Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری رنو تالیسمان| باتری تالیسمان چند آمپر است؟
سه شنبه 28 فروردین 1403 محمد موسوی 327 0

باتری رنو تالیسمان| باتری تالیسمان چند آمپر است؟

باتری رنو تالیسمان 74 آمپر است. خرید و تعویض باتری رنو تالیسمان با ارسال و نصب رایگان در محل از برندهای سوزوکی، صبا باتری و سپاهان اوربیتال

باتری رنو تالیسما یکی از بخش‌های کاربردی این خودرو بشمار می‌آید که شما دیر یا زود با مسئله تعویض و جایگزینی آن بت محصول نو، درگیر خواهید شد. درک اصول اولیه نحوه عملکرد باتری رنو تالیسمان به شما کمک می کند که هرگز با یک باتری خالی شده سرگردان نشوید! در اینجا برخی از مهمترین چیز هایی که باید در مورد باتری و سیستم الکتریکی خودرو خود بدانید آورده شده است.

اگر نیاز به خرید باتری این خودرو با قیمتی مناسب و کفیتی بالا از بهترین برندهایی همچون صبا باتری، سوزوکی و سپاهان اوربیتال را داشتید، می‌توانید از مجموعه بزرگ "تعویض باتری" کمک بگیرید و از بسیاری از نقاط ایران محصول مورد نظر را سفارش داده و به طور رایگان در محل تحویل بگیرید. شما همچنین می‌توانید از خدمات نصب رایگان گروه ما نیز استفاده نمایید. برای تماس با ما و ارتباط با کارشناسان مجموعه با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید.

مشخصات باتری رنو تالیسمان

 

آمپر ولتاژ گارانتی نوع باتری CCA کیفیت
74 ۱۲ ۱۲، ۲۰،۲۴ ماه

خشک

695 درجه ۱

خرید باتری رنو تالیسمان

 

 ff

 

باتری رنو تالیسمان چگونه کار می کند

باتری‌ های خودرو در اندازه ‌های مختلفی وجود دارند و بسته به جایی که زیر کاپوت طراحی شده ‌اند ، پایانه‌ های جانبی یا پایانه‌ های بالایی هستند. این باتری رنو تالیسمان است که در یک جعبه پلاستیکی مستطیلی شکل و سنگین قرار دارد که برق تمام اجزای الکتریکی ماشین یا کامیون شما را تامین می کند. هنگامی که وسیله نقلیه خود را روشن می کنید ، یک واکنش شیمیایی رخ می دهد زیرا باتری انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند که ولتاژ را به استارت خودرو می رساند. به همین دلیل است که وقتی خودروی شما روشن نمی ‌شود ، معمولاً مشکل باتری رنو تالیسمان مرده یا خرابی استارت است.

هنگامی که ماشین راه اندازی می شود، باتری نقش مهمی در تثبیت جریان الکتریسیته ایفا می کند و اطمینان حاصل می کند که سیستم الکتریکی یک منبع ثابت انرژی  (ولتاژ) دریافت می کند. بدون چیزی که تمام آن توان را تثبیت کند ، سیستم الکتریکی به سرعت از کار می افتد و از کار می افتد.

مدت زمان ماندگاری باتری رنو تالیسمان

باتری رنو تالیسمان معمولاً برای 3 تا 5 سال خوب هستند ، بسته به عادات رانندگی و شرایط آب و هوایی محل زندگی شما این عدد امکان دارد که تغییر کند. به محض اینکه باتری رنو تالیسمان به مرز سه سال رسید ، توصیه می کنیم حداقل سالی یک بار عمر باتری خود را بررسی کنید. این به شما کمک می‌ کند باتری در حال مرگ را قبل از اینکه باتری خاموش شود، بگیرید. در امداد باتری ، هر بار که وسیله نقلیه خود را وارد پروسه بررسی می ‌کنید ، عمر باتری رنو تالیسمان شما را برای شما آزمایش می ‌کنیم. تست تشخیصی ساده ما تصوری تقریبی از مدت زمان ماندگاری باتری شما را به ما می‌دهد.

باتری‌ های خودرو زمانی که ماشین شما کار می کند دائماً شارژ می‌ شوند ، به همین دلیل است که وقتی باید وسیله نقلیه خود را به سرعت روشن کنید یا با کابل ‌ها تقویت می ‌کنید ، همیشه به شما دستور داده می ‌شود که ماشین را برای یک رانندگی طولانی بعد از آن ببرید، که به باتری رنو تالیسمان اجازه می ‌دهد. برای شارژ مجدد این فشار اضافی به دینام وارد می کند، می تواند باعث خرابی زودرس دینام شود و توصیه نمی شود. در حالت ایده‌ آل ، باید خودروی خود را برای شارژ مجدد به امداد بارتی مراجعه کنید یا باتری را یک شبه با یک شارژر قطره‌ای شارژ کنید. اگر سبک زندگی شما باعث شود که سفر های مکرری داشته باشید ، هر کدام کمتر از 20 دقیقه ، باتری شما کمتر می تواند به طور کامل شارژ شود ، که ممکن است چند سال از آن خلاص شوید.

باتری رنو تالیسمان

علائم مرگ باتری رنو تالیسمان

برخلاف لامپ ‌هایی که بدون هیچ هشداری می ‌سوزند ، باتری رنو تالیسمان کهنه معمولاً برخی از علائم هشدار دهنده را نشان می ‌دهد که در شرف مرگ است.

  • اگر چراغ چک موتور روشن است، این ممکن است نشانه دیگری از خروج باتری شما باشد (اما نه همیشه!). بسته به نوع و مدل وسیله نقلیه شما، ممکن است یک بازخوان دیجیتالی نیز داشته باشید که این اطلاعات را به صورت درصد نمایش می دهد.
  • اگر مشکوک هستید ، نگاهی بیندازید و خودتان از طریق محفظه مات باتری رنو تالیسمان ببینید. اگر سطح سیال به زیر هادی انرژی داخلی رسیده باشد، این نشانه ضعیف بودن باتری رنو تالیسمان است که معمولاً نشانه قدیمی بودن یا شارژ و یا گرم شدن بیش از حد است.
  • اگر بدنه باتری به نظر تغییر شکل داده است (دیگر یک جعبه مستطیل شکل کامل نیست)، احتمالاً چیزی در باتری درست نیست و شما به سادگی وسیله نقلیه خود را در زمان قرض گرفته شده اجرا می کنید.
  • آیا متوجه بوی عجیبی شده اید؟ بوی گوگرد، که مردم اغلب آن را تخم مرغ فاسد توصیف می کنند ، نشان دهنده نشت باتری است. این نشت از طریق پست های باتری خورده نیز مشهود خواهد بود. سعی کنید پست ها را تمیز کنید تا ببینید آیا این مشکل را حل می کند یا خیر، و سپس وسیله نقلیه خود را برای باتری جدید به مکانیک خودرو ببرید.
  • اگر وسیله نقلیه دست دومی خریده ‌اید و می ‌خواهید بدانید باتری آن چند سال است ، کد روی جلد جعبه باتری خود را بررسی کنید. این یک کد 4-5 رقمی است که دو رقم اول هر چیزی را که باید بدانید را نشان می دهد. اولین رقم یک حرف است که یک ماه را نشان می دهد. A مربوط به ژانویه، B مربوط به فوریه و غیره است و عدد زیر نشان دهنده سالی است که باتری از کارخانه به نمایندگی یا فروشگاه قطعات خودرو محلی ارسال شده است.

آیا ماشین روشن نمی شود ؟

همه ما احساس بیرون رفتن از رستوران یا سینما را می‌دانیم، اما متوجه می ‌شویم که چراغ ‌های جلوی خود را برای چند ساعت روشن گذاشته ‌ایم. وقتی صبح به ماشین نزدیک می‌ شویم و متوجه می ‌شویم چراغ داخلی تمام شب روشن است ، حتی بدتر است.

در این موارد، احتمال 50/50 وجود دارد که باتری رنو تالیسمان از بین رفته و خودرو روشن نشود. در اینجا نحوه تشخیص باتری خالی است و مشکل دیگری وجود ندارد:

  • اگر کلید را در احتراق بچرخانید و صدای سرفه و چرخش ماشین را شنیدید، مشکل باتری رنو تالیسمان مرده نیست.
  • اگر کلید را در احتراق بچرخانید و مطلقاً چیزی نمی شنوید ، یا فقط صدای کلیک می شنوید ، این احتمال وجود دارد که باتری مرده روی دستانتان باشد.
  • بررسی کنید که آیا چراغ ‌ها ، استریو و سایر وسایل الکترونیکی شما کار می ‌کنند یا خیر. اگر مشکل دارند یا وجود ندارند ، این نشانه خوبی از باتری کم یا خاموش است.

 

در این مرحله ، می ‌توانید برای خرید باتری رنو تالیسمان جدید به یک فروشگاه قطعات خودرو بروید ، خودتان باتری را با یک شارژر قابل حمل شارژ کنید ، خودرو را به سرعت روشن کنید ، یا خودرو را با کابل‌ های جامپر تقویت کنید. همچنین باید به طور جدی با در نظر گرفتن تمام توصیه های بالا ، باتری را با هم تعویض کنید. تعویض باتری ها نسبتاً ارزان است ، و این تنها یکی از دلایلی است که توصیه می کنیم زودتر از یک باتری مشکل دار مراقبت کنید. اگر آنها برای مدت طولانی باقی بمانند ، باتری ‌های ضعیف می‌ توانند مشکلات بزرگ ‌تری را در سیستم الکتریکی ایجاد کنند ، زیرا سایر بخش ‌های سیستم ، مانند دینام ، مجبور می ‌شوند برای جبران کاستی ‌های باتری رنو تالیسمان سخت‌ تر کار کنند. این منجر به سردرد بزرگتر و صورتحساب های بزرگتر در دراز مدت می شود.

در حالی که اولین خودروها با باتری ساخته نشدند، اما اکنون بیش از یک قرن است که زندگی می کنند. با این اوصاف ، باتری ها برای وسایل نقلیه ما بسیار مهم هستند. ما هرگز به این مواد فکر نمی کنیم تا زمانی که شروع به خراب شدن یا متوقف کردن کامل آنها کنند. با دانستن کمی بیشتر در مورد باتری رنو تالیسمان ، می‌توان به ما کمک کرد که در بالای آنها بمانیم و مطمئن شویم که در شرایط خوبی کار می‌کنند. ما به بررسی عمیق‌ تر بسیاری از حقایق جالب در مورد باتری خودرو می‌پردازیم.

خرید باتری رنو تالیسمان

باتری رنو تالیسمان مرده را نمی توان دور انداخت

امداد باتری طی روالی که دارد، به این شکل عمل می کند که اگر باتری رنو تالیسمان جدیدی خریداری کنید ، داغی باتری رنو تالیسمان کهنه شما را می گیرد چراکه اگر این اتفاق نیافتد، شما باید پول خیلی بیشتری بابت باتری جدید بپردازید و همچنین بحث بازیافت باتری کهنه هم مطرح می شود. باید بدانیم که باتری های مرده ماشین را نمی توان به سادگی بیرون انداخت. این باتری ها باید تحت یک فرآیند بازیافت قرار گیرند زیرا حاوی دی اکسید سرب و اسید سولفوریک هستند که مواد مضر برای محیط زیست و سلامت خود هستند. باتری‌ رنو تالیسمان مرده را می‌توان به مراکز بازیافت محلی یا تأسیسات ضایعات فلزی برد. که در این زمینه می توانید مقاله (قیمت باطری ماشین بدون داغی) را مطالعه بفرمایید.

در پایان توجه داشته باشید که امداد باتری در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته برای خدمت رسانی به شما عزیزان آمادگی کامل دارند. برای این منظور و ارتباط با ما با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید.

مناسب ترین باتری برای رنو تالیسمان:

برای رنو تالیسمان، انتخاب مناسب‌ترین باتری باید با توجه به نیازهای خودرو و عوامل مختلفی از جمله اندازه، قدرت و عمر مفید باتری انجام شود. این خودرو اغلب از باتری با ظرفیت بالا و قدرت کافی برای پشتیبانی از سیستم‌های پیشرانش و الکتریکی پیچیده خود استفاده می‌کند. بنابراین، باتری‌هایی با مشخصات مناسب انتخاب باید داشته باشد. در این پاراگراف به شما دو نوع از مناسب‌ترین باتری‌های این خودرو معرفی می‌کنیم.یکی از گزینه‌های محبوب برای رنو تالیسمان، باتری‌های AGM هستند. این باتری‌ها دارای فناوری پیشرفته‌ای هستند که مایع الکترولیت را درون یک ماتریس شیشه‌ای متخلخل جاذب می‌کند، که عملکرد باتری را بهبود می‌بخشد و قدرت بالایی را ارائه می‌دهد. این باتری‌ها برای خودروهایی که از سیستم‌های پیچیده الکتریکی و الکترونیکی استفاده می‌کنند، بسیار مناسب هستند. به این دلیل که فناوری‌ ای جی ام فقط در برندهای باتری خارج یافت می‌شود هزینه خرید آنها داخل ایران یک کمی گران است.همچنین، باتری‌ اوربیتال نیز به عنوان گزینه‌ای پیشرفته و با عمر مفید بیشتر مطرح می‌شوند. این باتری‌ها سبکتر و با کارایی بالاتری نسبت به باتری‌های سنتی هستند و قابلیت شارژ سریع و پشتیبانی از سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته را دارند. با این حال، هزینه بالاتری نسبت به باتری‌های سنتی دارند، اما عمر زمانی بیشتری دارند و به طور کلی عملکرد بهتری ارائه می‌دهند.

باتری آلمانی تالیسمان

کدام باتری ها برای رنو تالیسمان پرطرفدار تر هستند؟

رنو تالیسمان به عنوان یک خودروی لوکس و با کیفیت، نیاز به باتری‌هایی دارد که عملکرد بالا، پایداری و اعتمادی داشته باشند. در این خصوص، باتری‌هایی با ویژگی‌های خاص برای رنو تالیسمان مورد توجه قرار می‌گیرند. یکی از برندهای محبوب باتری‌ها برای این خودرو، باتری‌های سپاهان باتری مورد استفاده در انواع ورژن‌های مختلف تالیسمان می‌باشد. این باتری‌ها به دلیل عمر مفید بالا، پایداری در شرایط مختلف آب و هوایی، و قابلیت ارائه توان بالا در زمان‌های نیاز، جزء پرطرفدارترین گزینه‌ها برای رنو تالیسمان محسوب می‌شوند.همچنین، باتری‌های های پیل نیز به عنوان یک گزینه پیشرفته و پرطرفدار برای رنو تالیسمان شناخته می‌شوند. این نوع باتری‌ها به دلیل وزن سبک، حجم کمتر، عمر طولانی‌تر، و عملکرد بهتر در دماهای مختلف، جایگاه ویژه‌ای در بازار باتری‌ها برای این خودرو دارند. همچنین، قابلیت شارژ سریع و کارایی بالا در شرایط مختلف، این باتری‌ها را گزینه‌ی مناسبی برای رانندگان رنو تالیسمان می‌سازد. از این رو، باتری‌های لیتیوم‌یون نیز از جمله گزینه‌های پرطرفدار و محبوب برای این خودرو محسوب می‌شوند.لیست باتری های پر طرفدار برای خودرو تالیسمان به شرح زیر است:

سوزوکی 74 آمپر

اوربیتال 74 آمپر

های پیل 74 آمپر

هیوندای 74 آمپر

 

چه موقعی باید باتری با ظرفیت بالاتر را برای رنو تالیسمان انتخاب کرد؟

برای ارتقاء سیستم صوتی و قطعات الکتریکی خودرو رنو تالیسمان، اغلب نیاز است تا باتری فابریک خودرو با یک باتری با ظرفیت بالاتر و عملکرد بهتر تعویض شود. این نیاز به تعویض باتری به دلیل افزایش بار الکتریکی که توسط سیستم صوتی و قطعات الکتریکی جدید ایجاد می‌شود، بروز می‌کند.باتری‌های با ظرفیت بالاتر معمولاً دارای توان و ذخیره‌سازی بیشتری از انرژی هستند که می‌توانند توان مصرفی اضافی سیستم‌های الکتریکی را تأمین کنند. این امر می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم صوتی، کاهش خطر قطع برق، و افزایش پایداری و عمر مفید قطعات الکتریکی کمک کند.به علاوه، باتری‌های با ظرفیت بالاتر معمولاً دارای عمر طولانی‌تری هستند، که به معنای کاهش نیاز به تعویض مکرر آنها است. این نکته مهم است زیرا هزینه و زمان مرتبط با تعویض باتری را کاهش می‌دهد و همچنین به رانندگان اطمینان می‌دهد که سیستم الکتریکی خودرویشان همواره عملکرد بهینه دارد.

بنابراین، با توجه به نیاز به افزایش توان الکتریکی برای سیستم صوتی و قطعات الکتریکی، تعویض باتری فابریک رنو تالیسمان با یک باتری با ظرفیت بالاتر می‌تواند یک گزینه مناسب و بهینه برای ارتقاء خودرو باشد.

کدام باتری رنو تالیسمان با گارانتی مناسب عرضه می شود؟

برای خرید باتری برای خودروی رنو تالیسمان، توصیه می‌شود که به دنبال باتری‌هایی با گارانتی مناسب و اطمینان‌پذیر باشید. یکی از گزینه‌هایی که برای این خودرو معرفی می‌شود، باتری‌های اصلی و اورجینال تولید شده توسط رنو هستند. این باتری‌ها عموماً با گارانتی مناسبی ارائه می‌شوند که به معنای تضمین عملکرد و کیفیت آنها می‌باشد. با انتخاب باتری اورجینال رنو، مطمئن هستید که از تکنولوژی و استانداردهای مورد تایید خودروساز استفاده شده است و مشکلاتی که ممکن است در طول عمر باتری پیش بیاید، تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد.علاوه بر این، باتری‌هایی مانند باتری‌های ارائه شده توسط شرکت سوزوکی با گارانتی 21 ماهه نیز گزینه‌های معتبری برای رنو تالیسمان می‌باشند. این باتری‌ها با توجه به طولانی بودن دوره گارانتی، اعتماد و اطمینان بیشتری به راننده می‌دهند و در صورت وقوع هرگونه مشکل، امکان تعمیر یا تعویض رایگان باتری وجود دارد. با انتخاب باتری‌هایی با گارانتی طولانی مدت، می‌توانید از عملکرد بهتر و اطمینان بیشتری از خودروی خود لذت ببرید و همچنین از هزینه‌های ناشی از تعمیرات غیرمنتظره بعدی کاسته شود. باتری‌های سوزوکی در بین تمام باتری‌های تولیدی داخل ایران بهترین دمات گارانتی را ارائه می‌دهد. به همین دلیل اگر به دنبال یک باتری پرگارانتی برای خودرو خود هستیم بی‌شک باتری سوزوکی بهترین باتری در این امر خواهد بود.

باتری خارجی برای رنو تالیسمان بهتر است یا باتری ایرانی؟

بین انتخاب باتری خارجی یا باتری ایرانی برای خودروی رنو تالیسمان، تصمیم‌گیری باید با توجه به عوامل مختلفی انجام شود. باتری‌های خارجی معمولاً از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر و استانداردهای بین‌المللی استفاده می‌کنند که ممکن است عمر مفید بیشتری داشته باشند و عملکرد بهتری ارائه دهند. این باتری‌ها معمولاً از مواد با کیفیت بالا و فرآیندهای تولید دقیق تر استفاده می‌کنند که منجر به افزایش قابلیت اطمینان و کارایی بیشتر می‌شود.از طرف دیگر، باتری‌های ایرانی ممکن است با توجه به شرایط محلی و نیازهای خودروهای محلی طراحی شده و تولید شوند. این باتری‌ها معمولاً قیمتی کمتر دارند و ممکن است برخی از مشکلات سازگاری و عملکرد در شرایط مختلف را برطرف کنند. همچنین، انتخاب باتری ایرانی می‌تواند به تقویت صنایع داخلی و ایجاد اشتغال در کشور کمک کند. از طرف دیگر باتری‌های خارجی به دلیل اینکه نمایندگی رسمی در داخل ایران ندارند مجبور هستند که محصولات خود را به صورت قاچاق و غیرقانونی وارد ایران کنند بنابراین محصولات آنها لاوه بر قیمت دلاری که قیمت آنها را گران می‌کند از خدمات پس از فروش مثل گارانتی نیز برخوردار نیست.  همین قضیه باعث می‌شود که بسیاری از افراد باتری‌های ایرانی را به باتری‌های خارجی اولویت دهند.بنابراین، تصمیم نهایی بر اساس اولویت‌ها، نیازهای شخصی و بودجه موجود اتخاذ می‌شود. اگر از عملکرد بیشتر و طول عمر باتری بیشتری علاقه‌مند هستید، باتری خارجی ممکن است گزینه بهتری باشد. اما اگر به صرفه‌جویی مالی و حمایت از تولید داخلی اهمیت می‌دهید، باتری ایرانی ممکن است گزینه مناسبی باشد.

سوالات پر تکرار

برای رنو تالیسمان باتری های زیادی از باتری های خارجی تا باتری های تولید داخل وجود دارد اما باتری اوربیتال از تولیدات سپاهان باتری و تحت گارانتی 21 ماهه طبق تجربه ی تیم تعویض باتری بهترین و پر کاربرد ترین باتری خودروی رنو تالیسمان محسوب می شود.

صبا باتری با سابقه ی زیاد در امر تولید باتری خودرو در بازار باتری ایران،جزو اقتصادی ترین و مناسب ترین تولیدات باتری خودرو برای خودروی تالیسمان است.همچنین برند های تینو و های پیل نیز بهترین قیمت های بازار باتری ایران را دارا هستند.

عمومی #باتری رنو تالیسمان 
0919-0241494 09190241494