از حد گیره ها خودداری کنید ، زیرا خطر آسیب رساندن به خود باتری را دارید.

 6. باتری تیگو 7  خود را تمیز نگه دارید

مطمئن شوید که بالای باتری تیگو 7  تمیز ، خشک و عاری از ذرات یا جرم است. یک باتری کثیف می تواند از روی کثیفی روی بدنه تخلیه شود و باعث اتصال کوتاه شود که منجر به از دست دادن شارژ می شود. پایانه های باتری نیز به مرور زمان خورده می شوند. ابتدا آنها را با جدا کردن کابل ها تمیز کنید و داخل کانکتور ها و بیرون پایانه ها را با یک برس استیل تمیز کنید.

7.  باتری تیگو 7  خود را مکرراً آزمایش کنید

وقتی باتری سرب اسیدی به طور جزئی یا کامل تخلیه شود ، طول عمر آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. یک باتری تیگو 7  کاملا شارژ شده باید حدود 12.7 ولت یا بیشتر را روی یک مولتی متر ثبت کند. اگر ولتاژ زیر 12.5 باشد، باید در اسرع وقت شارژ شود. باتری شما با ولتاژ 12.4 فقط نصف و با ولتاژ 12 ولت ، یک چهارم شارژ شده است. در ولتاژ 11.9 ولت ، باتری کاملاً از کار افتاده است. وسایل نقلیه امروزی برای کار کردن با تمام وسایل الکترونیکی به ولتاژ بالاتری نیاز دارند و هنگامی که شارژ باتری کم می‌شود، استارت با مشکل روشن می‌شود.

فروش باتری تیگو 7

باتری تیگو 7 من در ماشین چه می کند ؟

ساده ترین فعالیتی که باتری تیگو 7  انجام می دهد این است که به موتور استارت برق بدهد تا بتوانید با چرخش کلید یا فشار یک دکمه موتور را زنده کنید ، نه استفاده از میل لنگ دستی ، که در صورت استفاده نادرست می تواند خطرناک باشد. . با این حال ، یک باتری ماشین مسئولیتی بسیار بیشتر از این را بر عهده دارد ، به خصوص در خودرو های مدرن با تکنولوژی پیشرفته و سیستم های کامپیوتری پیشرفته. باتری تیگو 7 ، وسایل الکترونیکی ماشین را زمانی که ماشین پارک شده است زنده نگه می دارد. وقتی ماشین را خاموش می ‌کنید و کلید را خارج می ‌کنید ، تصور نکنید که سیستم الکتریکی به طور کامل قطع شده است ، به خصوص اگر در حال بررسی نحوه آزمایش باتری ماشین هستید.

آیا به یاد دارید که چگونه ساعت ماشین شما تنظیم مجدد می شود و زمانی که باتری تیگو 7  خالی می شود و باید تعویض شود ، از پیش تنظیمات رادیویی خود را از دست می دهید ؟ این فقط نوک کوه یخ است ؛ خود سیستم های کامپیوتری تحت یک باتری مرده ریست می شوند. در واقع ، در خودرو های قدیمی ‌تر و ساده‌تر EFI، قطع کردن باتری یکی از راه‌های تنظیم مجدد ECU یا واحد کنترل موتور است. با این حال، در ماشین ‌های جدید تر با سیستم‌ های کامپیوتری پیچیده ، شما نمی ‌خواهید این کار را انجام دهید.

 

نحوه تست باتری تیگو 7

اگر می ‌خواهید چگونه باتری ماشین را آزمایش کنید ، ساده‌ ترین روش قرض گرفتن یک مولتی متر است. از آنجایی که این دستگاه یک وسیله فوق العاده برای داشتن در جعبه ابزار شماست و می توان از آن برای اهداف بی شماری در خانه استفاده کرد، چرا یکی را خریداری نکنید ؟ مولتی متر را روی حالت اندازه گیری ولتاژ خود قرار دهید ، معمولاً 20 یا 50 ولت ، پروب قرمز را به ترمینال مثبت باتری تیگو 7 خود و پروب مشکی را روی ترمینال منفی لمس کنید.

اگر مولتی متر شما ولتاژی حدود 12.2 ولت یا بیشتر را هنگام خاموش کردن خودرو نشان می دهد ، باتری خوب است. اگر این مقدار نزدیک‌تر به 12.0 ولت یا کمتر باشد ، باتری تیگو 7  باید تعویض شود ، اگرچه ممکن است اگر خودروی شما برای چند هفته بدون راه ‌اندازی پارک شده باشد ، این مورد نیز صادق است. حالا موتور را روشن کنید و با روشن شدن آن ، ولتاژ دیگری را بخوانید. مراقب باشید که کاوشگر های مثبت و منفی را با هم مخلوط نکنید ، به یاد داشته باشید که قرمز مثبت و سیاه منفی است. با روشن بودن موتور ، ولتاژ باید بین 14 تا 14.5 ولت باشد. اگر میزان خواندن کمتر باشد، دو نتیجه ممکن وجود دارد. یکی اینکه باتری شما ضعیف است و دوم اینکه سیستم شارژ ماشین شما ایراد دارد.

در پایان توجه داشته باشید که این کار ها را بهتر است یک نیروی متخصص انجام دهد. که در این زمینه می توانید از امداد باتری کمک بخواهید تا در محل مورد نظر باتری تیگو 7 شما را تست کند. همچنین توجه داشته باشید که امداد باتری در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باش تنها کافی است که با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸  تماس بگیرید.

چگونه تیگو 7 را با باتری خالی روشن کنیم؟

یکی از مهمترین موضوعاتی که معمولاً رانندگان ما به آن می‌پردازند روشن کردن خودرو تیگو 7 با باتری خالی یا باتری بسیار ضعیفی است که در پایان عمر خود قرار دارد. همانطور که می‌دانید باتری خودرو برق لازم برای استارت خوردن خودرو تیگو 7 را تامین می‌کند و معمولاً باتری‌ها را طوری در نظر می‌گیرند که در هر شرایط آب و هوایی و دمایی بتواند این برق را برای خودرو فراهم کند.اما پس از اینکه خودرو استارت می‌خورد و موتور روشن می‌شود روتور و استاتور که قطعاتی کار شده درون دینام خودرو تیگو 7 هستند نیز به کمک برق رسانی خودرو می‌آیند و برق لازم برای حرکت خودرو؛ و فعالیت صحیح تمام قطعات الکتریکی خودرو مثل چراغ‌های پشت آمپر یا هدلایت‌ها یا چراغ‌های جانبی را فراهم می‌کنند.از آنجایی که باتری به تنهایی باید برق لازم برای استارت خودرو شما را فراهم کند؛ گر باتری خودرو شما قدیمی باشد به طوری که از لحاظ سنی می‌توان با آن گفت که در اواخر عمر خود قرار دارد؛ احتمال آن زیاد است که پس از استارت زدن باتری تیگو 7 شما نتواند آن ولتاژ لازم را فراهم کند و خودرو شما روشن نشود.در این هنگام از از داخل کاپوت شما صدایی شبیه به صدای خرخر می‌آید که نشان می‌دهد، باتری جان تامین ولتاژ برای استارت را ندارد خودرو تیگو 7 نمی‌تواند استارت بخورد.  در این هنگام می‌توانید از روش‌های زیر که ما می‌خواهیم به شما توضیح دهیم استفاده کنید:

جامپ استارت= دستگاه جامپ استارت دستگاهی است که، ه صورت مصنوعی برای شما ولتاژ خاصی را فراهم می‌کند و به مدار برق خودرو شما تزریق می‌کند.با دستگاه جامپ استارت شما می‌توانید میزان برق مورد نیاز برای روشن کردن یک بار خودرو خود را فراهم کنید. استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و اگر در استفاده از آن به مشکل خوردید می‌توانید جهت دریافت کمک با ما تماس بگیرید.

باتری به باتری کردن=  این روش بسیار رایج است و از قدیم الایام بسیار استفاده میشه. برای انجام این روش کافیست یک باتری سالم یگر را پیدا کنید و پایانه‌های مثبت و منفی باتری سالم و باتری خود را به یکدیگر متصل کنید تا آنها با یکدیگر سری شوند.  پس از آن هنگامی که باتری سالم در حال شارژ شدن است مقداری از برق خود را به باتری شما می‌دهد و باتری شما را نیز شارژ می‌کند که باعث می‌شود انرژی لازم برای استارت دیگری را فراهم کند.

باتری های اصل تیگو 7 با بهترین قیمت

آیا باتری های کره ای برای تیگو 7 ارزش خرید دارند؟

باتری‌های کره‌ای برای تیگو 7 به عنوان یک انتخاب مطمئن و ارزشمند مورد توجه قرار می‌گیرند. کره جنوبی به عنوان یکی از پیشروهای جهانی در صنعت خودروسازی و فناوری باتری الکتریکی شناخته می‌شود. باتری‌های تولید شده در این کشور معمولاً از کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد برخوردارند.با توجه به این موارد، استفاده از باتری‌های کره‌ای برای تیگو 7 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این باتری‌ها عملکرد بالا، طول عمر بیشتر، و ایمنی بیشتری را در مقایسه با باتری‌های دیگر ارائه می‌دهند. همچنین، باتری‌های کره‌ای معمولاً دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای هستند که به بهبود عملکرد و کارایی خودرو کمک می‌کنند.به علاوه، باتری‌های کره‌ای اغلب دارای استانداردهای کیفیت بین‌المللی هستند که اطمینان از کیفیت و قابلیت اطمینان آنها را افزایش می‌دهد. از این رو، استفاده از باتری‌های کره‌ای برای تیگو 7 می‌تواند به دوام و کارایی خودرو کمک کند و به طور کلی تجربه رانندگی را بهبود بخشد.برخی از برند های کره ای محبوب در زیر آمده:

برند های کره ای محبوب

باتری کره ای هیوندای تیگو 7

باتری کره ای دلکور تیگو 7

باتری کره ای پوما تیگو 7

 

از کجا می توانیم باتری کره ای اصل برای تیگو 7 خود بخریم؟

آیا به دنبال باتری اصلی و با کیفیت برای خودرویتان هستید؟ آیا می‌خواهید از یک باتری کره‌ای اورجینال با قابلیت اطمینان بالا و بهترین عملکرد برخوردار شوید؟ سایت ما به عنوان یک مقصد مطمئن و قابل اعتماد برای خرید باتری خودروهای کره‌ای شناخته شده است. با ضمانت اصالت و بهترین قیمت، ما به شما فرصتی را ارائه می‌دهیم تا باتری ایده‌آل برای خودرویتان را پیدا کنید.در سایت ما، شما قادر خواهید بود تا از تنوع بی‌نظیر باتری‌های خودروی کره‌ای با کیفیت بالا بهره‌مند شوید. با تضمین اصالت و عملکرد عالی، باتری‌های ما آماده به کار شدن در شرایط مختلف و دلبستگی به خودروی شما هستند.

پس به سایت ما سر بزنید و باتری کره‌ای اصلی موردنیاز خود را با بهترین قیمت رقم بزنید. با اطمینان خاطر، به خودرویتان انرژی و قدرت لازم را ببخشید و تجربه‌ای از رانندگی روان و بی‌نقص را تجربه کنید.

مناسب ترین باتری تیگو 7 کدام باتری است؟

باتری‌های سوزوکی به عنوان یکی از گزینه‌های برتر و مناسب برای خودروهای تیگو 7 شناخته می‌شوند. باتری‌های سوزوکی با توجه به کیفیت ساخت و عملکرد برتر خود، انتخاب مناسبی برای خودروی شما می‌باشند. این باتری‌ها از مواد با کیفیت بالا تولید شده‌اند و دارای طول عمر بالا، ایمنی و عملکرد قابل اعتماد هستند.باتری‌های سوزوکی با تکنولوژی پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند که به عملکرد بهتر خودروی شما کمک می‌کنند. این باتری‌ها دارای مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و دمایی هستند و به راحتی با شرایط مختلف آب و هوایی سازگاری دارند. همچنین این باتری با داشتن ۲۱ ماه گارانتی بیشترین گارانتی موجود را در بین باتری‌های ایرانی دارد.برای خرید باتری های سوزوکی تنها کافیست با ما تماس بگیرید.با توجه به عملکرد برتر و اعتماد به نفسی که باتری‌های سوزوکی ارائه می‌دهند، آنها به عنوان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای باتری خودروی تیگو 7 توصیه می‌شوند. با استفاده از باتری سوزوکی، از عملکرد بی‌نظیر و قدرتمند خودرویتان لذت ببرید و به سفرهایی بی‌نقص و بی‌خطر بروید.

مقایسه ی باتری های خارجی و ایرانی برای تیگو 7 :

یکی از مهمترین مواردی که مشتریان از ما خواستند این است که به آنها راهنمایی دهیم که برای تیگو ۷ خود باتری‌های ایرانی بهتر است یا باتری‌های خارجی.به طور کل باید به شما بگوییم که باتری‌های خارجی معمولاً از تکنولوژی ساخت بسیار بالاتر و به روز ساخته می‌شوند به همین علت است که؛ این باتری‌ها معمولاً طول عمر بسیار بالاتری نسبت به باتری‌هایی با برندهای ایرانی دارند. به طور مثال بچه‌های آلمانی بوش و دلکور با تکنولوژی ساخت بسیار بالایی معروف به تکنولوژی ای جی ام می‌تواند بین ۴ تا ۷ سال عمر کند و طبق تجربه برخی از مشتریان ما این باتری‌ها حتی بعضاً بیشتر از ۷ سال نیز روی خودروهای آنها عمر کردند و خودروهای آنها را روشن نگه داشتند.به همین علت است که ما می‌گوییم باتری‌های خارجی خیلی از باتری‌های ایرانی خودرو تیگو ۷ بیشتر عمر می‌کنند.اما نکته‌ای که باتری‌های خارجی را نسبت به برندهای ایرانی تضعیف می‌کند قیمت بسیار بالای آنها زیر آنها، به صورت واردات از طرف آلمان وارد می‌شوند و با دلار و یورو باید آنها را خریداری کرد. بنابراین قیمت باتری‌های خارجی اصل خیلی از قیمت باتری‌های ایرانی گرانتر است.نکته دیگری که می‌توان گفت این است که باتری‌های خارجی خودرو تیگو ۷ عمدتا به صورت قاچاق به داخل ایران وارد می‌شوند بنابراین از خدمات پس از فروش بهره‌مند نیستند.مهم‌ترین خدماتی که برای باتری خودرو نیاز است گارانتی طولانی مدت است که باتری‌های خارجی این گارانتی را دارا نیستند و باتری‌های ایرانی همگی از ۱۲ ماه تا ۲۱ ماه به صورت کامل گارانتی می‌شوند که به شما کمک می‌کند در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید باتری خود را با باتری کاملاً نو عوض کنید.

سوالات پر تکرار

باتری اوربیتال با ۲۱ ماه گارانتی تعویض مناسب‌ترین باتری است که در حال حاضر برای خودروهای تیگو ۷ استفاده می‌شود.برای خرید این باتری‌ها با قیمت نمایندگی و به صرفه‌ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

سایت تعویض باتری، باتری چری تیگو ۷ را به صورت رایگان برای شما در محل خرابی تیگو ۷ ارسال می‌کند و همراه یک تکنسین فنی و مجرب به صورت رایگان برای شما این باتری را تعویض می‌کند.

عمومی #باتری تیگو 7 
0919-0241494 09190241494