Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری بنز E250| باتری بنز E250 چند آمپر است؟
دوشنبه 20 فروردین 1403 محمد موسوی 291 0

باتری بنز E250| باتری بنز E250 چند آمپر است؟

باتری بنز e250 چند آمپر است؟ فروش باتری بنز e250 با ارسال و نصب رایگان در محل، قیمت بهترین باتری بنز e250 از برندهای سپاهان، صبا باتری و سوزوکی

عمر باتری بنز e250 شما یکی از آن عواملی است که تا زمانی که یک روز ماشین خود را روشن نکنید، هرگز به آن فکر نمی کنید و فقط نمی چرخد. خودروهای مدرن شگفت ‌انگیز، های تکنولوژیکی هستند که برای حفظ وضعیت سیستم‌ های رایانه ‌ای بسیار پیچیده خود، حتی در صورت خاموش بودن به باتری ثابت نیاز دارند. یا هیبریدی‌ها و خودروهای الکتریکی، عمر باتری بنز e250 بسیار مهم ‌تر می شود.

در این مقاله از وبلاگ سایت تعویض باتری همه چیزهایی را که لازم است در مورد باتری خودرو بدانید را توضیح خواهیم داد و همچنین نکاتی را در مورد اینکه چگونه همه چیز را در خودروی خود به‌ خوبی کار کند از طریق عیب ‌یابی منظم که هر کسی می‌تواند انجام دهد ارائه می‌ کنیم.

ابتدا در مورد هدف باتری بنز e250، انواع باتری‌هایی که ممکن است با آنها روبرو شوید، و اینکه چرا باید به طور دوره‌ای وضعیت سلامت آنها را بررسی کنید و نحوه آن به شما اطلاعات لازم را می‌دهیم. برای استفاده از خدمات ما کافی است تا با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس بگیرید.

 مشخصات باتری بنز E250

باتری بنز e250 به صورت 80 آمپری پایه کوتاه می‌باشد. اما به دلیل آنکه این مدل در ایران موجود نیست، به شما توصیه می‌کنیم تا در صورت نیاز به تعویض این بخش از باتری‌های 74 آمپری برای بنز ای 250 استفاده نمایید و یا باتری های 100 آمپری پایه کوتاه را انتخاب کنید. به دلیل توان و کشش کافی دینام خودروی بنز e250، باتری ها 100 آمپر نیز به خوبی جوابگو هستند. 

 

آمپر ولتاژ گارانتی نوع باتری CCA کیفیت
80 ۱۲ ۱۲، ۲۰،۲۴ ماه

خشک

695 درجه ۱

 

پیشنهاد می‌کنیم تا برای مشاهده تنوع باتری‌های موجود در مجموعه "تعویض باتری و همچنین اطلاع از قیمت و جزئیات آنها از بخش فروشگاهی سایت دیدن نمایید.

چرا ماشین من به باتری نیاز دارد ؟

در روزهای اولیه اتومبیلرانی، خودروها باتری نداشتند. اگر می‌خواستید با آنها رانندگی کنید، باید موتور را با دست میلنگ می زدید تا بچرخد. ثابت شد که این کار بسیار خسته کننده است و اگر به روش صحیح انجام نشود، می تواند خطرناک باشد (شکستگی انگشتان شست به دلیل گرفتن نادرست دسته میل لنگ بیشتر رایج بود) بنابراین، استارت موتور به زودی معرفی شد که با فشار دادن یک دکمه، یا بعداً چرخاندن یک کلید موتور را روشن می کرد. البته برای فعال کردن یک استارت موتور برای روشن کردن موتور نیاز به منبع برق دارد. که در اینجا باتری بنز e250 وارد می شود. باتری توسط دینام یا ژنراتور شارژ می شود و نیروی الکتریکی لازم را برای چرخاندن موتور فراهم می کند.

به سرعت به عصر مدرن می ‌روید و خودروها تعداد بی ‌شماری از سیستم‌ های کنترل رایانه ‌ای دارند که به صدها حسگر و کابل سیم متصل هستند. باتری بنز e250 در حال حاضر باید برق مستمر این سیستم ها را تامین کند. راه اندازی موتور تنها یکی از وظایف متعدد آن است. باتری اصلی 12 ولت DC تولید می‌کند و می تواند بیش از 100 آمپر را در باتری‌های با ظرفیت بالاتر که برای موتورهای با جابجایی بزرگتر استفاده می شود ارائه دهد. چراکه به منظور چرخاندن یک موتور با جابجایی بزرگ با سیلندر های زیاد با سرعت کافی برای احتراق داخلی. برای کنترل جریان زیادی نیاز است البته برای چند ثانیه.

باتری بنز e250

چه نوع باتری بنز e250 وجود دارد ؟

اجازه دهید یک خودروی معمولی و غیر هیبریدی را در نظر بگیریم. یک باتری وجود دارد که به آن " باتری عادی " می گویند. این واحد 12 ولت فوق الذکر است و می تواند دارای امتیاز فعلی 45 آمپر برای دریچه ها و سدان های کوچکتر ، تا 100 آمپر یا بیشتر برای خودروهای لوکس و SUV های تمام اندازه باشد. برخی از خودروها ممکن است حتی دو باتری داشته باشند. این باتری معمولاً از نوع مهر و موم شده و بدون تعمیر و نگهداری است و می تواند باتری سرب اسیدی، باتری ژله ای مات، باتری شیشه ای جاذب، باتری تقویت شده سیل یا مشابه باشد. شما نیازی به دانستن جزئیات فنی این موارد ندارید فقط به یاد داشته باشید که وقتی زمان تعویض فرا رسید باتری بنز e250 خود را با یک باتری که همان مشخصات را دارد تعویض کنید.

حالا بیایید به هیبریدها نگاه کنیم. یک هیبرید باتری را همانطور که در بالا گفته شد، خواهد داشت که اغلب به عنوان "باتری استارتر"، "باتری 12 ولتی" یا "باتری کمکی" نامیده می شود. علاوه بر این باتری دومی به نام «باتری اصلی» یا «باتری سیستم هیبریدی» خواهد داشت. این باتری یک باتری با ظرفیت بالا است که معمولاً از نوع لیتیوم یون یا هیدرید فلز نیکل است و به ترتیب صدها ولت تولید میکند. یک خودروی برقی یا پلاگین هیبریدی (PHEV) دارای همان نوع باتری با باتری هیبریدی است و ممکن است باتری 12 ولتی داشته باشد یا نداشته باشد.

از کجا می توانم باتری بنز e250 را پیدا کنم؟ چه نوع باتری هایی وجود دارد؟

اگر می‌خواهید باتری بنز e250 را پیدا کنید ، به امداد باتری مراجعه کنید و باتری 12 ولتی که می‌خواهید را پیدا کنید. با باتری سیستم هیبریدی دست و پنجه نرم نکنید، زیرا ولتاژ ها و جریان هایی که بسته میشود می تواند به راحتی شما را در مشکل قرار دهد. در واقع حتی باتری 12 ولت جریان کافی برای شروع آتش دارد پس مراقب باشید. مکان‌های رایج برای باتری 12 ولتی زیر کاپوت در محفظه موتور در صندوق عقب زیر یک پانل مشخص شده، زیر صندلی سرنشین جلو یا زیر صندلی عقب است. دفترچه راهنمای مالک وسیله نقلیه شما محل باتری 12 ولتی را به وضوح نشان می دهد.

برای علاقه، باتری‌های هیبریدی و EV/PHEV را می توان در زیر کف خودرو، زیر صندلی عقب یا در صندوق عقب پیدا کرد. سازندگان راه‌ های خلاقانه‌‌ای را برای قرار دادن این باتری در چارچوب خودرو ایجاد کرده ‌اند که از فضای کافی برای سرنشینان و بار و همچنین پویایی هندلینگ اطمینان حاصل می‌کند.

چرا باید سلامت باتری بنز e250 را بررسی کنم ؟

با گذشت زمان باتری شما تحلیل می‌رود و می تواند شارژ کمتری را نگه دارد. این همچنین به این معنی است که می تواند جریان کمتری را برای راه اندازی موتور فراهم کند و در نتیجه استارت‌های مردد، جلسات طولانی لنگ زدن و سایر مشکلات الکتریکی را به همراه دارد. بنابراین ، باید به طور دوره ‌ای سلامت باتری بنز e250 خود را بررسی کنید ، به خصوص اگر خودروی دست دومی خریداری کرده ‌اید و از عمر باتری مطمئن نیستید، یا اگر بیش از دو سال از نصب باتری جدید می‌گذرد، باید خیلی به این موضوع توجه داشته باشید.

تعویض باتری بنز e250

چگونه می توانم سلامت باتری بنز e250 را بررسی کنم؟

ساده‌ترین راه این است که یک مولتی متر را بگیرید و ولتاژ دو طرف پایانه‌های باتری بنز e250 را بررسی کنید. باید بیشتر از 12 ولت با ماشین خاموش باشد و بدون بار باشد. به محض استارت زدن خودرو با روشن شدن موتور ولتاژ باید به بالای 13 ولت برسد که به معنای یک سیستم شارژ سالم است. با این حال، مگر اینکه در کارهای برقی و الکترونیکی صلاحیت داشته باشید بهتر است این کار را انجام ندهید. پیشنهاد می کنیم که از امداد باتری و از طریق شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸  کمک بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما ، باتری شما را مورد بررسی قرار دهند.

برخی از وسایل نقلیه جدیدتر با سیستم ‌های سرگرمی اطلاعاتی پیشرفته می ‌توانند به شما اجازه دهند وضعیت سلامت باتری بنز e250 را از طریق منوی سیستم مشاهده کنید. با این حال ، اگر وسیله نقلیه شما قدیمی‌ تر است و یا این قابلیت را ندارد، باید یک متخصص این کار را برای شما انجام دهد.

مجموعه تعویض باتری چه کاری می تواند انجام دهد ؟

امداد باتری می تواند خیلی کارها انجام دهد. می ‌تواند اسکن‌ های تشخیصی پیچیده را روی خودروی شما اجرا کند و وضعیت سلامت هر یک از سیستم‌ های متصل را به شما بگوید. این می تواند به شما اجازه دهد تا جنبه های خاصی از ماشین خود را از طریق عملکرد کد گذاری شخصی سازی کنید. امداد باتری همچنین به شما امکان می‌دهد تا تنظیم مجدد شمارنده تعمیر و نگهداری و شروع مجدد ، مانند پس از نصب باتری جدید یا تعویض روغن را انجام دهید. در نهایت ، اگر یک خودروی دست دوم را چک می‌کنید ، امداد باتری به شما کمک می‌کند تشخیص دهید که آیا قربانی دستکاری مسافت پیموده شده است یا خیر. امداد باتری  واقعاً یک راه حل فوق العاده است که هر صاحب وسیله نقلیه و راننده باید از آن استفاده کند.

 

در پایان گروه بزرگ تعویض باتری در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می‌باشد. جهت ارتباط با ما از طریق شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ اقدام نمایید.

چکار کنیم باتری بنزe250  نخوابد؟

اگر باتری خودروی بنز E250 شما خوابیده و از کار افتاده است؛یعنی بعضی از مشکلات معمول در سیستم باتری و یا سیستم الکتریکی خودرو ممکن است وجود داشته باشد.در زیر چندین مورد را که می‌توانند باعث خوابیدن باتری شوند، شرح می‌دهم:

باتری ضعیف یا خراب: اگر باتری خودرو ضعیف یا خراب باشد یا حتی قدیمی باشد و از عمر آن گذشته باشد، ممکن است نتواند به درستی شارژ شود و در نتیجه به راحتی بخوابد. در این صورت، بهتر است باتری را بررسی کرده و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

سیستم برق و شارژ خودرو: مشکلات در هر نقطه ای از سیستم برق رسانی شارژ خودرو می‌تواند باعث عدم خوابیدن باتری شود. بررسی کنید که آیا ژنراتور به درستی کار می‌کند و آیا باتری به درستی شارژ می‌شود یا خیر.

برای جلوگیری از خوابیدن باتری خودرو، می‌توانید باتری را هفته‌ای حداقل 2 الی 3 بار شارژ کنید. برای انجام این کار، خودرو را روشن کرده و به مدت حداقل 45 دقیقه روشن نگه دارید تا باتری به طور کامل شارژ شود. این اقدام به باتری انرژی می‌دهد و از تخلیه آن جلوگیری می‌کند. با انجام این فرآیند به طور منظم، باتری در حالت فعالیت خواهد بود و احتمال خوابیدن آن به شدت کاهش می‌یابد. به این ترتیب، شما مطمئن می‌شوید که همیشه باتری خودرو آماده به کار است و نیاز به تعویض زودهنگام آن را کاهش می‌دهید.

راهکار های روشن کردن ماشین بنز E250 با باتری خالی چیست؟

باتری خالی خودرو بنز را می‌توان با روش‌های مختلفی مجدداً روشن کرد. این روش‌ها شامل استفاده از باتری اضافی و یا دستگاه جامپ استارت می‌شوند. در صورتی که باتری خودرو بنز خالی شده است، اما باتری اضافی در دسترس نیست، می‌توانید از یک خودرو دیگر با باتری سالم کمک بگیرید. در این صورت، با استفاده از کابل‌های جریان، باتری خالی خودرو را به باتری خودروی دیگر متصل کنید. سپس موتور خودروی دیگر را روشن کرده و به مدت معینی مانند ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اجازه دهید که باتری خالی شارژ شود. پس از آن، موتور خودروی شما را روشن کرده و سعی کنید باتری خود را شارژ کنید.

در صورتی که باتری اضافی در دسترس نیست یا استفاده از خودرو دیگر ممکن نیست، می‌توانید از دستگاه جامپ استارت استفاده کنید. این دستگاه‌ها دارای باتری قابل حمل هستند که می‌توانند به باتری خودرو کمک کنند. برای استفاده از دستگاه جامپ استارت، ابتدا آن را به باتری خودرو متصل کنید. سپس دستگاه را روشن کرده و موتور خودرو را روشن کنید. بعد از چند دقیقه، باتری خودرو شما به طور کامل شارژ خواهد شد و می‌توانید آن را روشن کنید. این روش موثری برای شارژ مجدد باتری خودرو بنز در صورتی که باتری خالی شده است، می‌باشد.

راهکار های حرکت بنز با باتری خالی یا خراب

بهترین باتری ایرانی برای بنز E250 کدام باتری است؟

باتری سوزوکی تولید شده توسط شرکت سپاهان باتری و تحت لیسانس سوزوکی ژاپن معروف به کیفیت و عملکرد بالا خود است. در صورتی که برای بنز E250 خود نیاز به باتری دارید، باتری سوزوکی می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. این باتری‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بالا تولید می‌شوند و از کیفیت ساخت و عمر مفید بالایی برخوردارند. همچنین، باتری‌های سوزوکی به دلیل داشتن فناوری‌های مدرن و قابلیت اطمینان، انتخاب محبوبی برای خودروهای با کاربری متنوع مانند بنز E250 هستند. اما برای اطمینان از انتخاب بهترین باتری برای خودروی خود، بهتر است با توصیه‌های تولید کننده خودرو و نیازهای آن هماهنگی کنید و باتری مناسب را انتخاب نمایید. این باتری‌ها به قدری با کیفیت که شرکت سپاهان باتری آنها را تا ۲۱ ماه گارانتی و ضمانت تعویض تری در صورت خرابی انجام داده است بنابراین با خرید این باتری‌ها می‌توانید از این گارانتی استفاده کرده و تجربه خوبی را در زمینه خرید باتری داشته باشید.همچنین سایر باتری های بنز E250 به شرح زیر است:

باتری های پیل

باتری اوربیتال

باتری صبا

باتری تینو

علائم خرابی دینام بنزE250  :

دینام یکی دیگر از قطعات مهم در بنز E250 است. دینام بنز E250 در کنار باتری آن دو تا از هسته‌ای‌ترین و مرکزی‌ترین قطعات سیستم برق‌رسانی به این خودروی آلمانی هستند.از آنجایی که علائم خرابی دینام شباهت بسیار زیادی به علائم خرابی باتری دارد و توسط بسیاری از رانندگان ممکن است اشتباه گرفته شود؛ در این پاراگراف می‌خواهیم به شما یاد دهیم که چه زمانی دینام شما خراب شده است.

اگر در هنگام روشن بودن و رانندگی با خودرو بنز e250 چراغ پشت آمپر شما مخصوصاً چراغ باتری پشت آمپر شما روشن شد؛ یقین بدانید که دینام شما خراب شده است. این چراغ به شما نشان می‌دهد که، دینام خراب است و توانایی شارژ کردن باتری را ندارد به همین علت است که ماشین با شارژ باقیمانده در باتری در حال حرکت است و این خطرناک است. اگر در حین وقوع این مشکل برای طولانی مدت رانندگی کنید شارژ داخل باتری نیز تمام می‌شود و قطعات الکتریکی ماشین شروع به از کار افتادن می‌کنند.توجه داشته باشید که اگر به این مشکل خوردید سعی کنید خودرو خود را خاموش نکنید. چون اگر این کار را بکنید دیگر خودروی شما روشن نمی‌شود.راه‌هایی که می‌توانید انجام دهید این است که سریع‌تر خود را به یک نقطه امن برسانید و برای تعمیرات فوری دینام درخواست کمک کنید.

اگر خودروی شما در هنگام روشن شدن دچار مشکل شد و روشن نشد؛ این مشکل صد درصد از باتری شماست و به دینام شما ارتباطی ندارد.به همین علت است که باید حواستان به این فرق بسیار جزئی در خرابی دینام و باتری باشد.

چرا باتری بنز E250 را از تعویض باتری بخریم؟

تعویض باتری انواع برندهای آلمانی باتری را برای خودروی بنز E250 دارد. نکته‌ای که تعویض باتری را به بهترین سایت برای خرید باتری بنز می‌کند این است که تمامی این باتری‌ها اصل و وارداتی از کشور آلمان هستند. و با توجه به مذاکراتی که با وارد کنندگان انجام شده با بهترین قیمت در فروشگاه ما قیمت گذاری شده اند. علاوه بر این تمام خدمات ارسال و نصب باتری‌ها روی خودروی بنز به صورت رایگان انجام می‌شود. به همین خاطر است که شما می‌توانید هر جایی که خودروی بنزe250  شما دچار خرابی شد بایستید و در سایت ما درخواست کمک بدهید. تکنسین ما در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به شما می‌رساند و به شما ارائه می‌دهد. اگر هم اکنون باتری خودروی بنز e250 را از ما خریداری کنید می‌توانید؛ از تخفیفات ویژه ما نیز بهره‌مند شوید. همچنین تعویض باتری با تجربه‌ای که در تعویض باتری بنز e250  دارد؛ می ‌تواند به بهترین روش ممکن باتری را برای شما تعویض کند. با تمام مواردی که گفته شد تعویض باتری بهترین سایتی است که می‌تواند به شما خدمات باتری را ارائه دهد.

سوالات پر تکرار

باتری های بوش و وارتا با تکنولوژی ساخت AGM بهترین باتری های خودرو های آلمانی هستند که از کشور آلمان به داخل ایران وارد می شوند.این باتری ها بین 4 الی 7 سال و بعضا حتی بیشتر روی خودروی شما عمر می کنند و میتوانید این محصولات رو با بهترین قیمت روی سایت ما بیابید.

برند سوزوکی که توسط سپاهان باتری ساخته می شود و تحت لیسانس سوزوکی ژاپن است به عنوان بهترین و با کیفیت ترین برند باتری بنز e250 شناخته می شود.این باتری ها تا 24 ماه گارانتی تعویض نیز دارند که نشان دهنده ی اعتماد شرکت به این محصولات است.

عمومی #باتری بنز e250 
0919-0241494 09190241494