Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری برلیانس h330 و 320| باتری برلیانس چند آمپر است؟
سه شنبه 21 فروردین 1403 محمد موسوی 164 0

باتری برلیانس h330 و 320| باتری برلیانس چند آمپر است؟

باتری برلیانس h330 و h320 با ارسال و نصب رایگان در محل با بهترین قیمت، باتری برلیانس h330 و h320 به اندازه 60 آمپراست.

همانند پیشرانه و سیستم تعلیق خودروی شما ، سیستم الکتریکی خودروی شما نیز گاهی نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. توجه به باتری برلیانس h330 و 320 شما نه تنها می تواند به طول عمر باتری کمک کند ، بلکه به عملکرد آن در هنگام استارت زدن خودرو در هوای گرم و سرد نیز کمک می کند. راهنمای سریع ما را بخوانید تا همه چیزهایی را که باید در مورد تعمیر و نگهداری باتری برلیانس h330 و 320 بدانید و چگونه می توانید عمر باتری ماشین خود را افزایش دهید که در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کنید. در صورتی که قصد تعویض و خرید باتری نو برلیانس h330 و 320 ذا دارید با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸  تماسبگیرید و با مجموعه تعویض باتری در ارتباط باشید تا از خدمات ما با بهترین قیمت بهره‌مند شوید.

مشخصات باتری برلیانس h330 و 320

آمپر ولتاژ گارانتی نوع باتری CCA کیفیت
60 ۱۲ ۱۲، ۲۰،۲۴ ماه

خشک

695 درجه ۱

قیمت صبا باتری برلیانس

 خرید باتری سپاهات اوربیتال برای برلیانس h330, h320

 

5 نکته برای بازرسی باتری برلیانس h330 و 320 شما

صرف نظر از اینکه آیا متوجه مشکلاتی در مورد باتری برلیانس h330 و 320 خود شده اید ، توصیه می شود که بازرسی های منظمی را انجام دهید تا مطمئن شوید که همه چیز در حالت کار است. بهترین زمان برای بررسی باتری ، زمانی است که ماشین خود را می شویید. باتری کثیف دلیلی برای نگرانی است. برخی از مواردی که می توانید به دنبال آن باشید عبارتند از :

1. سطح مایع باتری برلیانس h330 و 320

بیشتر باتری‌ های خودرو های مدرن از نوع باتری‌ های سرب اسیدی هستند که برای هدایت الکترون‌ ها به مایع ، معمولاً اسید سولفوریک متکی هستند. اگر سطح مایع زیر جداکننده های باتری برلیانس h330 و 320  باشد ، این نشان دهنده شارژ بیش از حد یا نگهداری ضعیف است. شارژ بیش از حد ممکن است در نتیجه تنظیمات نادرست ولتاژ ، ولتاژ پایین ناشی از گرما یا نقص داخلی یا خراب شدن باتری در چرخه ‌های استفاده عادی باشد.

2. الکترولیت بالای باتری برلیانس h330 و 320

اگر مایع الکترولیت بالای باتری باشد، این می تواند نشان دهنده شارژ بیش از حد و همچنین پر شدن بیش از حد باشد که هر دو می توانند طول عمر باتری برلیانس h330 و 320 شما را کاهش دهند. برخی از خودرو های جدید تر ، به‌ ویژه مدل‌ های ممتاز، اغلب با باتری ‌های مهر و موم شده و بدون نیاز به تعمیر عرضه می‌ شوند. اینها نیازی به بررسی سطح مایع ندارند و مایع به گونه ای طراحی شده است که طول عمر باتری را دوام بیاورد.

3. باتری برلیانس h330 و 320  در سینی حامل شل شده است

در تمام خودرو ها ، سینی باتری برلیانس h330 و 320  به گونه ای طراحی شده است که باتری سنگین را ایمن نگه داشته و از لرزش جلوگیری می کند. اگر باتری شل باشد یا اجازه داده شود در اطراف حرکت کند ، این می تواند منجر به خرابی باتری برلیانس h330 و 320  در اثر لرزش موتور و جاده شود. اگر متوجه شدید که باتری شما شل شده است، همین امروز با امداد باتری تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنند.

باتری برلیانس h330 و 320

4. خوردگی ترمینال باتری برلیانس h330 و 320

هنگام بازرسی باتری برلیانس h330 و 320  ، اگر متوجه یک ماده پوسته آبی یا سفید در اطراف پایانه های باتری شدید ، این نشانه نشت الکترولیت یا گاز از باتری است. خوشبختانه ، این خوردگی را می توان با مخلوط ساده جوش شیرین و آب پاک کرد ، اما اگر مشکل تکرار شد ، باتری را تعویض کنید.

5. باتری برلیانس h330 و 320  آسیب دیده

اگر باتری برلیانس h330 و 320  آسیب دیده یا به هر نحوی با آن رفتار نادرست به نظر برسد ، این نیز می تواند منجر به خرابی شود. شایع ترین آسیب را می توان با یک بازرسی چشمی مشاهده کرد. تغییر رنگ ، ترک و تورم بارزترین انواع آسیب هستند. اگر هر یک از این علائم را مشاهده کردید ، توصیه می کنیم برای بررسی باتری و عیب یابی سیستم الکتریکی با امداد باتری تماس بگیرید.

اگر باتری برلیانس h330 و 320 شما کاملاً خالی باشد چه ؟

یک باتری برلیانس h330 و 320  کاملاً خالی می تواند به دلیل تعدادی از مشکلات ایجاد شود ، از جمله:

  • روشن ماندن لوازم جانبی یا چراغ ها در حالی که موتور کار نمی کند
  • مشکل در سیستم الکتریکی (مانند سر خوردن تسمه دینام ، رگولاتور یا دینام معیوب ، یا مقاومت بالا در اثر خوردگی)
  • شورت داخلی (نقایص ساخت ، آسیب لرزش ، یا صرفا باتری قدیمی)

اگر مشکوک هستید باتری برلیانس h330 و 320  شما کاملا خالی است ، باید با یک مولتی متر بررسی شود. قبل از انجام معاینه و آزمایش بیشتر باید شارژ شود.

آیا تعویض باتری خودرو ضروری است ؟

اگر باتری ماشین شما از کار افتاده است ، مهم است که دلیل آن مشخص شود. خالی شدن باتری وسیله نقلیه شما ممکن است نشانه مشکل دیگری در خودروی شما باشد. بدون شناسایی مشکل ، می توانید به سادگی علامت (باطری خالی) را حل کنید و نه مشکل اساسی وسیله نقلیه خود را.

خرید و تعویض باتری h330

عوامل موثر بر عمر باتری برلیانس h330 و 320

عوامل متعددی بر عمر باتری برلیانس h330 و 320  تأثیر می گذارد. باتری ها دائما شارژ و دشارژ می شوند و به مرور زمان ظرفیت خود را از دست می دهند که در نهایت منجر به خرابی می شود.

برخی از عواملی که می توانند تأثیرگذار باشند عبارتند از :

  • قطعات در طول زمان خورده می شوند
  • شورت برقی در باتری برلیانس h330 و 320
  • لرزش باعث آسیب می شود
  • شارژ بیش از حد یا کم شارژ

علاوه بر این ، تغییر الگوی رانندگی نیز می تواند بر عمر باتری شما تأثیر بگذارد. پارک کردن خودرو برای مدت طولانی و همچنین تغییرات آب و هوا ، مانند بین تابستان و زمستان نیز می تواند تأثیر داشته باشد.

علائم هشدار دهنده اولیه

باتری‌ ها اغلب در زمانی که کمترین انتظار می ‌رود از کار می ‌افتند ، اما برخی از علائم هشدار دهنده وجود دارد که معمولاً رانندگان برای اولین بار متوجه می‌ شوند که موتور کندتر از حد معمول می‌چرخد. آهسته لنگ زدن ممکن است نشانه ای از خرابی باتری برلیانس h330 و 320  باشد ، یا ممکن است نشانه یک مشکل بزرگتر باشد و ممکن است تنها مشکلی نباشد که خودروی شما در حال حاضر با آن مواجه است. مثلا:

  • ماشین دیشب خوب کار کرد اما صبح روشن نمی‌شود که می ‌تواند نشانه ‌ای از خوردگی پایانه ‌ها یا روشن بودن مقداری برق در طول شب باشد ، مانند روشن ماندن چراغ‌ ها.
  • ماشین میل لنگ می‌زند، اما روشن نمی‌شود که معمولاً نشان‌ دهنده مشکل جرقه ‌زنی یا برای ماشین‌ های قدیمی‌ تر ، مشکل کاربراتور است..
  • باتری آب زیادی مصرف می کند که احتمالاً مشکل تنظیم کننده ولتاژ یا قدیمی شدن باتری است.

11

نکاتی در مورد نگهداری باتری برلیانس h330 و 320

  • لرزش می تواند عمر باتری برلیانس h330 و 320 را کاهش دهد.
  • بسیاری از باتری های ادعا شده " خالی شده " در واقع باتری های مرده هستند. روشن ماندن چراغ ها یا داشتن رگولاتور های ولتاژ معیوب می تواند باعث این امر شود. همیشه توصیه می شود قبل از تعویض با یک متخصص در مورد خالی یا معیوب بودن باتری خود صحبت کنید.
  • غیرممکن است که بدانید دقیقاً چه زمانی عمر باتری برلیانس h330 و 320 شما تمام شده است ، اما یک موتور با استارت آهسته نشانه خوبی است.
  • بالای باتری خود را تمیز و عاری از آلودگی نگه دارید. غیر معمول نیست که باتری ها از طریق خاک و گل و لای بیرونی محفظه تخلیه شوند.
  • مطمئن شوید که پایانه های باتری ، براکت اتصال باتری و سیم ها محکم و ایمن هستند. اتصالات شل یکی از دلایل اصلی مشکلات برق متناوب ، به ویژه در هوای سرد است.
  • باتری های قدیمی معمولاً در هوای سرد تر مشکل بیشتری دارند. به همین ترتیب ، اگر موتور شما بیش از حد گرم شود و باتری شما تحت فشار تهویه مطبوع باشد ، ممکن است از کار بیفتد.
  • بررسی منظم باتری برلیانس h330 و 320 همیشه توصیه می شود.

اگر می ‌خواهید سن باتری برلیانس h330 و 320 خود را ارزیابی کنید ، می‌ توانید این کار را با بررسی کد روی درب و یا ترمینال‌ های باتری انجام دهید. تاریخ در پایین باتری شما معمولاً مربوط به زمان ساخت کیس است که نه خود باتری. کد ها بسته به سازنده باتری شما می توانند متفاوت باشند، بنابراین مهم است که از راهنمای آنها پیروی کنید تا مطمئن شوید اطلاعات درست را دریافت می کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید ، یکی از اعضای تیم در امداد باتری شما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

در پایان توجه داشته باشید که امداد باتری در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد. برای ارتباط با این مجموعه و استفاده از مزایایی همچون ارسال و نصب رایگان انواع باتری خودرو در محل، تنها کافی است تا با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸  تماس بگیرید.

آیا باتری های کره ای برای برلیانسh330  موجود است؟

باتری‌های کره‌ای برای برلیانس H330 در بازار موجود هستند. باتری‌های تولید کنندگان برجسته از کشورهایی مانند کره جنوبی معمولاً با کیفیت بالا و عمر طولانی مورد توجه قرار می‌گیرند. این باتری‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت تولید می‌شوند که عملکرد قابل اعتماد و استحکام بالایی را به خود اختصاص می‌دهند.

سایت شما که تعویض باتری همه برند‌های کره‌ای مثل هیوندای و پوما را دارد، به خریداران این امکان را می‌دهد که از باتری‌های با کیفیت بالا و معتبری که توسط این برندها تولید شده‌اند، بهره‌مند شوند. این انتخاب‌ها به خریداران امکان می‌دهد که باتری‌هایی با عمر طولانی و عملکرد بی‌نقص را برای خودروی خود انتخاب کنند، همچنین از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبری که توسط این برندها ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند. این انتخاب‌ها برای کاربرانی که به دنبال جایگزینی با کیفیت و قابل اعتماد برای باتری خودروی برلیانس H330 هستند، گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند.

بهترین ارائه دهنده ی باتری برلیانس

بهترین باتری برای برلیانسh330  کدام باتری است؟

بهترین باتری برای برلیانس H330 باید دارای ویژگی‌ها و مشخصاتی باشد که عملکرد عالی، عمر طولانی و اطمینان‌بخشی را به خریداران ارائه دهد. در انتخاب بهترین باتری برای این خودرو، عواملی از قبیل کیفیت ساخت، قدرت و ظرفیت، عمر مفید، گارانتی، و قیمت باید مدنظر قرار گیرند.

باتری‌هایی که از تولیدکنندگان معتبر و با تجربه‌ای مانند باتری‌های کره‌ای هیوندای یا پوما تهیه شده‌اند، معمولاً به عنوان گزینه‌های برتر در نظر گرفته می‌شوند. این باتری‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت تولید می‌شوند که عمر طولانی، عملکرد قابل اعتماد و استحکام بالایی را فراهم می‌کنند. اما استفاده این باتری‌ها در کشور ما از آنجایی که به صورت قاچاق و غیرقانونی وارد کشور می‌شوند بدون خدمات پس از فروش و خدمات گارانتی است. به همین دلیل است که در داخل ایران ما به خرید باتری‌های آلمانی و کره‌ای توصیه نمی‌کنیم؛ چون هم قیمت آنها بسیار بالاست و هم به دلیل قاچاق بودن از خدمات پس از فروش یا گارانتی بهره‌مند نیستند. به همین دلیل است که در داخل ایران برای خودروهای خود ما پیشنهاد می‌کنیم که از باتری‌های با کیفیت ایرانی استفاده کنید که به این منظور باتری سوزوکی و باتری اوربیتال از شرکت سپاهان باتری را به شما معرفی می‌کنیم.  قطعاً این باتری‌ها از لحاظ اما طول عمر به باتری‌های کره‌ای و آلمانی نمی‌رسند اما با توجه به قیمت آنها و خدمات پس از فروش فوق العاده آنها بسیار مناسب برای خرید شما عزیزان هستند. مسئله ی گارانتی در پاراگراف بعدی شرح داده شده.

با این وجود، برای انتخاب بهترین باتری برای برلیانس H330، مهم است که با توجه به نیازها و شرایط خود، از محصولات موجود در بازار به دقت بررسی و مقایسه‌ای انجام دهید. ممکن است برای شما، عواملی از جمله قیمت، محل تولید، و خدمات پس از فروش نیز اهمیت داشته باشد که باید در انتخاب باتری مناسب برای خودرویتان مدنظر قرار گیرد.

مقایسه ی گارانتی باتری های برلیانسh330  :

باتری‌های سوزوکی با گارانتی 21 ماهه به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های گارانتی در بازار ایران مطرح می‌شوند. این گارانتی برای مدت زمان طولانی ارائه می‌شود که اطمینان از عملکرد قابل اعتماد باتری فراهم می‌کند. با داشتن یک گارانتی بلندمدت مانند 21 ماه، خریداران اطمینان بیشتری از کیفیت و عملکرد باتری خودروی خود دارند. در صورت وقوع هر گونه مشکل یا نقص فنی در طول دوره گارانتی، خدمات پس از فروش و تعمیرات تحت پوشش گارانتی ارائه می‌شوند، که این امر به خریداران اطمینان می‌دهد که مشکلاتشان به درستی رفع می‌شوند و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها ایجاد نمی‌شود. سایر گارانتی باتری‌ها در جدول زیر از پر گارانتی ترین باتری به کم گارانتی‌ترین باتری برای شما فهرست  بندی شده است:

وضعیت گارانتی

شرکت تولیدی

نام برند

21 ماه

سپاهان باتری

سوزوکی

18 ماه

سپاهان باتری

اوربیتال

15 ماه

آکو باتری

های پیل

15 ماه

آکو باتری

تینو

چگونه باتری برلیانس H330  را تعویض کنیم؟

ازجایی که تعداد زیادی از افرادی که خودروی برلیانس h330  داشتند با ما تماس گرفتند و نحوه آموزش تعویض باتری این خودرو را خواستند؛ ما در این پاراگراف آن را به شما کامل آموزش می‌دهیم.برای اینکه خودتان در منزل باتری این خودرو را عوض کنید کافیست که یک آچار سایز ۸ و یک آچار سایز 10 داشته باشید. برای این کار ابتدا باید با آچار سایز ۸ خود، محافظ دور باتری را که به محافظ کمربندی مشهور است باز کنید.اگر این محافظ کمربندی را باز نکنید نمی‌توانید باتری را از جای خود خارج کنید بنابراین اولین مرحله باز کردن این محافظ خواهد بود.پس از اینکه این محافظ را باز کردید با آچار سایز ۱۰ خود سر باتری‌های مثبت و منفی باتری برلیانس خود را باز کنید.اگر آچار سایز ۱۰ به سر باتری‌های خودروی شما نخورد باید بدانید که سر باتری‌های شما فابریک نیستند و تعویض شده‌اند. در این هنگام می‌توانید از آچار سایز ۱۳ استفاده کنید.پس از اینکه سربازی‌ها را درآوردید و اتصال باتری را از خودرو قطع کردید باتری کهنه خود را خارج کرده و باتری جدید را داخل کاپوت جایگذاری کنید.در انتها سر باتری‌ها را دوباره به جای درست خود متصل کنید. حواستان باشد که سیم قرمز رنگ به قطب مثبت و سیم مشکی رنگ به قطب منفی باتری وصل شود. پس از این دوباره محافظ کمربندی را سفت کنید و کاپوت را ببندید. در انتها برای اینکه مطمئن شوید باتری را درست وصل کردید و باتری نو شما سالم است خودرو را استارت زده و از استارت خوردن صحیح خودرو خود مطمئن شوید. اگر در این پروسه به مشکلی خوردید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشاوره ی رایگان مشکلات برق خودروی برلیانس h330 :

از آنجا که خودرو برلیانس h330  جزو خودروهای محبوب در بازار ماشین ایران است؛ و افراد زیادی از سیستم برق این خودرو اطلاعات دقیق و تخصصی ندارند ؛ تعویض باتری برای اولین بار بین تمام باتری سازی‌ها و سایت‌های مربوط به سیستم برق خودرو، مشاوره رایگان روی سایت خود قرار داده است. اگر برای خودرو برلیانس h330  شما هرگونه مشکل برقی اعم از دینام، خرابی یا تعویض باتری، اختلال در سیستم‌های برقی خودرو پیش آمد؛ و نمی‌دانید ه مشکل این اختلال از کجا نشئت می‌گیرد کافیست با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید. تعویض باتری در اولین فرصت ممکن، بهترین راه حل و مشورتی که می‌توانید دریافت کنید را به شما ارائه می‌دهد. ر به هر علتی تلفن‌ها یا راه‌های ارتباطی ما پاسخگوی شما نبود، نگران نباشید چون تعویض باتری در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرد و شکل برق خودرو برلیانس شما را جویا می‌شود.

سوالات پر تکرار

تعویض باتری،تمام برند های باتری برای برلیانس h330 را موجود دارد.ما تمام برند های برلیانس را برای شما به صورت رایگان ارسال می کنیم و در محل خرابی خودرو شما به صورت رایگان برای شما نصب می کنیم.

باتری سوزوکی مناسب ترین باتری موجود برای برلیانس است.این باتری ها تا 24 ماه گارانتی دارند و در صورت بروز خرابی می توانید آنها را تعویض کنید.همچنین این باتری ها تحت لیسانس شرکت سوزوکی ژاپن هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

عمومی #لوازم یدکی برلیانس h330 و h320 
0919-0241494 09190241494