Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری پژو پارس| باتری پژو پارس چند آمپر است؟
شنبه 18 فروردین 1403 محمد موسوی 253 0

باتری پژو پارس| باتری پژو پارس چند آمپر است؟

باتری پژو پارس چند آمپر است؟ باتری فابریک پژو پارس ۶۶ آمپر است .قیمت فروش باتری پژو پارس و صبا باتری،تعویض و فروش باتری پژو پارس، قیمت باتری پژو پارس

باتری پژو پارس یکی از محصولات پردرخواست و مصرفی ‌باشد که در سال‌های اخیرمورد نیاز مشتریان است. در نتیجه شما می‌توانید جهت خرید این محصول از برندهایی همچون صبا باتری، سپاهان اوربیتال و سوزوکی از طریق مجموعه "تعویض باتری" اقدام نمایید. این مجموعه ضمن ارسال و نصب رایگان باتری خودرو در محل کار شما را بسیار راحت خواهد کرد و قیمتی بصرفه را به مشتریان ارائه خواهد داد. جهت تماس و خرید باتری پژو پارس با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید.

مشخصات باتری پژو پارس:

 

آمپر ولتاژ گارانتی نوع باتری CCA کیفیت
66 ۱۲ ۱۲، ۲۰،۲۴ ماه

خشک

695 درجه ۱

 قیمت باطری پژو پارس سپاهان

 

صبا باتری پژو پارس

 

 باتری پژو پارس بدون رانندگی چقدر دوام می آورد ؟

بیشتر باتری های خودرویی که در شرایط خوبی هستند حداقل دو هفته بدون نیاز به روشن کردن ماشین و رانندگی برای شارژ مجدد آن دوام می آورند. اما اگر به هر دلیلی قصد ندارید ماشین خود را برای مدتی رانندگی کنید ، همچنان باید هفته ای یک بار آن را روشن کنید تا باتری 12 ولتی شارژ شود. آیا می خواهید بدانید که اگر اغلب با ماشین خود رانندگی نمی کنید ، چگونه از خالی شدن باتری جلوگیری کنید ؟ و اگر قصد رانندگی با ماشین خود را دارید و باتری آن تمام شده است ، چه کاری باید انجام دهید ؟ در ادامه بخوانید تا بدانید هنگام نگهداری باتری پژو پارس خود چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید.

اگر خودروی خود را برای دو هفته یا بیشتر رانندگی نکرده اید ، صرف نظر از اینکه مدل آن چند سال است، باید حداقل هفته ای یک بار آن را روشن کنید و به مدت 15 دقیقه آن را روشن نگه دارید. با انجام این کار، به دینام اجازه می‌دهید تا باتری را شارژ کند و مطمئن شوید که موتور نیز در شرایط خوبی قرار دارد.

وقتی این کار را انجام می ‌دهید ، به یاد داشته باشید که چراغ‌ ها را خاموش کنید ( اگر نیاز به استفاده از آنها دارید ، زیرا هوا تاریک است و ماشین شما این کار را به طور خودکار انجام نمی ‌دهد ) در غیر این صورت زمانی که به رانندگی می ‌روید ، متوجه خواهید شد که کاملاً صاف است. این همان چیزی است که به عنوان « تخلیه عمیق » شناخته می ‌شود ، که باتری‌ های اسید سرب در خودرو ها برای کنترل آن طراحی نشده ‌اند. در واقع ، اگر چندین بار این اتفاق بیفتد، می تواند طول عمر باتری پژو پارس را تا یک سوم کاهش دهد.

باتری پژو پارس

اگر باتری پژو پارس خالی شد چه کار کنیم ؟

این احتمال وجود دارد که اگر برای مدت طولانی رانندگی کرده اید ، مجبور شده باشید ماشین خود را در نقطه ای روشن کنید. این روش تعمیر سریع که به عنوان « تقویت » نیز شناخته می‌شود ، وسیله نقلیه را با باتری خالی شده از طریق اتصال به باتری خودروی دیگر یا منبع تغذیه دیگری از طریق سیم‌ های باتری به باتری ، راه ‌اندازی می ‌کند. با این حال ، یک جایگزین بهتر برای نگهداری طولانی ‌مدت باتری پژو پارس ، استفاده از شارژر و یا نگهداری باتری تعیین‌شده در حالی که به طور منظم وات خودروی شما را بین شارژ آزمایش می‌کنید.

مهم است که بدانید اگر زمانی به ماشین خود می‌آیید و باتری آن خالی است ، چگونه می‌ توانید ماشین خود را به سرعت روشن کنید. همچنین به همان اندازه مهم است که بدانید وقتی می خواهید باتری پژو پارس خود را دوباره شارژ کنید چه کاری انجام دهید. در اینجا یک راهنمای گام به گام ساده برای راه اندازی و شارژ باتری ماشین شما آورده شده است. که البته به شما پیشنهاد می دهیم که در این مواقع با امداد باتری تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنند.

چگونه ماشین خود را باتری به باتری کنیم ؟

هنگامی که یک ماشین را به صورت باتری به باتری روشن می کنید ، از برق خارجی برای شارژ مجدد باتری پژو پارس خالی استفاده می کنید تا بتوانید موتور را روشن کنید. متداول ‌ترین روش برای راه ‌اندازی یک وسیله نقلیه به شما نیاز دارد که سیم های جامپر یا همان سیم های باتری به باتری داشته باشید.

در اینجا یک فرآیند ساده برای راه اندازی ایمن ماشین شما وجود دارد :

  • ماشین را با باتری در حال کار نزدیک ماشین صاف قرار دهید تا سیم های باتری به باتری به باتری هر دو وسیله نقلیه برسند ، مراقب باشید که اجسام فلزی را از مسیر خارج کنید و از شر لباس های گشاد و جواهراتی که می تواند باعث اتصال کوتاه شود خلاص شوید. اتصال کوتاه کنید و یک زاپ بد ایجاد کنید.
  • سیم اول را وصل کنید. ابتدا مطمئن شوید که موتور ماشین در حال کار خاموش است و گیره سرب پرش قرمز رنگ را به قطب مثبت ( + ) آن وصل کنید ، قبل از اینکه سر دیگر را به قطب مثبت ( + ) باتری خالی شده وصل کنید. در ماشین دیگر
  • سیم دوم را وصل کنید. گیره سر باتری به باتری مشکی را به ترمینال منفی ( - ) باتری پژو پارس در حال کار وصل کنید ، سپس سر دیگر را به نقطه ارت ( نقطه فلزی روی بلوک موتور و یا شاسی ) دور از باتری خالی وصل کنید. نظیر سیستم سوخت.
  • چند دقیقه صبر کنید و سپس موتور ماشین کار را روشن کنید و بگذارید یک دقیقه کار کند.
  • پس از گذشت این زمان ، موتور ماشین را با باتری خالی روشن کنید و اجازه دهید هر دو ماشین به مدت 10 دقیقه کار کنند.
  • موتور های هر دو خودرو را خاموش کنید و سیم های باتری به باتری را به ترتیب معکوس از نحوه اتصال آنها جدا کنید ( ابتدا سر سیاه را با باتری پژو پارس خالی از ماشین جدا کنید و با جدا کردن سر قرمز از ماشین کار به پایان برسانید. ) از سر ها مطمئن شوید. در این فرآیند به یکدیگر دست نزنید.
  • ماشین خود را مجددا راه اندازی کنید ، اگر روشن نشد ، احتمالاً مشکل جدی تری وجود دارد که می توانید جهت بررسی از امداد باتری کمک بخواهید تا در محل مورد نظر باتری شما را بررسی کنند.

باتری پژو پارس خود را شارژ کنید

اگر مثلاً با عدم راندن آن ، یا روشن گذاشتن چراغ‌ها ، آن را کاملاً خالی کنید ، می ‌تواند برای سلامت باتری پژو پارس مضر باشد. خبر خوب این است که بررسی سلامت باتری خودرو و شارژ آن نسبتاً آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید تجهیزات مناسب و دانش لازم برای انجام آن است.

اول از همه، باید مطمئن شوید که یک مولتی متر و یک شارژر مناسب برای نوع باتری و اندازه موتور خودروی شما دارید.

برای کمک به انتخاب صحیح هنگام خرید شارژر ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید :

نوع باتری : باتری‌ های اسید سرب با اکثر انواع شارژر ها کار می‌ کنند ، اما باتری‌ های دیگر نسبت به باتری ‌های معمولی به ولتاژ بالاتری نیاز دارند. همچنین ، اگر خودروی شما دارای فناوری توقف و استارت درجا باشد ، به یک شارژر « هوشمند » که با این وسایل نقلیه سازگار باشد نیاز دارید.

اندازه موتور : اکثر شارژر ها برای اندازه موتور در خودرویی که شارژ می کند حد بالایی دارند. این به این دلیل است که هر چه موتور بزرگتر باشد ، باتری پژو پارس بزرگتر خواهد بود.

 خرید باتری پژو پارس

هنگامی که شارژر مناسب برای ماشین خود انتخاب کردید ، باید این شش مرحله را دنبال کنید تا با خیال راحت آن را شارژ کنید.

  • ولتاژ باتری را آزمایش کنید : با استفاده از یک مولتی متر و یا ولت متر ، صفحه را طوری تنظیم کنید که ولتاژ DC را بخواند. صفحه را روی 20 قرار دهید ، که به شما اجازه می دهد بین 0-20 ولت اندازه گیری کنید.

کابل قرمز را به ترمینال مثبت ( + ) و کابل مشکی را به قطب منفی ( - ) باتری وصل کنید ، مطمئن شوید موتور خاموش است و ترجیحاً ماشین باید یک شب پارک شده باشد تا خوانش دقیق به دست آید. برای شارژ کامل ، ولتاژ آن نباید کمتر از 12.6 ولت باشد. 12.2 ولت به طور کلی حدود 50 درصد شارژ در نظر گرفته می شود و هر چیزی کمتر از 12 ولت به معنای تخلیه آن است. قبل از شارژ کردن ، بررسی کنید که نقاط تماس ( یا ترمینال‌ های ) بالای باتری کثیف یا خورده نباشند. اگر آنها هستند ، از یک تکه کاغذ سنباده برای تمیز کردن آنها استفاده کنید ، مطمئن شوید که دستکش می پوشید تا هیچ یک از آن به پوست شما برخورد نکند.

  • باتری خود را جدا کنید : ابتدا سر منفی ( سیاه ) را بیرون بیاورید و قبل از اینکه هر دو را به یک طرف ببرید، سیم مثبت ( قرمز ) را خارج کنید. قطع کردن باتری پژو پارس احتمالاً پشت آمپر ، تنظیمات حافظه صندلی و رادیو شما را بازنشانی می‌کند ، بنابراین ممکن است بخواهید کدهای امنیتی را در اختیار داشته باشید تا بعداً این کدها را بازنشانی کنید.
  • شارژر را وصل کنید : شارژر را با استفاده از طول کابل های آن تا جایی که ممکن است از باتری دور نگه دارید، سپس گیره های شارژر را قبل از وصل کردن برق به پایانه های سمت راست (به یاد داشته باشید: مثبت به مثبت و منفی به منفی) وصل کنید. شارژر به برق
  • شارژر را روشن کنید : باید دفترچه راهنمای شارژر انتخابی خود را بخوانید تا متوجه شوید که آیا پس از شارژ کامل شارژ به طور خودکار متوقف می شود یا اینکه باید آن را به صورت دستی جدا کنید. به عنوان مثال ، یک شارژر هوشمند ، وضعیت باتری پژو پارس را کنترل می کند و چرخه شارژ آن را متناسب با نیاز های خودرو تنظیم می کند و از شارژ بیش از حد و آسیب احتمالی سلول ها جلوگیری می کند.
  • شارژر خود را جدا کنید و باتری خود را دوباره وصل کنید : مطمئن شوید که موتور ماشین شما همچنان خاموش است و گیره های شارژر را بردارید. برای وصل مجدد باتری پژو پارس ، ابتدا سیم مثبت (قرمز) و سپس منفی (سیاه) را وصل کنید.

به یاد داشته باشید که اگر پس از انجام این کار ها ، باتری پژو پارس شما همچنان شارژ خود را از دست می دهد ، ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید. برای تعیین این موضوع می توانید از امداد باتری کمک بخواهید.

در پایان توجه داشته باشید که امداد باتری در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد.

بهترین باتری اوربیتال ۷۴ آمپر برای پرشیا:

باتری‌های اوربیتال با ظرفیت ۷۴ آمپر ساعت برای خودروهای پرشیا انتخابی مناسب محسوب می‌شوند. این باتری‌ها با استفاده از فناوری‌های مدرن ساخته شده‌اند و عملکرد مطلوبی را ارائه می‌دهند. با فناوری‌های جدیدی که در آنها به کار رفته است، این باتری‌ها دارای طراحی بسته‌بندی مناسبی برای جلوگیری از نشتی اسید و همچنین مقاومت در برابر لرزش و شوک می‌باشند، که این امر باعث بهبود عمر مفید آنها می‌شود. علاوه بر باتری ۷۴ اوربیتال باتری‌های دیگری نیز برای پژو پرشیا موجود هستند که در جدول زیر برای شما لیست‌بندی شدند:

باتری های جایگزین 74 آمپر اوربیتال

74 آمپر سوزوکی

74 آمپر های پیل

74 آمپر هیوندای

 

باتری اوربیتال ۷۴ آمپر با توان بالا و عمر طولانی، عملکرد مطلوبی را در شرایط مختلف آب و هوایی ارائه می‌دهد. این باتری‌ها دارای قابلیت شارژ سریع و بازیافت بالا بوده و می‌توانند انرژی کافی را برای راه‌اندازی موتور خودرو در شرایط سرد فراهم کنند. همچنین، با استفاده از تکنولوژی همجوشی باتری‌های اوربیتال، خطر نشتی اسید کاهش می‌یابد که این امر از نظر ایمنی بسیار مهم است. به طور کلی، باتری اوربیتال ۷۴ آمپر با کیفیت ساخت بالا و عملکرد قابل اعتماد، یک انتخاب عالی برای خودروهای پرشیا می‌باشد.این توضیحات نشان می دهد که باتری اوربیتال جزو بهترین باتری هایی است که میتوان برای پژو پرشیا انتخاب کرد.تعویض باتری برای خودروی پرشیا شما بهترین باتری های اوربیتال را فراهم میکند. تعویض باتری به این دلیل که نمایندگی باتری اوربیتال را دارد از سایر باتری‌سازی‌ها باتری‌های اوربیتال را به خصوص باتری ۷۴ اوربیتال را ارزان‌تر قیمت گذاری کرده و به شما عزیزان می‌دهد.

قیمت باتری پژو پارس بدون داغی چقدر است؟

در صنعت باطری‌سازی اگر شما باتری قدیمی یا کهنه خود که معروف به داغیست را نگه دارید؛ هنگام خرید باتری جدید برای پژو پرشیا خود حدود ۲۰ الی ۴۰ درصد قیمت باتری نو کاسته می‌شود. اگر هنگام خرید باتری جدید داغی همراه خود نداشته باشید به هر علتی باید کل مبلغ باتری جدید را پرداخت کنید که این باعث می‌شود باتری جدید کمی گرانتر از حالت عادی و نرمال برای شما آورده شود. البته این قضیه در کل صنعت باتری‌سازی به چشم خورده و شما هنگام خرید باتری جدید پس از مراجعه به باتری سازی‌ها در همه آنها این قانون را می‌بینید اما با این وجود تعویض باتری موجباتی را فراهم آورده که شما حتی بدون داغی خودروی پرشیا خود بتوانید باتری‌های جدید را با قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر باتری سازی‌ها خریداری کرده و روی پرشیا خود نصب کنید.  قیمت‌های ما به حدی مناسب هستند که شما می‌توانید آنها را با سایر باطری‌سازی‌ها مقایسه کنید تا خودتان متوجه شوید. البته تمام قیمت‌هایی که داخل سایت ما مشاهده می‌کنید با احتساب داغی هستند و اگر داغی پرشیا را در اختیار ندارید قیمت‌هایی که داخل فروشگاه سایت ما هست کمی بالاتر محاسبه می‌شود اما حتی بدون داغی نیز قیمت گذاری بخش فروشگاه ما طوری است که برای شما به اندازه سایر باتری‌سازی‌ها گران نباشد افزایش قیمت بر حسب نداشتن داغی بر اساس میزان ظرفیت باتری اتفاق می‌افتد یعنی اگر برای پژو پرشیا خود باتری ۷۴ آمپر بندازید از باتری ۶۶ آمپر یا ۶۰ آمپر باید پول بیشتری بدهید.  نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید تفاضل آمپر باتری داغی و آمپر باتری جدید است اگر ظرفیت داغی که در اختیار دارید کمتر از ظرفیت باتری جدیدی است که می‌خواهید برای خودرو پژو پرشیا خود بخرید؛ اختلاف آمپر داغی و آمپر باتری جدید محاسبه شده و اختلاف آن را باید پرداخت کنید. بنابراین پیشنهاد می‌شود که هنگام خرید باتری جدید برای اینکه مبلغی اضافه‌تر پرداخت نکنید باتری را بخرید که هم ظرفیت با داغی ماشین شماست.

باتری اتمی پرشیا:

باتری اتمی خودرو یک نوع باتری است که از انرژی تولید شده از واکنش‌های هسته‌ای برای تأمین انرژی الکتریکی خودرو استفاده می‌کند. این باتری‌ها از تکنولوژی هسته‌ای پیشرفته برای تبدیل انرژی هسته‌ای به انرژی الکتریکی استفاده می‌کنند.

باتری اتمی خودرو به عنوان یک منبع انرژی پایدار و با ظرفیت بالا شناخته می‌شود. این باتری‌ها معمولاً در خودروهایی که نیاز به انرژی بیشتری دارند، مانند خودروهای الکتریکی یا هیبریدی، استفاده می‌شوند. استفاده از باتری اتمی خودرو می‌تواند کارایی و عمر مفید خودرو را بهبود بخشیده و محیط زیست را نیز حفظ کند، زیرا این باتری‌ها بدون ایجاد آلاینده‌های مضر به کار می‌روند.

علائم خرابی باتری پژو پارس چگونه است؟

همانطور که می‌دانید پژو پارس یک مدل تمام ایرانیزه شده توسط شرکت ایران خودرو است. این خودرو از ابتدای تولید تاکنون با این هدف ساخته شد که تبدیل به اولین پژو تمام ایرانی شود.خودرو پژو پارس هم اکنون جزو خودروهای بسیار محبوب ازار خودرو ایران شناخته می‌شود.به طوری که سالیانه تعداد زیادی از این خودروها توسط ایران خودرو ساخته و تعداد زیادی دیگری توسط مردم خریده می‌شوند. جربه سایت تعویض باتری می‌گوید که؛ بسیاری از افرادی که به ما زنگ زدند و مشکل باتری خودرو خود را گزارش کردند؛ صاحبین خودروهای پژو پارس بودند. به همین علت است که در این پاراگراف قصد داریم تا به شما درباره علائم خرابی باتری خودروی پژو پارس، و نحوه تشخیص خرابی باتری این خودرو توضیح مفصلی دهیم. در ادامه به برخی از شایع‌ترین علائمی که هنگام خرابی باتری خودرو پژو پارس با آنها مواجه می‌شوید ‌می پردازیم و هر کدام را کاملاً برای شما توضیح می‌دهیم.اگر هر کدام از این علائم در هنگام رانندگی با خودروی پژو پارس برای شما رخ داد، شک نکنید که مشکل خودروی پژو پارس شما از خرابی باتری آن نشئت می‌گیرد و سریعا برای تعویض باتری قدیمی پژو پارس خود با یک باتری جدید اقدام کنید.

عدم استارت خوردن ماشین با اینکه برق پشت آمپر میاد = شایع‌ترین علامتی که نشان دهنده از خرابی باتری پژو پارس شماست این است که هنگامی که قصد دارید این خودرو را استارت بزنید برق پشت آمپر را مشاهده می‌کنید اما موتور ماشین شما استارت نمی‌خورد و به جای آن صدای خرخر از توی کاپوت شنیده می‌شود.همانطور که می‌دانید سیستم برق خودروی پژو پارس از دو عضو اصلی باتری پژو پارس و دینام خودرو پژو پارس تشکیل شده که این دو عضو به عنوان دو کانون اصلی برق رسانی به قطعات الکتریکی خودروی شما به شمار می‌روند.اگر باتری شما ضعیف شده باشد یا به اواخر عمر مفید خود نزدیک شده باشد؛ دیگر پتانسیل کافی برای روشن کردن ماشین پژو پارس را ندارد هنگام استارت به جای روشن شدن ماشین صدای خورخور به گوش شما شنیده می‌شود. اگر برای شما این مشکل پیش آمد شک نکنید که باتری پژو پارس شما به احتمال بسیار زیادی نیاز به تعویض دارد.علت اینکه گفتیم به احتمال بسیار زیادی این است که اگر باتری را به تازگی خریداری کردید معمولاً کمتر از یک سال، از آنجایی که باتری شما نو است ممکن است فقط باتری شما در اثر عدم استفاده از خودرو پژو پارس برای مدت‌های طولانی خوابیده باشد. به همین خاطر قبل از اینکه باتری خود را با باتری نو عوض کنید حتماً یک دور باتری به باتری را تست کنید؛ از اینکه باتری شما شارژ نمی‌شود اطمینان حاصل کنید. در صورتی که علائم دیگری مشاهده کردید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً با شماره ما تماس گرفته و مشکل خود را با ما در میان بگذارید تا ما بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.

سوالات پر تکرار

تعویض باتری با سابقه ی چنید ساله در تعویض باتری انواع خودرو های ایران خودرو از جمله پژو پارس،می تواند بهترین انتخاب شما برای دریافت خدمات تعویض باتری در محل باشد.تمام خدمات ارسال و نصب باتری پژو پارس در محل خرابی خودرو رایگان انجام می شود.

برای دریافت بهترین خدمات باتری برای خودروی پژو پارس می توانید در سایت تعویض باتری ثبت سفارش کرده یا با هر کدام از روش های ارتباطی،با ما تماس بگیرید.

عمومی #باتری پژو پارس 
0919-0241494 09190241494