Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری نیسان ماکسیما| باتری ماکسیما چند آمپر است؟
سه شنبه 29 اسفند 1402 محمد موسوی 458 0

باتری نیسان ماکسیما| باتری ماکسیما چند آمپر است؟

باتری نیسان ماکسیما چند آمپر است؟ فروش ویژه باتری فابریک ماکسیما با ارسال و نصب رایگان در محل، عرضه باتری ماشین برای ماکسیما تنها با یک کلیک در محل شما.

باتری نیسان ماکسیما در حالی که ماشین شما را تغذیه می کند و به شما امکان می دهند از  جایی به جای دیگر برسید ، باتری ها همچنین می توانند هنگام شروع به کار کردن کمی دردسر ایجاد کنند. اما اگر برای مراقبت از باتری نیسان ماکسیما خود تلاش کنید ، این لطف را برمی‌گرداند و شما را تا زمانی که می‌تواند ادامه ‌دهد ، همراهی می کند.

باتری‌ نیسان ماکسیما به ‌ویژه در هوای سرد و زمانی که برای مدت طولانی استفاده نمی‌شوند ( مثلاً در زمان تعطیلی ) در معرض خطر خالی شدن هستند. اما باتری ناسالم می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. صرف کمی تلاش در حال حاضر می تواند در دراز مدت در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند. ما نکات مهمی داریم که به شما کمک می کند مطمئن شوید باتری نیسان ماکسیما شما در حال شارژ کامل و سالم می ماند.

باتری ماکسیما چند آمپر است؟

باتری ماکسیما به طور معمول دارای ظرفیت 12 ولت و ۷۴ آمپر ساعت میباشد، اما ظرفیت دقیق باتری ممکن است با توجه به مدل و سال ساخت خودرو متفاوت باشد. همچنین ممکن است در برخی مدل‌های ماکسیما باتری با ظرفیت کمتر یا بیشتری نیز استفاده شود. برای دقیق‌تر بودن، به دفترچه راهنمای خودروی خود مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجموعه تعویض باتری در تماس باشید.

مشخصات باتری ماکسیما :

 

آمپر ولتاژ گارانتی نوع باتری CCA کیفیت
74 ۱۲ ۱۲، ۲۰،۲۴ ماه

خشک

695 درجه ۱

 

برای نیسان ماکسیما باتری صبا بهتر است یا اوربیتال سپاهان؟

 باتری‌های مختلف برای خودروهای مختلف طراحی شده‌اند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مشخصات مختلفی دارند. باتری صبا یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید باتری خودرو است که در بازار ایران به خوبی شناخته شده است. اوربیتال سپاهان نیز یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید باتری خودرو است. این باتری‌ها از جنس سرب اسیدی هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند. همچنین، اوربیتال سپاهان دارای ضمانت‌نامه بالاتری نسبت به باتری صبا است. همچنین قیمت باتری سپاهان از باتری صبا بالاتر است . و قدرت استارت زدن در هوای سرد در باتری اوربیتال سپاهان برای ماکسیما بالاتر از باتری صبا است. اما همه این ها بر میگردد به نوع نیاز شما از باتری ماشین.برای راهنمایی بهتر جهت خرید باتری ماکسیما میتوانید با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس حاصل نمایید.

بررسی کنید که آیا باتری نیسان ماکسیما شما قرار است تعویض شود ؟

بدانید که بیشتر باتری‌ها تا 5 سال دوام می‌آورند ، اما مورد به مورد است و بستگی به طرز نگهداری ما دارد. برخی از باتری ها بسته به شرایطی که در آن نگهداری می شوند و نحوه رانندگی خودرو ، ممکن است پس از دو سال از کار بیفتند. اگر باتری نیسان ماکسیما خود زمان زیادی کار کرده است و یا در آستانه پنج سالگی خود قرار دارد ، باید به دنبال تعویض باتری خودرو باشید. ماه‌ های زمستان چالش‌ برانگیز ترین ماه‌ ها برای باتری‌ های خودرو هستند ، بنابراین مراقبت کردن باتری ‌های خود از قبل ، شما را یک قدم جلوتر از جمعیت خواهد داشت. در ادامه به برخی از نکات نگه داری و افزایش طول عمر باتری ماکسیما خواهیم پرداخت.

1. برای شارژ باتری ، ماشین خود را برای رانندگی های طولانی تر ببرید

سفر های کوتاه علاوه بر مضر بودن برای محیط زیست ، استرس زیادی بر باتری خودرو وارد می کند. اگر خودرو برای مدت طولانی کار نکند ، باتری فرصت کافی برای شارژ مجدد ندارد. بنابراین اگر متوجه شدید که سفر های کوتاه زیادی انجام می دهید ، ممکن است باتری شما در معرض خطر کم شارژ شدن باشد. برای تداوم کار ها ، هر چند وقت یکبار ماشین را برای یک چرخش مناسب ( حداقل 30 دقیقه ) ببرید تا فرصتی برای شارژ کامل باتری و ایجاد تعادل در سفرهای کوتاه تر داشته باشید.

2. اگر خیلی رانندگی نمی‌کنید ، اجازه دهید ماشین هفته ‌ای ۱۵ دقیقه کار کند

برای سالم نگه داشتن باتری ، بهتر است خودرو را یک بار در هفته روشن کنید و بگذارید 15 دقیقه در مکانی با تهویه مناسب کار کند. هرگز موتور خودروی خود را در فضای بسته مانند پارکینگ روشن نکنید ، چراکه این امر می تواند باعث تجمع مرگبار گاز مونوکسید کربن شود. همچنین ، هنگام روشن بودن موتور ، مطمئن شوید که ماشین را بدون مراقبت رها نکنید ، چراکه فرصت‌ طلبان همه جا هستند و داشتن یک باتری کاملاً شارژ شده در یک ماشین دزدیده شده خوب نیست.

3. مطمئن شوید که هنگام پارک کردن همه چیز خاموش است

این موضوع به راحتی فراموش می شود ، اما بررسی سریع برق قبل از پیاده شدن از ماشین عادت خوبی است.و مطمئن شوید که همه چراغ ‌ها ، برف پاک ‌کن‌ ها ، بخاری ‌ها ، سیستم ناوبری و سیستم‌ های سرگرمی کاملاً خاموش هستند ، چراکه دفعه بعد که آن را راه ‌اندازی می‌کنید می‌توانند باتری را خالی کنند. چراغ‌ های داخلی خودرو معادل یک قاتل بی ‌صدا هستند ، بنابراین همیشه قبل از اینکه ماشین را ترک کنید ، مطمئن شوید که همه آنها خاموش هستند چراکه در صورت روشن بودن باتری شما را تا جایی که بتوانند ، خالی می کنند

4. در نظر بگیرید که یک شارژر برای باتری نیسان ماکسیما خود تهیه کنید

شارژر وسیله‌ ای است که در صورت توقف طولانی مدت ، باتری نیسان ماکسیما را شارژ نگه می‌دارد. به آرامی شارژ باتری را اضافه می کند تا از خالی شدن باتری جلوگیری کند.

باتری نیسان ماکسیما

5. مطمئن شوید که باتری ماشین شما محکم در جای خود قرار گرفته است

یک باتری لرزان می تواند طول عمر آن را کاهش دهد ، بنابراین ایده خوبی است که مطمئن شوید با یک گیره باتری مناسب در جای خود محکم است. لرزش ها می توانند با ایجاد اتصال کوتاه به داخل باتری آسیب برسانند و این برای عمر باتری نیسان ماکسیما خوب نیست. از طرف دیگر ، سفت شدن بیش از حد گیره باتری نیز می تواند به باتری آسیب برساند. که برای چک کردن و بررسی باتری نیسان ماکسیما خود می توانید با امداد باتری تماس بگیرید تا در محل مورد نظر باتری شما را بررسیی کنند

6. اگر می توانید ماشین خود را در یک مکان سرپوشیده پارک کنید

ممکن است بخواهید ماشین را به یک فضای سرپوشیده منتقل کنید ، چراکه اگر قرار است برای مدتی پارک شود ، و این در زمانی است که دمای بیرون ایده آل نیست و باید در نظر داشته باشید که ماشین‌ ها برای روشن کردن موتور در ماه‌ های زمستان باید کمی سخت‌ تر کار کنند ، اما به طور مشابه ، گرمای شدید در طول ماه‌ های تابستان می‌تواند برای باتری‌ نیسان ماکسیما نیز بد باشد. در صورت امکان ، خودروی خود را در پارکینگ یا مکان خشکی که در برابر عوامل محیطی محافظت شده باشد، نگهداری کنید.

7. هنگام استارت زدن ماشین ، پدال کلاچ را فشار دهید

این موضوع مقداری از فشار موتور استارت و باتری را در هنگام استارت زدن خودرو کاهش می دهد. این موضوع می تواند فرسودگی باتری نیسان ماکسیما را کاهش دهد ، و اگر باتری ضعیفی دارید ، در حالت کلاچ ماشین را روشن کنید. و عملی کردن آن یک عادت آسان است و ثابت شده است که تأثیر مثبتی بر عمر باتری دارد.

8. به چراغ های هشدار باتری نیسان ماکسیما خود توجه کنید

ناگفته نماند ، اما گاهی اوقات این وسوسه وجود دارد که چراغ هشدار را تا رسیدن به مقصد نادیده بگیرید. این یک رویکرد بسیار خطرناک است ، بنابراین همیشه بهتر است قبل از حرکت به دفترچه راهنمای ماشین خود نگاهی بیندازید تا ببینید چه اتفاقی می افتد و هر چراغ مربوط به چه آیتمی می باشد ، به ویژه در مورد باتری نیسان ماکسیما که نادیده گرفتن آن باعث مشکلات بزرگتر می شود.

 

هر چند وقت یک بار باید باتری نیسان ماکسیما را تعویض کنم ؟

به طور معمول هر 5 سال یکبار ، اما استثنا هایی وجود دارد. برخی از باتری‌ها پس از دو یا سه سال تمام شده‌اند  و برخی ممکن است نزدیک به پنج و یا شش سال نیز عمر کنند. که بستگی به طرز رانندگی شما و عوامل محیطی مانند آب و هوا دارد .

باتری نیسان ماکسیما باید دارای چه cca باشد؟

مشخصات باتری مورد نیاز برای خودروها به شدت وابسته به مدل و سال تولید آن‌ها است. در صورتی که به دنبال باتری مناسب برای نیسان ماکسیما هستید، باید با توجه به سال تولید و مشخصات فنی خودرو، باتری مناسب را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، برای بعضی از مدل‌های سال‌های گذشته نیسان ماکسیما، باتری با CCA حدود ۶۵۰ تا ۷۵۰ مورد نیاز است. با این حال، برای مدل‌های جدیدتر، این مقدار ممکن است متفاوت باشد. برای دقت بیشتر، بهتر است به دفترچه راهنمای خودرو خود مراجعه کنید و مشخصات باتری مورد نیاز را بررسی کنید و ی ابا کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را درراه خریدن باتری ماکسیما به بهترین نحوه راهنمایی نمایند. همچنین، می‌توانید با مشاوره فنی نمایندگی نیسان محلی خود تماس بگیرید تا باتری مناسب برای خودروتان را پیدا کنید.

چگونه بفهمم باتری نیسان ماکسیما نیاز به تعویض دارد ؟

خیلی ساده ، اگر ماشین شما با چرخاندن استارت روشن نمی شود ، ممکن است باتری آن خالی باشد. اگر مدتی است که ماشین را روشن نکرده اید ، ممکن است بتوانید آن را شارژ کنید ، از ماشین دیگری استارت بزنید و یا اگر متوجه شده اید که ماشین در استارت زدن به مشکل می خورد یا علائم هشدار دهنده می بینید ، بهتر است قبل از تعویض آن ، توسط متخصص چک شود تا مطمئن شوید که مشکل از خود باتری نیسان ماکسیما است نه قطعه ی دیگری.

 تعویض باتری ماکسیما

چرا ماشین روشن نمی شود ؟

خالی یا معیوب بودن باتری نیسان ماکسیما رایج‌ ترین دلیلی است که خودروها روشن نمی‌شوند. این امکان وجود دارد که باتری از بین رفته یا در حال از بین رفتن است. شما باید راهی برای روشن کردن ماشین خود بیابید ، و اگر کار نکرد ، ممکن است نیاز به تعویض باتری داشته باشید. که البته توجه داشته باشید که خالی بودن باتری نیسان ماکسیما تنها دلیل روشن نشدن ماشین نمی باشد و باید توسط تعمییرکار این موضوع بررسی شود که عیب اصلی آن چیست ؟

چرا باتری نیسان ماکسیما را از تعویض باتری بخریم؟

در صورتی که باتری نیسان ماکسیما شما دچار مشکل شده است، بهتر است آن را تعویض کنید. با تعویض باتری، عمر مفید خودرو شما افزایش پیدا می‌کند و مشکلاتی که در زمان استفاده از باتری قدیمی و کمکی برای شروع خودرو شما بود، رفع می‌شوند. همچنین، باتری جدید به شما اطمینان می‌دهد که در شرایط سرد و گرمای بیشتر، خودرو شما با مشکلاتی مواجه نخواهد شد.

مزیت دیگر تعویض باتری نیسان ماکسیما، این است که در حال حاضر مجموعه تعویض باتری در بسیاری از شهرها با امداد رسانی خودرو با تخفیفات ویژه ارائه می‌شود. به همین دلیل، شما می‌توانید با خرید باتری جدید برای نیسان ماکسیما خود، از این تخفیفات بهره‌مند شوید و همچنین با خرید باتری مناسب، اطمینان حاصل کنید که ماکسیمای شما در بهترین وضعیت عملکردی قرار دارد.

آیا باتری نیسان ماکسیما می تواند خودش را شارژ کند ؟

گاهی اوقات ، بله می شود این اتفاق بیفتد. هنگامی که رانندگی می کنید ، باتری ماشین شما توسط دینام شارژ می شود.اما دقت نمایید حداقل بین ۴۵ الی ۶۰ دقیقه ماشین ماکسیما روشن بماند. در صورتی که بعد از این زمان ماشین را خاموش کردید و دوباره اقدام به روشن کردن کردید اگر خودرو روشن نشد یعنی باتری ماکسیمای شما خراب شده و باید اقدام به تعویض نمایید.

قیمت باطری ماکسیما چقدر است؟

قیمت باتری ماکسیما، به عنوان یکی از باتری‌های محبوب در بازار، معمولاً با توجه به کیفیت و عمر مفید آن، میزان توان، و سایر ویژگی‌های فنی، متفاوت است. اما، نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های متخصص در تعویض باتری، این باتری را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این نمایندگی‌ها با توجه به رقابت فعال در بازار و همچنین همکاری موثر با تولیدکنندگان، تعویض باتری‌های مختلف ایرانی و وارداتی از خارج را با بهترین قیمت‌ها ارائه می‌دهند. این امکان به مشتریان می‌دهد تا با اطمینان از کیفیت باتری و با هزینه‌ای مناسب، باتری خود را تعویض کنند و از انجام کارهای خود با اطمینان بیشتری لذت ببرند.اگرچه باتری‌های وارداتی از خارج ممکن است کمی گران‌تر باشند، اما این اختلاف قیمت بیشتر به دلیل هزینه‌های واردات و نرخ ارز و نه به دلیل کیفیت باتری‌هاست. باتری‌های خارجی نیز با کیفیت بالا و استانداردهای فنی مرتبط تولید می‌شوند، اما به دلیل هزینه‌های اضافی واردات، قیمت آنها معمولاً بیشتر است. اما با توجه به انتخاب مشتریان و شرایط بازار، نمایندگی‌ها برای تامین باتری‌های خارجی با قیمت مناسب و رقابتی نیز اقدام می‌کنند تا مشتریان بهترین گزینه را انتخاب کنند.

بهترین باتری نیسان ماکسیما

بهترین باتری ایرانی برای نیسان ماکسیما کدام باتری است؟

باتری‌های تولیدی ایران در حوزه خودرو به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته‌اند و به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در تولید باتری‌های با کیفیت شناخته می‌شوند. این توانایی ایران در تولید باتری‌های ماشین، نه تنها نتیجه تلاش‌های مداوم در تحقیق و توسعه بوده است، بلکه نتیجه سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در این صنعت نیز می‌باشد. باتری‌های ایرانی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت، توانسته‌اند با رقابت جهانی رو به رو شوند و بهترین کیفیت را ارائه دهند.شرکت سپاهان باتری به عنوان یکی از پیشگامان در تولید باتری‌های خودرو در ایران، با برندهایی همچون اوربیتال سپاهان و سوزوکی به بازار معرفی شده است. این باتری‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های برتر و کنترل کیفیت دقیق، از کیفیت و عمر طولانی برخوردار هستند. همچنین، همکاری با شرکت‌های معتبر بین‌المللی مانند سوزوکی، باعث شده است تا باتری‌های تولیدی در ایران با استانداردهای بین‌المللی مطابقت داشته باشند.باتری‌های سوزوکی، از جمله بهترین باتری‌های ایرانی برای خودروهای نیسان ماکسیما محسوب می‌شوند. این باتری‌ها با کیفیت ساخت بالا، قدرت و عمر طولانی، به عنوان گزینه‌ای بسیار مناسب برای خودروهای مدرن ایرانی شناخته می‌شوند و به عنوان بهترین باتری ایرانی برای نیسان ماکسیما معرفی می‌شوند.

باتری 66 آمپر نیز مناسب ماکسیما است؟

باتری با ظرفیت 66 آمپر نه تنها ممکن است برای ماکسیما مناسب باشد بلکه این باتری به عنوان باتری فابریک این خودرو به شمار می آید و نصب باتری های 74 آمپر بعد تر روی این خودرو رایج شد.اما برای اطمینان از انتخاب بهترین باتری برای خودروی ماکسیما، باید به عوامل دیگری مانند نوع و مدل خودرو، شرایط محیطی،استفاده روزانه و نیازهای خودروی شما توجه کنید.باتری‌های خودروها باید به طور منظم و با توجه به نوع رانندگی و شرایط جوی تعویض شوند.باتری‌های با ظرفیت بالاتر اغلب برای ماشین‌هایی که در مناطقی با اقلیم سرد یا در شرایط ترافیک شهری فعالیت می‌کنند مناسب‌تر هستند، زیرا در این شرایط، خودرو نیاز به میزان بیشتری از انرژی برای راه اندازی دارد.همچنین، برای انتخاب باتری مناسب، به نکاتی مانند ابعاد فیزیکی باتری و تطابق آن با فضای موجود در محفظه باتری خودرو نیز توجه کنید. در نهایت، بهتر است با متخصص خودروی خود مشورت کنید تا باتری مناسبی را برای خودروی خود انتخاب کنید.در حالت کلی باتری های 66 آمپر نیز میتواند برای خودرو ماکسیما عملکرد خوبی را از خود نشان دهند و طبق تجربه ی تعویض باتری از مشتریان خود این باتری ها تا مدت ها کار می کنند ولی برای خیال راحت تر شما عزیزان ما باتری های 74 آمپر را به عنوان جایگزین معرفی می کنیم تا خودروی ماکسیمای خود را برای مدت طولانی تری در جاده ها برانید و نیاز به تعویض باتری سریع پیدا نکنید.

کدام باتری ایرانی ماکسیما بیشترین گارانتی دارد؟

باتری‌های ایرانی برای خودروهای ماکسیما متعدد هستند، اما برخی از باتری‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر و با تجربه تولید می‌شوند، گارانتی بیشتری ارائه می‌دهند. یکی از برندهایی که معمولاً با گارانتی بلندمدت و عملکرد برجسته شناخته می‌شود، باتری‌های "سوزوکی" می‌باشند.این برند توسط شرکت تولیدی سپاهان باتری و تحت لیسانس خود شرکت سوزوکی ژاپن تولید می شود و کیفیت بسیار مناسبی دارد.

باتری‌های "سوزوکی" با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند. این باتری‌ها از جنس‌ها و مدل‌های مختلفی برای انواع خودروها تولید می‌شوند و در همه ی ظرفیت ها موجود هستند، از جمله ماکسیما. علاوه بر این، باتری‌های "سوزوکی" اغلب با گارانتی طولانی مدت عرضه می‌شوند که ممکن است20 ماه یا بیشتر باشد، به ویژه در مقایسه با برخی باتری‌های دیگر.این قضیه نشان دهنده ی اعتماد شرکت سپاهان باتری به کیفیت باتری تولید شده ی خود است که تا 20 ماه حاضر است محصول خود گارانتی کند و اگر اتفاقی افتاد آن را پس بگیرد.

در مجموع، با توجه به تاریخچه‌ی موفقیت و اعتبار برند "سپاهان باتری" و همچنین گستره‌ی گارانتی‌های طولانی مدت ارائه شده توسط این برند، باتری‌های "سوزوکی" به عنوان یکی از گزینه‌های برتر برای ماکسیما می‌توانند مورد توجه قرار گیرند.البته باتری های دیگری نیز برای خودرو ماکسیما هستن که از اعتبار و گارانتی بالایی برخوردارند مصل باتری اوربیتال که محصول دیگری از سپاهان باتری است.برای مشاهده و خرید این باتری میتوانید قسمت فروشگاه را نگاه کنید.

آیا باتری های وارداتی برای نیسان ماکسیما خوب عمل می کنند؟

باتری‌های خارجی برای خودروهای نیسان ماکسیما معمولاً عملکرد بسیار خوبی دارند و می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای این خودروها باشند. این باتری‌ها اغلب از تکنولوژی‌ها و استانداردهای بین‌المللی استفاده می‌کنند و دارای عمر طولانی و کیفیت ساخت بالایی می‌باشند. به علاوه، باتری‌های خارجی اغلب با قابلیت‌های پیشرفته‌تری همچون مقاومت در برابر شرایط محیطی مختلف و عمر طولانی‌تر در شرایط کاری سختتری برخوردارند.متأسفانه، به دلیل شرایط تحریمی و محدودیت‌های تجاری، بسیاری از باتری‌های خارجی که وارد کشور می‌شوند، اغلب به صورت قاچاقی و غیرقانونی به بازار عرضه می‌شوند. این باتری‌ها معمولاً از مسیرهای غیررسمی و غیرمعتبر به کشور وارد می‌شوند و همچنین خدمات پس از فروش قابل اعتمادی ندارند. این مسئله می‌تواند منجر به عدم تأمین قطعات یدکی و خدمات تعمیراتی مناسب برای باتری‌های خارجی شود و باعث افزایش مشکلات و هزینه‌های اضافی برای مالکان خودروهای نیسان ماکسیما شود.برخی از باتری های وارداتی خودرو در جدول زیر گرد آوری شده است که شما می توانید از آنها مطلع شوید:

باتری های دلکور

باتری های پوما

باتری های بوش

باتری های وارتا

باتری های هیوندای

ولتاژ باتری نیسان ماکسیما شارژ شده چقدر است ؟

با استفاده از یک ولت متر می توانید شارژ باتری ماشین خود را بررسی کنید. اگر باتری به طور کامل شارژ شود ، باید حدود 12.6 ولت بدون بار باشد. اگر ولتاژ زیر 12.45 ولت باشد ، نشانه آن است که باتری شما نیاز به شارژ مجدد یا تعویض دارد.

در پایان برای تهیه باتری نیسان ماکسیما می توانید از امداد باتری خریداری کنید و در سریع ترین زمان ممکن آنها باتری شما را به همراه یک نیروی متخصص برای شما می فرستند و عملیات نصب و تعویض باتری را به صورت رایگان انجام می دهند. و همچنین داغی باتری قدیمی شما را نیز ، از شما می گیرند.

مطالب مرتبط دیگر را بخوانید

 

سوالات پر تکرار

نیسان ماکسیما به طور فابریک روی خود یک باتری 66 آمپری دارد که برای برطرف کردن نیاز های کوتاه مدت این خودرو کافی است و پاسخ خوبی میدهد اما برای کارکرد بیشتر و بازدهی بالاتر این خودرو برای آن باتری 74 آمپری انتخاب کرده اند.

برای ماکسیما میتوان باتری های سوزوکی و اوربیتال را به عنوان بهترین باتری ها معرفی کرد.این باتری ها تحت لیسانس های بین المللی توسط سپاهان باتری تولید می شوند و گارانتی بسیار بالایی نسبت به سایر برند های ایرانی دارند.

عمومی #باتری نیسان ماکسیما 
0919-0241494 09190241494