Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری کیا اسپورتیج| باطری اسپورتیج چند آمپر است؟
يكشنبه 19 فروردین 1403 Parsa 283 0

باتری کیا اسپورتیج| باطری اسپورتیج چند آمپر است؟

باتری کیا اسپورتیج، خرید و تعویض باتری کیا اسپورتیج، فروش باتری کیا اسپورتیج با ارسال و نصب رایگان در محل. باتری فابریک کیا اسپورتیج ۷۰ آمپر میباشد.

باتری کیا اسپورتیج یکی از قطعات مصرفی است که برای کارکرد خودرو نقش مهمی را ایفا می‌کند. این بخش ممهم است در طول زمان دچار فرسودگی و استهلاک شود. در نتیجه مهم است تا در زمان مناسب برای خرید و تعویض آن قدام نمایید. مجموعه "تعویض باتری" یکی از شرکت‌های بزرگی است که سال‌ها در زمینه فروش باتری در سراسر ایران محضور فعالی دارد و شما بدین وسیله می‌توانید باتری کیا اسپورتیج را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

برای اینکار تنها کافی است تا با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید.

باتری اسپورتیج چند آمپر است؟

باتری فابریک خودرو کیا اسپورتیج ۷۰ آمپر پایه بلند میباشد. خیلی ها سوال میپرسن که بر روی این خودرو میتوان باتری با آمپر بالاتر قرار داد باید داسخ داد که به دلیل سر باتری مثبت پهنی که خودرو اسپورتیج دارد نمیتوان باتری دیگری بر روی این خودرو قرار داد.درثانی این نکته را فراموش نکنید اگر باتری با آمپراژ بالاتر برای کیا اسپورتیج لازم بود خود کارخانه کیا حتما این کار را انجام میداد. پس فقط باتری ۷۰ آمپر بر روی کیا اسپورتیج میتوان قرار داد.

مشخصات باتری کیا اسپورتیج

 

آمپر ولتاژ گارانتی نوع باتری CCA کیفیت
70 ۱۲ ۱۲، ۲۰،۲۴ ماه

خشک

695 درجه ۱

 

خرید باتری کیا اسپورتیج از برند صبا باتری و سپاهان

 

جزئیات و نحوه عملکرد باتری کیا اسپورتیج

بیایید به مدت زمان شارژ باتری کیا اسپورتیج ، نحوه انجام این کار مرحله به مرحله و نحوه جلوگیری از شارژ بیش از حد بپردازیم. ما فقط تلفن ، سوییچ یا مسواک برقی خود را هر زمان که باتری آنها کم می شود شارژ  وصل می کنیم. شارژ کردن باتری کیا اسپورتیج چند مرحله بیشتر طول می کشد زیرا این یک فرآیند دستی است.

باتری کیا اسپورتیج شما مانند سایر لوازم الکترونیکی طراحی نشده است. اکثر دستگاه ‌های زندگی شما ( و باتری‌ هایشان ) دارای وسایل الکترونیکی هستند که با دستورالعمل ‌های شارژ برنامه‌ ریزی شده ‌اند. آنها دقیقاً مراحل درست را به طور خودکار دنبال می کنند. به عنوان مثال ، باتری گوشی شما دارای یک نوار نازک از لوازم الکترونیکی است. به این ترتیب می تواند با پردازنده گوشی شما صحبت کند. آنها در مورد ولتاژ ، نرخ آمپر و زمان شارژ شناور صحبت می کنند. برای افزایش طول عمر باتری ، محاسبات زیادی انجام می شود. که باتری کیا اسپورتیج شما هیچ کدام از اینها را ندارد.

روند شارژ شدن باتری خودرو

هنگامی که باتری شما موتور استارت را روشن می کند ، دینام آن را در حین رانندگی شارژ می کند. در همین حال ، سیستم شارژ و رایانه داخلی ، خروجی دینام را تنظیم می کنند. دینام به اندازه کافی برای حفظ باتری خودرو در طول عمر باتری معمولی 3-5 سال انجام می دهد. این معمولاً خوب است. با این حال ، ممکن است لازم باشد باتری ماشین خود را شارژ کنید. که معمولا در زمان های زیر شما نیاز به انجام این کار پیدا می کنید.

  • اگر تازه ماشین خود را بعد از مدت ها روشن کرده اید
  • اگر رفتار عجیبی در لوازم جانبی خود مشاهده کردید.
  • اگر چراغ داخلی را یک شبه روشن گذاشته اید ( اما ماشین هنوز روشن می شود. )
  • اگر صدای احتراق برای شما متفاوت باشد.
  • اگر ماشین شما اخیراً استارت کندی داشته است.

ماشین شما در این حالات به کمک نیاز دارد. رانندگی منظم آن را حل نمی کند. دینام ماشین شما نمی تواند باتری کیا اسپورتیج شما را به طور کامل شارژ کند. به همین دلیل ممکن است لازم باشد آن را به دینام وصل کنید. که البته پیشنهاد می کنیم که در اینجا از امداد باتری کمک بگیرید تا در محل مورد نظر خود به تعمییر و شارژ باتری کیا اسپورتیج شما بپردازند.

باتری کیا اسپورتیج

خوابیدن باتری کیا اسپورتیج و نحوه شارژ آن

مطمئن شوید که در فضای باز یا در یک منطقه با تهویه مناسب هستید. هر گونه جواهرات را بردارید ، دستکش بپوشید و عینک ایمنی بزنید. دینام خود را به برق وصل کنید.  کامپیوتر های داخل خودروی شما همیشه به برق نیاز دارند. از دست دادن قدرت حافظه آنها را از بین می برد، و این می تواند باعث مشکلات واقعی خودرو ، از جمله رفتار نامنظم شود. ترمینال منفی ( معمولا مشکی ) خودرو را جدا کنید. سپس یک پارچه یا دستکش در اطراف ترمینال قرار دهید تا از تماس آن با چیز دیگری جلوگیری کنید. جدا کردن نگاتیو از لوازم الکترونیکی ماشین شما در برابر ولتاژ شارژ محافظت می کند.

دینام را به پایانه های باتری کیا اسپورتیج خود وصل کنید. گیره های دینام شما باید با پست ها مطابقت داشته باشد. مراقب باشید که پایانه های دینام خود را به ترمینال منفی که به تازگی قطع کرده اید لمس نکنید. ولتاژ را روی 12 ولت تنظیم کنید و برای نوع باتری گزینه " flooded " یا " wet " را انتخاب کنید. سیل و مرطوب اصطلاحات صنعت خودرو برای باتری معمولی خودرو هستند، برخلاف باتری AGM ، باتری سیل‌آلود پیشرفته یا باتری لیتیومی. اگر از دینام هوشمند استفاده می کنید، ممکن است ولتاژ و نوع باتری کیا اسپورتیج را برای شما تشخیص دهد.

دینام را روشن کنید و منتظر بمانید. بسته به دینام باتری شما ، ممکن است 4 تا 8 ساعت طول بکشد تا باتری آنقدر شارژ شود تا ماشین چند بار روشن شود. ممکن است 10 تا 24 ساعت طول بکشد تا باتری شما تا 100 درصد شارژ شود. هر چه مدت زمان بیشتری آن را شارژ کنید ، دینام می تواند قدرت بیشتری را در باتری کیا اسپورتیج وارد کند.

وقتی کار تمام شد دینام را از باتری کیا اسپورتیج جدا کنید. وقتی شارژ باتری تمام شد، چراغ نشانگر دینام شما سیگنال می‌دهد. باز هم ، از تماس گیره های دینام با گیره منفی شل باتری خودداری کنید. ترمینال منفی ماشین را دوباره به باتری وصل کنید. باتری پشتیبان را جدا کنید. اکنون آماده هستید تا با شروعی تازه وارد جاده شوید.

 

شارژ کردن باتری کیا اسپورتیج باعث گرم شدن آن می شود. اگر خیلی داغ شود ، آب داخل باتری تبخیر می شود. به نوبه خود ، مایع داخل اسیدی تر می شود. این بدان معناست که داخل باتری خیلی سریعتر خورده می شود. راه حل این است که باتری خود را به آرامی شارژ کنید چراکه شما می خواهید شارژ آن را بدون افزایش دمای آن بالا ببرید.

شارژ مجدد باتری کیا اسپورتیج می تواند ماه ها به طول عمر آن اضافه کند. همچنین باتری را تقویت می کند تا بهتر بتواند به کل موتور شما خدمت کند. باتری ماشین بیشتر از روشن کردن موتور شما انجام می دهد. از لوازم الکترونیکی شما در برابر نوسانات قدرت موتور محافظت می کند. همچنین اگر موتور یا وسایل الکترونیکی شما به قدرت بیشتری از دینام در هر لحظه نیاز داشته باشند ، جای دینام شما را پر می کند.

اگر تا به حال متوجه شده اید که ماشین شما بلافاصله پس از گرفتن باتری تازه پاسخگوتر  است، به همین دلیل است! ماشین شما واقعاً با یک باتری تازه و کاملا شارژ شده احساس بهتری دارد.

از چه نوع دینام باتری باید استفاده کرد ؟

از یک دینام باتری کیا اسپورتیج خودکار استفاده کنید که ولتاژ شارژ آن را برای سریع ترین شارژ تنظیم می کند. دینامها حتی در انواع خود به میزان قابل توجهی متفاوت هستند. از دینام های قطره ای گرفته تا دینام ها و نگهدارنده های هوشمند ، بزرگترین تفاوت بین دینام های باتری مربوط به مدت زمانی است که قصد دارید باتری را شارژ کنید :

  • برای 10-24 ساعت از دینام هوشمند یا خودکار استفاده کنید. بستگی به این دارد که باتری چقدر ضعیف است و دینام خاص شما از کدام تنظیمات آمپر استفاده می کند. باتری ماشین شما پس از اتمام 100 درصد شارژ می شود.
  • برای چند روز تا یک هفته از دینام قطره ای استفاده کنید. رایج ‌ترین نوع دینام، دینام های قطره ‌ای، از آمپر کمتری استفاده می ‌کنند ، اما می ‌توانند انرژی کافی را به باتری وارد کنند تا به آرامی شارژ شود. برخی از دینام های قطره ای از انرژی خورشیدی استفاده می کنند. دیگران به دیوار وصل می شوند. همه آنها یک قطره ثابت از قدرت را ارائه می دهند.
  • ماه ها از نگهدارنده باتری کیا اسپورتیج استفاده کنید. اینها باتری ها را شارژ نمی کنند. اگر یک باتری را تا 75 درصد شارژ کنید و سپس آن را در پاییز به یک نگهدارنده متصل کنید، بهار آینده هنوز 75 درصد خواهد بود.

دستگاه دیگری که ممکن است در کنار دینام باتری فروخته شود ، جامپ استارتر است. با این حال ، جامپ استارتر ها باتری کیا اسپورتیج شما را شارژ نمی کنند. آنها فقط برق ( از طریق باتری ماشین شما ) را به استارت می فرستند تا بتوانید دوباره راه بیفتید.

باتری کیا اسپورتیج

دینام باتری کیا اسپورتیج چگونه کار می کند ( و چرا اینقدر طول می کشد )

شارژ کردن باتری کیا اسپورتیج مانند دمیدن هوا در بالون است. در ابتدا می توانید هوای زیادی را بدون تلاش زیاد به داخل بالون فشار دهید. سپس با پر شدن آن باید با شدت بیشتری باد کنید. وقتی تقریباً پر است ، باید مثل همیشه محکم باد کنید. در آن مرحله ، شما به همان اندازه سخت کار می کنید تا هوا را در بالون نگه دارید، به جای اینکه به صورت خود بازگردد. دینامهای باتری کیا اسپورتیج هنگام شارژ باتری خودرو سه فاز را طی می کنند:

  • فاز حجیم : دینام باتری را در عرض چند ساعت تا 75 درصد افزایش می دهد زیرا برای پر کردن آن با آمپر نیازی نیست ولتاژ آن را زیاد افزایش دهد. دینام این فرآیند را کند می کند تا باتری بیش از حد گرم نشود. به هر حال ، باتری خودرو با 75 درصد نمی‌تواند برای مدت طولانی ماشین شما را با اطمینان روشن کند.
  • مرحله جذب : اکنون دینام باید ولتاژ خود را افزایش دهد تا 25 درصد آخر را به باتری فشار دهد. با شارژ شدن ، ولتاژ باتری به 12 ولت عادی برمی گردد. دینام به ولتاژ بیشتری نیاز دارد تا بتواند برق را به باتری تمام کند. ولتاژ بالاتر می تواند باتری را گرم کند ، بنابراین دینام کند می شود. ممکن است ساعت ها طول بکشد تا قدرت جدید آن جذب شود.
  • فاز شناور : این فاز ولتاژ باتری کیا اسپورتیج را تا زمانی که آماده باشید آن را از دینام بردارید بالا نگه می دارد. اکنون باتری شما تا 100 درصد است ، بنابراین دینام به یک دینام قطره ای تبدیل می شود. پس از همه ، یک باتری بیکار به آرامی شارژ خود را از دست می دهد.

در پایان به شما توصیه می کنیم که شارژ باتری کیا اسپورتیج را به متخصص در این زمینه بسپارید. که می توانید از امداد باتری در این مورد کمک بگیرید. برای این کار تنها کافی است تا از طریق شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸  با ما در تماس باشید.

بهترین باتری کیا اسپورتیج  kia sportageکدام باتری است؟

باتری‌های مناسب برای خودروهای کیا اسپورتیج (Kia Sportage) باید با مشخصات فنی مطابق با نیازهای این خودرو باشند. هرچند که معمولاً خودروهای کیا اسپورتیج با باتری‌هایی با ظرفیت حدود 70 آمپر-ساعت (Ah) که مناسب برای این نوع خودروها استفاده می‌شوند. اما برای انتخاب بهترین باتری برای کیا اسپورتیج، باید به عوامل دیگری مانند کیفیت باتری، عمر مفید، گارانتی، و شرایط قیمتی نیز توجه کرد.مهمترین نکته این است که باتری انتخابی با مشخصات مطابق با استانداردهای تولید کیا و با کیفیت مناسبی تولید شده باشد. در این راستا، برندهای معتبری مانند سوزوکی،اوربیتال،های پیل و تینو از جمله برندهایی هستند که باتری‌های با کیفیتی را برای خودروهای کیا اسپورتیج ارائه می‌دهند. از اینجایی که هیچ کدام از شرکت‌های تولید کننده باتری داخل ایران نمی‌توانند باتری ۷۰ آمپر تولید کنند و این باتری در بازار باتری خودرو ایران کمی کمیاب است؛ اگر بخواهید که باتری ایرانی برای خودرو اسپورتیج خود بخرید،  جبورید از گزینه‌های ۶۶ آمپر یا ۷۴ آمپر استفاده کنید. اگر برای خودرو اسپورتیج خود باتری ۶۶ آمپر را انتخاب کنید. به دلیل اینکه ظرفیت این باتری از ظرفیت باتری فابریک این خودرو کمتر است ممکن است طول عمر باتری شما کمی کاهش یابد و زودتر به پایان عمر خود برسد. در نتیجه با انتخاب باتری که ظرفیتش از باتری فابریک کمتر است؛ ودتر مجبور به تعویض باتری دوباره می‌شوید. به همین دلیل است که اکثریت رانندگان این خودرو ه هنگام تعویض باتری ترجیح می‌دهند که از باتری ۷۴ آمپری برای خودرو خود استفاده کنند.  باتری ۷۴ آمپری کمی ظرفیت بالاتری از باتری فابریک اسپورتیج دارد. ین قضیه به اسپورتیج کمک می‌کند که نه تنها به صورت نرمال کار کند بلکه افزایش طول عمر باتری را شامل می‌شود. اگر پاراگراف بالا را بخواهیم در یک جمله خلاصه کنیم و نتیجه مثبت از نکات گفته شده در این پاراگراف بگیریم باید بگوییم که بهتر است اگر مشکل بودجه ندارید هنگام تعویض باتری اسپورتیج خود باتری‌های ۷۴ آمپری را که کمی ظرفیت بالاتری از باتری فابریک دارند انتخاب کنید تا خودرو شما برای مدت طولانی‌تری با صحت و سلامت کار کند و مجبور به تعویض دوباره و سریع باتری نشوید.

قبل از خرید باتری، بهتر است با متخصصین خودرو یا کارشناسان فنی در مراکز خدمات کیا مشورت کنید تا باتری مناسبی با مشخصات فنی و گارانتی مناسب را برای خودروی کیا اسپورتیج انتخاب کنید.

تعویض باتری اسپورتیج چگونه است؟

برای این کار ابتدا باید موقعیت فیزیکی باتری اسپورتیج را درون کاپوت بدانید. باتری اسپورتیج درون کاپوت و در سمت راست موتور قرار دارد دقیقاً زیر فیلتر هوا. برای اینکه به آن دسترسی داشته باشید ابتدا باید با یک پیچ گوشتی پیچ‌های فیلتر هوا را باز کرده و آن را موقتاً بردارید تا بتوانید باتری را کاملاً ببینید و با آن دسترسی ۱۰۰ درصد داشته باشید.  در مرحله بعدی شما به یک آچار ۱۰ و یک آچار ۱۲ نیاز دارید. بتدا با آچار ۱۰ ترمینال‌های مثبت و منفی را باز کرده و پیچ آنها را کمی شل کنید. حواستان باشد برای جدا کردن ترمینال‌ها لازم نیست پیچ را کاملاً در بیارید تنها با شل کردن آنها می‌توانید کار را انجام دهید و ترمینال را جدا کنید.  بعد از اینکه با آچار ۱۰ هر دو ترمینال مثبت و منفی را از باتری جدا کردید و باتری را آزاد کردید؛ ه قسمت جلویی باتری و کمی پایین‌تر نگاه کنید تا کاور پلاستیکی دور باتری که به عنوان محافظ توسط خود طراحان ماشین قرار داده شده را ببینید. اگر به قسمت جلویی و کف باتری نگاه کنید باید یک پیچ با سایز ۱۲ ببینید که این کاور را نگه داشته. پس از باز کردن آن دیگر هیچ محافظ و محدودیتی یبان شما را برای برداشتن باتری نمی‌گیرد و می‌توانید باتری را برداشته  و باتری جدید را به جای آن قرار دهید و دوباره به همان صورت ابتدا با آچار ۱۲ محافظ پلاستیکی دور باتری را سفت کرده بعد با آچار ۱۰ ترمینال‌های مثبت و منفی را به باتری نو خود متصل کنید.  حواستان باشد که پس از اتمام کار و نصب باتری جدید حتماً فیلتر هوا را دوباره با پیچ گوشتی سفت کنید و قطعه را بیرون کاپوت جا نذارید.

مقایسه باتری های ایرانی و خارجی کیا اسپورتیج:

باتری‌های ایرانی و خارجی برای خودروهای کیا اسپورتیج هر دو گزینه‌هایی هستند که مزایا و معایب خاص خود را دارند. باتری‌های ایرانی اغلب ارزان‌تر از باتری‌های خارجی هستند و ممکن است با گارانتی‌های مناسبی ارائه شوند که این امر می‌تواند اطمینان بیشتری به مصرف‌کننده بدهد. اما باتری‌های ایرانی معمولاً دارای عمر کوتاه‌تری هستند و نیاز به تعویض مکرر دارند، به ویژه در شرایط محیطی سخت و در دمای بالا یا پایین.

باتری‌های خارجی، عموماً با کیفیت بهتری تولید می‌شوند و ممکن است عمر طولانی‌تری داشته باشند. این باتری‌ها اغلب با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر و مواد با کیفیت بالاتر تولید می‌شوند که می‌تواند به عملکرد بهتری از آنها منجر شود. با این حال، هزینه‌ی بالاتر و عدم دسترسی آسان به گارانتی معتبر می‌تواند برخی از مصرف‌کنندگان را از انتخاب باتری‌های خارجی منع کند. در نهایت، انتخاب بین باتری ایرانی و خارجی بستگی به ترجیحات شخصی، شرایط مالی و استفاده مورد نظر دارد.لیست باتری های ایرانی در جدول زیر آمده:

صبا باتری

سوزوکی

تینو

اوربیتال

های پیل

از کجا بفهمیم دینام خودروی کیا اسپورتیج خراب است یا باتری آن؟

برای تشخیص مشکلات دینام و باتری خودروی کیا اسپورتیج (Kia Sportage)، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

بررسی چراغ پشت آمپر: یکی از مهمترین علائمی که می‌توان نشان دهنده مشکل در سیستم برق کیا اسپورتیج باشد چراغ‌های پشت آمپر است. اگر چراغ‌های پشت آمپر روشن شد و صدای شبیه به صدای خرخر از درون موتور شنیده شد بدون اینکه موتور بتواند روشن شود به این معنی است که باتری خراب شده و توانایی روشن کردن موتور را ندارد.اما اگر هنگام رانندگی کردن چراغ پشت آمپر کیا اسپرتیج روشن شد یعنی دینام آن خراب شده و نمی‌تواند باتری را شارژ کند.

تست ولتاژ باتری: با استفاده از یک ولتمتر، می‌توانید ولتاژ باتری کیا اسپورتیج را اندازه‌گیری کنید. اگر ولتاژ آن باتری پایین تر از 10 ولت باشد، حتما باتری نیاز به شارژ دوباره یا تعویض دارد. باتری سالم کیا اسپورتیج باید ولتاژ حدود ۱۲ ولت داشته باشد.اگر ولتاژ کمتر از ۱۲ بود نگران نباشید چون باتری در حین استفاده ولتاژ کمتر از ۱۲ را می‌گیرد.

تست توان دینام: اگر باتری به درستی شارژ شده است اما خودرو همچنان با مشکلات روبرو است، ممکن است دینام خودرو دچار مشکل شده باشد. توسط یک تکنسین ماهر، می‌توانید توان دینام را تست کنید تا مشکلات مربوط به آن را تشخیص دهید. البته تست‌هایی برای دینام هستند که شما در خانه هم می‌توانید اما بهتر است که تست‌های مربوط به دینام را توسط یک تکنسین متخصص به برق خودرو انجام بدهید تا دچار اشتباه نشوید. به این علت که تست‌های دینام معمولاً اگر اشتباه انجام شوند توانایی آسیب زدن به دینام و سایر قطعات الکتریکی کیا اسپورتیج را دارند.

چرا باتری کیا اسپورتیج را از تعویض باتری بخریم؟

تعویض باتری سال‌ها روی خودروهایی مثل کیا اسپورتیج کار کرده و می‌تواند؛ بهترین خدمات تعویض باتری در محل را برای شما انجام دهد. در ادامه این پاراگراف می‌خواهیم به برخی از علل بهترین گزینه بودن تعویض باتری بپردازیم:

قیمت های مناسب =

قیمت‌های انواع برندهای باتری کیا اسپورتیج در سایت ما بسیار با قیمت مناسبی قیمت گذاری شدند.اگر سایت ما را باز کنید و و باتری‌هایی که می‌توانید روی کیا اسپورتیج قرار دهید را در قسمت فروشگاه مشاهده کنید؛ متوجه خواهید شد که قیمت‌های ما نسبت به سایر باتری سازی‌ها بسیار ارزان و به صرفه هستند.دلیل عمده این قضیه این است که تعویض باتری نمایندگی چندین برند ارائه دهنده باتری را دارد و می‌تواند قیمت‌ها را کمتر از سایر باتری سازی‌ها قرار دهد. برای اثبات این حرف می‌توانید قیمت‌های ما را با سایرین مقایسه کنید.

تخفیفات ویژه =

تعویض باتری همیشه روی باتری‌های خود تخفیفات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد که شما با استفاده از این تخفیفات، ‌می توانید باتری‌هایی که بسیار گرانتر در سایر فروشگاه‌ها فروخته می‌شود را به صورت به صرفه از تعویض باتری دریافت کنید. از آنجایی که تخفیفات ما بسیار زود به زود اعمال می‌شوند پیشنهاد ما به شما این است که همیشه سایت ما را در دسترس داشته باشید.

ارسال و نصب رایگان =

تمام خدمات ارسال و نصب هرگونه باتری روی خودرو کیا اسپورتیج در سایت ما رایگان است. یعنی اگر هر باتری را برای کیا اسپورتیج خود سفارش دهید به صورت رایگان در محل خرابی خودرو آن را تحویل می‌گیرید و تکنسین ما به صورت رایگان آن را برای شما نصب می‌کند. این ابتکار باعث می‌شود که هزینه تعویض باتری شما نسبت به سایر باتری سازی‌ها به شدت کاهش پیدا کند و شما تنها نیاز دارید تا مبلغ خود باتری را پرداخت کنید.

سوالات پر تکرار

باتری سوزوکی به عنوان بهترین باتری برای خودروی کیا اسپورتیج شناخته می شود.این باتری ها 24 ماه گارانتی دارند و تا 4 سال روی خودرو شما فعالیت مفید دارند.برای خرید این باتری ها از نمایندگی با بهترین قیمت میتوانید با شماره09190241494 تماس بگیرید.

تعویض باتری به عنوان مبتکر تعویض باتری خودرو در محل و تجربه ی بالا در تعویض باتری خودرو های کیا اسپورتیج میتواند بهترین انتخاب برای تعویض باتری باشد.ما باتری کیا اسپورتیج شما را به صورت رایگان در محل خرابی خودرو برای شما می آوریم و روی آن نصب می کنیم.

عمومی #باتری کیا اسپورتیج 
0919-0241494 09190241494