Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری هایما اس 7|باتری هایما S7 چند آمپر است؟
شنبه 25 فروردین 1403 محمد موسوی 333 0

باتری هایما اس 7|باتری هایما S7 چند آمپر است؟

باتری هایما اس 7 با ارسال و نصب رایگان از برندهای سپاهان، سوزوکی و صبا باتری در محل، باتری هایما اس 7 66 آمپر است.

باتری هایما اس 7 یکی از مهم ترین قطعات یک وسیله نقلیه است. مانند سایر قطعات، باتری ‌های خودرو نیز برای کارکرد و افزایش عمر خود نیاز به تعمیر و نگهداری به موقع دارند. یک باتری برای حفظ حرکت ماشین شما برای شارژ دستگاه های دستیتان در حال حرکت، را فراهم می کند. بنابراین، تعمیر و نگهداری به موقع باتری هایما S7 بسیار مهم است و توجه به زمان نیاز به تعویض آن ضروری است. امروز ، ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه با انجام اقدامات پیشگیرانه، باتری ماشین را طولانی تر کنیم.

جهت ارتباط با "مجموعه تعویض باتری" و استفاده از خدمات فروش باتری هایما اس 7 به همراه ارسال و نصب رایگان، با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸تماس بگیرید.

مشخصات باتری هایما اس 7

باتری هایما اس 7 66 آمپر است اما برای آن از باتری های 74 آمپری نیز می‌توان استفاده نمود.

آمپر ولتاژ گارانتی نوع باتری CCA کیفیت
66 ۱۲ ۱۲، ۲۰،۲۴ ماه

خشک

695 درجه ۱

 

خرید باتری هایما S7 از برندهای سپاهان و صبا باتری

 

نکاتی برای نگهداری باتری هایما اس 7

عوامل متعددی بر عملکرد و طول عمر باتری هایما اس 7 تأثیر می ‌گذارند: به عنوان مثال شرایط آب و هوایی نامناسب، عدم شارژ مکرر، جاده ‌های ناهموار و استفاده از وسیله نقلیه ( تجاری یا خانگی ). اما مراحل مختلفی وجود دارد که می توانید برای ثابت نگه داشتن عملکرد آن بردارید. برای دانستن برخی از مراحل ضروری در مورد نحوه نگهداری باتری خودرو ، ادامه را مطالعه بفرمایید:

1. باتری هایما اس 7 را به طور منظم تمیز کنید

اولین و مهمترین گام برای تعمیر و نگهداری باتری هایما اس 7 این است که باتری وسیله نقلیه خود را حداقل یک یا دو بار در ماه تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که آلودگی ، کثیفی یا رطوبت وجود ندارد زیرا ممکن است منجر به نشتی و در برخی موارد منجر به اتصال کوتاه شود. از یک اسفنج یا پارچه خشک برای پاک کردن لکه های سطحی استفاده کنید.

2. ولتاژ باتری هایما اس 7 را تست کنید تا از عملکرد آن اطمینان حاصل کنید

بررسی منظم عملکرد باتری هایما اس 7 می تواند شما را از هر گونه ناراحتی ناشی از خراب شدن ناگهانی باتری در حین رانندگی نجات دهد. یکی از مراحل ضروری تعمیر و نگهداری باتری خودرو نیز شامل تست های به موقع باتری است. این کار را می توان با کمک یک تکنسین حرفه ای انجام داد یا می توانید آن را به تنهایی با استفاده از یک ولت متر دیجیتال انجام دهید. همچنین می توانید با کمک آن بررسی کنید که آیا باتری هایما اس 7 خالی شده است یا خیر. توصیه می شود پس از خاموش کردن اشتعال به مدت حداقل 12 ساعت ، تست باتری را انجام دهید تا به نتایج دقیق برسید.

خرید باتری هایما اس7

3. تمام دستگاه های الکترونیکی را هنگام پارک ماشین خاموش نگه دارید

برای جلوگیری از خالی شدن باتری هایما اس 7 ، مطمئن شوید که سیستم اطلاعات سرگرمی و همچنین سیستم تهویه مطبوع خودرو را در زمانی که خودرو در حال حرکت است خاموش کنید. با خاموش شدن موتور ، دینام نیز خاموش می شود و در صورت روشن نگه داشتن تمام دستگاه ها و قطعات ذکر شده، احتمال خالی شدن باتری هایما اس 7 وجود دارد. بنابراین، هر بار که از ماشین پیاده می‌شوید، عادت کنید مطمئن شوید که همه چیز خاموش است. همچنین ، در خودرو های مدرن ، اگر قفل آن ها را باز بگذارید ، سیستم کامپیوتری به کار خود ادامه می دهد. این همچنین به تخلیه باتری هایما اس 7 شما کمک می کند. از این رو ، قفل کردن خودرو نه تنها به دلایل امنیتی بلکه برای حفظ عمر باتری و کارایی خودرو نیز مهم است.

4. هنگامی که موتور در حال استفاده نیست ، همه چراغ ها را خاموش کنید

هنگام خروج از خودرو حتماً چراغ ‌های جلو ، چراغ‌ های پس ‌زمینه و چراغ‌ های کابین را خاموش کنید. اگر هر یک از چراغ ها روشن بماند ، ممکن است باتری هایما اس 7 خالی شود.

5. ماشین خود را در سایه پارک کنید

برای اینکه عملکرد باتری هایما اس 7 را تحت کنترل داشته باشید ، تمرین کنید که ماشین خود را در سایه پارک کنید ، به خصوص در تابستان. هوای بسیار گرم می تواند به آرامی اسید باتری را تبخیر کند. اگر باتری سطح اسید پایینی داشته باشد ، ممکن است به طور کامل شارژ نشود و از عملکرد آن با ظرفیت کامل جلوگیری کند. علاوه بر این ، سطوح پایین اسید می تواند باعث خوردگی کابل ها شود. علاوه بر این ، اگر در یک ویلا زندگی می‌ کنید، می‌ توانید سایه ‌بان پارکینگ خودرو را در خارج از خانه خود نصب کنید.

6. سطح اسید را بررسی کنید

برای نگهداری باتری هایما اس 7 ، بررسی سطح اسید باتری مهم است. بنابراین ، سطح اسید را هر شش ماه یکبار بررسی کنید.

 

7. باتری هایما اس 7 را کاملاً دست نخورده نگه دارید

باتری هایما اس 7 باید محکم بسته شود ، در غیر این صورت می لرزد و ممکن است منجر به اتصال کوتاه شود. پایانه های باتری را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در داخل براکت نصب قرار دارند.

8. ترمینال های باتری خورده را تمیز کنید

تمیز کردن پایانه‌ های باتری هایما اس 7 خورده نیز مهم است ، زیرا خوردگی روی پایانه ‌ها و گیره ‌های سربی می ‌تواند بر جریان برق تأثیر بگذارد. بنابراین ، برای حفظ عملکرد باتری خودرو و افزایش عمر آن ، باید اطراف پایانه ها را نیز تمیز کنید. معمولاً ترمینال‌ ها با گذشت زمان خورده می ‌شوند و علل مختلفی برای خوردگی باتری خودرو وجود دارد. با این حال ، باید اطمینان حاصل کنید که کثیفی ها تمیز می شوند. همچنین می ‌توانید آن را از طریق ارائه‌ دهنده خدمات تعمیر و نگهداری باتری هایما اس 7 تمیز کنید یا از تکنسین بخواهید زمانی که وسیله نقلیه خود را برای تعمیر و نگهداری معمولی می ‌برید ، آن را تمیز کند.

9. ماشین خود را برای مدت طولانی بدون رانندگی رها نکنید

اگر وسیله نقلیه برای مدت طولانی پارک شده باشد ، احتمالاً باتری هایما اس 7 کاملاً خالی می شود. حداقل یک بار در هفته یا یک بار پس از سه روز به سفر های کوتاه یا حدود 30 دقیقه رانندگی کنید تا موتور روشن بماند و مایعات به خوبی در داخل گردش کنند. اطمینان حاصل کنید که باتری کاملاً شارژ شده است و سطح الکترولیت در حد استاندارد است. اگر باتری دارای درپوش های قابل جابجایی باشد ، می توانید سطح الکترولیت را بررسی کنید. با این حال ، همیشه می توانید ماشین خود را برای کمک بیشتر به مرکز خدماتی ببرید. و یا با امداد باتری تماس بگیرید تا در محل مورد نظر باتری ماشین شما را مورد بررسی قرار دهد.  اگر باتری هایما S7  کاملا خالی است و نمی توان آن را شارژ کرد ، ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید.

باتری هایما اس 7

باتری هایما اس 7 چقدر می تواند دوام بیاورد ؟

باتری برخی از مدل‌ های خودرو ممکن است چهار تا پنج سال دوام بیاورد ، در حالی که باتری ‌های بسیاری از مدل‌ های خودرو پس از دو سال باید تعویض شوند. به طور کلی ، شما باید آماده باشید که ظرف سه تا چهار سال ، باید یک باتری هایما اس 7  جدید برای ماشین خود تهیه کنید. یکی از عواملی که بر عمر باتری هایما اس 7 تأثیر می گذارد، هوای بسیار گرم است. اگر در تابستان اقدامات احتیاطی را رعایت نکنید ، احتمالاً باتری ماشین شما خالی می شود. عمر متوسط باتری نسبت به وسایل نقلیه ای که در مکان هایی با آب و هوای گرم رانندگی می کنند ، کم است. هوای گرم می تواند مایع باتری خودرو را تبخیر کند و به ساختار داخلی آسیب برساند. بنابراین ، وقتی می خواهید بدانید باتری هایما اس 7 چقدر می تواند دوام بیاورد ، آب و هوای منطقه خود را در نظر بگیرید. علاوه بر این ، پیروی از روال نگهداری صحیح باتری خودرو می تواند عمر آن را افزایش داده و عملکرد آن را حفظ کند.

باتری هایما اس 7 بدون رانندگی چقدر دوام می آورد ؟

یک باتری هایما اس 7 جدید در شرایط خوب می تواند حدود دو هفته بدون رانندگی دوام بیاورد. اگر ماشین بیش از دو هفته رانده نشود ، باید برای کمک به یک مرکز خدمات خودرو مراجعه کنید. در اینجا به چند نکته ضروری در مورد نحوه نگهداری باتری خودرو پایان می دهیم. توصیه می شود با بردن ماشین خود برای سرویس های معمول از آن مراقبت کنید. پیروی از یک چک لیست کامل تعمیر و نگهداری خودرو به صورت دوره ای نیز می تواند به حفظ عملکرد باتری شما کمک کند. باتری هایما اس 7  فقط یکی از اجزای یک ماشین خوب است ، بنابراین مطمئن شوید که از تمام قسمت های ماشین خود به درستی نگهداری می کنید.

علاوه بر این ، اگر به طور مکرر باتری هایما اس 7 خود را تعویض می کنید و وضعیت خودروی شما نیاز به سرویس ، تعمیر و تعویض قطعات منظم دارد ، زمان تعویض خودرو فرا رسیده است.

در پایان توجه داشته باشید که امداد باتری در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. و شما فقط کافی است با امداد باتری از طریق شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید و مدل خودرو و محل مورد نظر خودتان را بگویید.

چه زمانی باید از باتری 74 آمپری برای هایما اس 7 استفاده کرد؟

زمانی که برای هایما اس 7 خودتان باتری 74 آمپری را انتخاب کنید، این تصمیم معمولاً در صورتی مناسب است که نیاز به ارتقاء سیستم صوتی خودرو داشته باشید. هرچند باتری فابریک که با ظرفیت 66 آمپری ارائه می‌شود، برای استفاده روزمره مناسب است، اما اگر قصد دارید سیستم صوتی خودرو را ارتقا دهید و قطعاتی با توان بیشتر و کیفیت بهتر نصب کنید، باید به باتری با ظرفیت بالاتری اقدام کنید.باتری 74 آمپری، با ظرفیت بیشتر، می‌تواند نیازهای بیشتری را برآورده کند و از ولتاژ پایداری برای سیستم صوتی و دیگر تجهیزات الکتریکی خودروتان اطمینان حاصل کند. به علاوه، با افزایش ظرفیت باتری، احتمال آسیب دیدن باتری به دلیل بارگیری بیش از حد در مواقعی مانند استارت زدن در شرایط سرد هم کاهش می‌یابد.بنابراین، اگر قصد دارید سیستم صوتی خودروتان را ارتقاء دهید و از قطعات با کیفیت بالا استفاده کنید، استفاده از باتری 74 آمپری مناسب خواهد بود. این تصمیم به شما کمک می‌کند تا از عملکرد بهتر و پایداری برای تجهیزات الکتریکی خودروتان لذت ببرید. البته ممکن است با ارتقای سیستم صوتی یا افزودن قطعات الکتریکی جدید مثل یخچال‌های برقی یا هر قطعه دیگری به خودرو خود نیاز به تعویض باتری فوری پیدا نکنید، اما بهتر است قبل از انجام ارتقا در وسایل برقی خودرو با یک متخصص برق خودرو جهت تعویض باتری خود مشورت کنید.

ارائه دهنده ی باتری اصل هایما اس7

بهترین باتری هایما اس 7 کدام باتری است؟

با توجه به نیازها و عملکرد خودروی هایما اس 7، انتخاب بهترین باتری بسیار اهمیت دارد. بین باتری‌های مختلف، باتری اوربیتال به عنوان یکی از گزینه‌های برتر برای هایما اس 7 مطرح است. باتری اوربیتال با کیفیت ساخت بالا، عمر طولانی، و عملکرد قابل اعتماد، به شناخته شده است. این باتری با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی، امکان ارائه توان بالا و مقاومت در برابر شرایط مختلف را داراست.

به عنوان جایگزینی برای باتری‌ اوربیتال هایما اس 7، می‌توان به باتری‌های کره‌ای اشاره کرد که برای خودروهایی از جمله هایما اس 7 مناسب هستند. باتری‌های کره‌ای اغلب با کیفیت بالا، عمر طولانی، و عملکرد پایدار شناخته می‌شوند. باتری‌های این برندها مثل هایوندای و دلکور، به عنوان گزینه‌های جایگزینی برای باتری‌های پیل معرفی می‌شوند که می‌توانند نیازهای انرژی خودرو را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.بنابراین، با توجه به کیفیت و عملکرد باتری اوربیتال برای هایما اس 7 و همچنین گزینه‌های باتری‌های کره‌ای مانند هایوندای و دلکور، می‌توانید بهترین گزینه را برای نیازهای خودرویتان انتخاب کنید.بهترین باتری های هایما اس 7 در جدول زیر برای شما آورده شدند:

باتری اوربیتال سپاهان

باتری سوزوکی سپاهان

باتری های پیل آکو باتری

باتری هیوندای کره ای

 

باتری کره ای  از چه لحاظ برای هایما اس 7 مناسب است؟

باتری‌های کره‌ای، به خصوص برندهایی مانند هایوندای و دلکور، به دلیل ویژگی‌های برتری که دارند، به عنوان گزینه‌های مناسب برای هایما اس 7 شناخته می‌شوند. طول عمر باتری‌های کره‌ای به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته بسیار بالاست. این باتری‌ها به طور معمول دارای عمر کاربری طولانی و پایداری در شرایط مختلف هستند که به معنای کمترین نیاز به تعویض و نگرانی برای صاحبان خودرو می‌باشد.

علاوه بر طول عمر، تکنولوژی باتری‌های کره‌ای نیز فوق‌العاده بالاست. این باتری‌ها از جمله استانداردهای بین‌المللی در زمینه تکنولوژی باتری را رعایت می‌کنند و از جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌ها برای بهبود عملکرد، کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر باتری استفاده می‌کنند. این تکنولوژی‌ها باعث ایجاد عملکرد پایدار و بهتر در شرایط مختلف مانند شروع خودرو در هوای سرد، استفاده از سیستم‌های الکتریکی بیشتر و مصرف کمتر انرژی می‌شوند.

با توجه به این ویژگی‌ها، باتری‌های کره‌ای به عنوان گزینه‌ای بسیار مناسب برای هایما اس 7 شناخته می‌شوند که به مشتریان اطمینان از عملکرد بهتر، طول عمر بیشتر و کارایی بالاتر باتری خودرو را می‌دهند.

چگونه می توانم باتری آلمانی برای هایما اس 7 خود بخرم؟

برای خرید باتری آلمانی برای هایما اس 7 خود، می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:

تماس تلفنی یا ارتباط آنلاین: ابتدا با فروشگاه ما که باتری آلمانی را عرضه می‌کند تماس بگیرید یا از طریق وب‌سایت آنلاین معتبر ما آن را مشاهده کنید. در این مرحله، مشکلات خود را مطرح کرده و نیاز خود به باتری آلمانی را بیان کنید.

ارائه اطلاعات مکانی: پس از اطمینان از موجودی باتری آلمانی مورد نظر، به تیم پشتیبانی ما آدرس و موقعیت مکانی خود را اعلام کنید. این اطلاعات برای برنامه‌ریزی و ارسال تکنسین به محل شما استفاده خواهد شد.

تحویل باتری در محل: در تاریخ و زمان مشخص، تکنسین مربوطه از طرف ما، با باتری آلمانی مورد نظر به محل شما می‌آید و عملیات تعویض باتری را انجام می‌دهد. این فرایند معمولاً در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود و شما می‌توانید از لوکیشن خرابی خودرو استفاده کنید بدون اینکه نیازی به آمدن به فروشگاه یا کارگاه ما داشته باشید.

با این روش، شما می‌توانید به راحتی باتری آلمانی با کیفیت برای هایما اس 7 خود را تهیه کنید و از خدمات تکنسین در محل برای تعویض باتری خود بهره‌مند شوید.

چرا باتری هایما اس 7 را از سایت تعویض باتری خریداری کنیم؟

تعویض باتری با ارائه خدمات به شما عزیزان سال‌ها تجربه کسب کرده و می‌تواند بهترین باتری‌ها را متناسب با ماشین شما به شما معرفی کند، در این قسمت از مقاله می‌خواهیم به شما زایای مهمی که سایت تعویض باتری نسبت به سایر باتری سازی‌ها دارد را معرفی کنیم.

تخفیفات و قیمت مناسب: با خرید باتری هایما اس 7 از سایت تعویض باتری، از تخفیفات و قیمت‌های مناسب و ارزانتر نسبت به فروشگاه‌ها بهره مند خواهید شد. این تخفیفات و قیمت‌های ویژه، برای شما به عنوان مشتریان وفادار، فرصتی عالی برای خرید باتری با کیفیت با قیمت مناسب را فراهم می‌کند.

ارسال و نصب در محل رایگان: یکی از مزیت‌های بی‌نظیر خرید باتری هایما اس 7 از سایت تعویض باتری، امکان ارسال و نصب رایگان باتری در محل مشتری است. این خدمات در نهایت برای راحتی شما ارائه می‌شود و شما نیازی به رفتن به کارگاه یا فروشگاه ندارید. تکنسین ما به سرعت و حرفه‌ای باتری را در محل شما نصب خواهد کرد و شما به راحتی از خودروی خود استفاده خواهید کرد.

راحتی و صرفه‌جویی در زمان: با خرید باتری هایما اس 7 از سایت تعویض باتری، صرفه‌جویی در زمان و تلاش برای رفتن به فروشگاه‌ها یا کارگاه‌ها را تجربه خواهید کرد. شما می‌توانید به راحتی از خانه یا محل کار خود سفارش دهید و تکنسین ما به محل شما خواهد آمد تا باتری را نصب کند.

با در نظر گرفتن این مزایا، خرید باتری هایما اس 7 از سایت تعویض باتری نه تنها صرفه‌جویی در هزینه بلکه صرفه‌جویی در زمان و تلاش نیز خواهد بود.

سوالات پر تکرار

تعویض باتری با سابقه ی ارائه ی خدمات به چندین خودروی هایما اس7 جزو بهترین و تخصصی ترین باتری سازی های خودرو های هایما است.اگر در هر کجای تهران و شهر های بزرگ دیگر به مشکل باتری هایما خوردید می توانید با ما تماس بگیرید.

باتری های سوزوکی با 24 ماه گارانتی تمام و کیفیت بسیار مناسب،یکی از بهترین برند های باتری حال حاضر موجود در بازار باتری ایران هستند.با خرید این باتری ها تا 24 ماه گارانتی تعویض باتری دریافت کنید.

عمومی #باتری هایما اس 7 
0919-0241494 09190241494