Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری تویوتا کرولا | باتری تویوتا کرولا چند آمپر است ؟
دوشنبه 14 اسفند 1402 محمد موسوی 393 0

باتری تویوتا کرولا | باتری تویوتا کرولا چند آمپر است ؟

باتری فابریک تویوتا کرولا مدل های ۲۰۰۸ به پایین ۳۵ آمپر میباشد و در مدلهای ۲۰۰۸ به بالا ۴۵ آمپر میباشد. جهت خرید باتری تویوتا کرولا با ما در تماس باشید.

باتری یکی از قطعات ضروری در خودرو است. تویوتا کرولا نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از اصلی ترین و ضروری ترین قطعه آن ، باتری تویوتا کرولا است.

هر باتری عمری دارد. و اگر باتری تمام شود ، خودرو حرکت نمی کند و بسته به شرایط ممکن است باعث تصادف شود. عملکرد باتری ها برای سلامت ماشین مهم هستند پس ابتدا کمی تصول و دانش اولیه از آن کسب کنیم ، مناسب است.

باتری تویوتا کرولا چند آمپر است؟

باتری تویوتا کرولا با توجه به سال ساخت آن دارای آمپری متفاوت میباشد . باتری فابریک تویوتا کرولا های مدل ۲۰۰۸ به پایین ۳۵ آمپر میباشد و باتری فابریک تویوتا کرولا های مدل ۲۰۰۸ به بالا ۴۵ آمپر میباشد. لازم به توضیح است به دلیل خاص بودن قالب باتری ۳۵ و ۴۵ آمپر باتری با آمپر بالاتری بر روی این خودروی ژاپنی نمیتوان قرار داد . لذا جهت خرید امن و با اطمینان خاطر باتری تویوتا کرولا میتوانید با تعویض باتری تماس حاصل نمایید و بهترین باتری را در کمترین زمان در محل خود دریافت نمایید. همچنین میتوانید از ارسال و نصب رایگان نیز بهرمند شوید.

 

آمپر ولتاژ گارانتی نوع باتری CCA کیفیت
45 ۱۲ ۱۲ و ۲۰ ماه

خشک

585 درجه ۱ و ۲

 

باتری تویوتا کرولا

آیا ماشین تویوتا کرولا جزو ماشین های کم مصرف است؟

یکی از سوالاتی که در حوزه باتری تویوتا کرولا مطرح می‌شود این است که آیا این خودرو جز خودروهای کم مصرف حساب می‌شود یا پرمصرف اما از کجا بفهمیم که کدام ماشین کم مصرف است و کدام ماشین پر مصرف بهترین روشی که با آن می‌توانید بفهمید. خودروی شما از لحاظ برقی جزو خودروهای کم مصرف یا پرمصرف به شمار می‌رود این است که ظرفیت باتری آن را بدانید اکثراً خودروها بر اساس ظرفیت باتری جزو دسته‌های کم مصرف یا پرمصرف قرار می‌گیرند. به این صورت که اگر خودروی شما به صورت فابریک باتری بالای ۶۶ آمپر بخورد،جزو خودرو های پرمصرف است. به طور مثال باتری لندکروز که یک باتری ۱۲ ولتی ۷۰ آمپریست مشخص است که لندکروز یک باتری بسیار پر ظرفیت دارد. به خاطر اینکه این خودرو بسیار پرمصرف است.اما با توجه به باتری ۱۲ ولتی ۴۵ آمپری تویوتا کرولا می توانیم بگوییم که بر اساس این نوع باتری تویوتا کرولا جز خودروهای بسیار کم مصرف حساب می‌شود.

موضوع اول - نقش باتری تویوتا کرولا

باتری نیروی محرکه ای است که قطعاتی مانند چراغ های جلو و شیشه های برقی تویوتا کرولا ما را به حرکت در می آورد. مهم تر از آن، به عنوان نیروی چرخشی برای به حرکت درآوردن موتور نیز استفاده می شود. در فیلم های قدیمی اغلب صحنه هایی را می بینیم که در آن ته ماشین با چوب چرخانده می شود ، اما امروزه باتری این نقش را انجام می دهد و به نوعی باعث ایجاد انرژی حرکتی می شود. به عبارت دیگر، اگر باتری کافی نباشد ، نه تنها چراغ ها روشن نمی شوند ، بلکه ممکن است خود موتور  نیز روشن نشود.

موضوع دوم - عمر باتری تویوتا کرولا

عمر باتری بسیار مهم است و اگر باتری آن را به درستی بررسی نکنید ، ممکن است یک روز ماشین به طور ناگهانی از کار بیفتد. اگر در خانه باشد، باز هم قابل کنترل است ، اما اگر در سفر هستید سخت است. البته امداد باطری در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، قم ، قزوین ، بندرعباس و مشهد در کنار شما بوده و در صورت بروز مشکل برای باطری ماشینتان فقط کافیست با ما تماس گرفته و ما در سریع ترین زمان ممکن باطری را به همراه یک نیروی متخصص برای شما فرستاده و عملیات تعویض باتری و گرفتن داغی باتری قدیمی را به صورت رایگان انجام می دهیم.

اطلاع از عمر باتری تا حدودی می تواند شما را آماده کند تا مراقب آن باشید. بنابراین به صورت مرتب آن را باید بررسی کرد. و عمر باتری به طور کلی 3 سال می باشد. با این حال ، عمر باتری به شدت به نحوه رانندگی شما بستگی دارد. در مواردی اگر بسیاری از نکات مربوط به رانندگی و نگهداری ماشین را رعایت بکنید می توانند تا 5 سال هم دوام بیاورند. شاید سوالی برایتان پیش بیاید که چگونه دوام و عمر باتری تویوتا کرولا را بیشتر کنیم ؟

اول از همه باید بدانیم که باتری منبع الکتریسیته است، بنابراین نکته اول این است که کاهش فعالیت هایی که نیاز به برق دارند را به حداقل ممکن برسانیم شاید به ظاهر این کار ساده باشد ولی اغلب به دلیل سهل انگاری هایمان آن ها را فراموش می کنیم که انجام دهیم. در کمال تعجب ، خیلی اوقات پیش میاید که به دلیل فراموشی خاموش کردن چراغ‌های جلو ، باتری‌ تویوتا کرولا ما تخلیه شود. و از آنجایی که چراغ های جلو از باتری استفاده می کنند ، روشن ماندن چراغ ها برای مدت طولانی با موتور خاموش ، باتری را راحت تر تخلیه می کند. به همین دلیل ، رانندگی در شب نیز باعث می شود باتری راحت تر تمام شود. از سوی دیگر ، دلیل اینکه می توانید با حرکت منظم خودرو یا رانندگی در مسافت های طولانی عمر باتری خود را افزایش دهید این است که اگر آن را بدون جابجایی رها کنید، "دشارژ" می شود. چراکه باتری با استفاده از نیروی مازاد تولید شده توسط موتور در هنگام کارکرد خودرو ، خود را شارژ می کند. به عبارت دیگر ، باتری در هنگام خاموش بودن موتور همیشه در حال «دشارژ» است و بالعکس ، وقتی موتور روشن است ، با نیروی دریافتی در حال شارژ شدن است. بنابراین ، اگر برای مدت طولانی موتور را روشن نکنید یا فقط در مسافت های کوتاه رانندگی کنید ، فرصت شارژ نیروی الکتریکی از موتور را از دست خواهید داد و ممکن است باتری ای که یک بار تخلیه شده است به خراب شدن ادامه بدهد. و حتی اگر دوباره آن را شارژ کنید ، نمی تواند کیفیت اولیه خود را حفظ کند. پس بسیار مهم است که به طور خاص ، به تخلیه باتری توجه داشته باشید.

چگونه باتری تویوتا کرولا را بررسی کنیم

چک باتری دارای یکپارامتر  قابل مشاهده نیست. و برای اینکار علاوه بر دقت به علائم خرابی باتری بلکه می توان پیش یک متخصص برده و ایشان باتری را بررسی کند.

موضوع سوم باتری تویوتا کرولا چند آمپر است ؟

مهم نیست چقدر مراقب باشید، در برخی مواقع باتری ماشین باید تعویض شود. در اینجا به معرفی نوع باتری تویوتا کرولا می پردازیم.

باتری تویوتا کرولا بسته به سال تولید متفاوت می باشد. تا سال 2008 که مربوط به تویوتا کرولا های قدیمی هستند ، باتری 35 آمپر استفاده می شود و از 2008 به بعد باتری فابریک تویوتا کرولا 45 آمپر می شود. باتری مدل 2008 به قدیم به دلیل اینکه سر باتری این خودرو ها باریک هستند فقط و فقط باتری 35 آمپر می شود بر روی آن ها قرار داد و تویوتا کرولا 2008 به بعد فقط باتری 45 آمپر چراکه فضایی که خود خودروساز ژاپنی برای باتری در نظر گرفته است ، به صورت کتابی این باتری ها قرار می گیرد و باتری بیشتری نمی شود در این خودرو قرار دهیم.

توجه داشته باشید که اگر مدل مطابق با مدل را نصب نکنید ، ممکن است خوب کار نکند یا باعث خرابی شود.

باتری تویوتا کرولا چند آمپر است؟

موضوع چهارم تعویض باتری تویوتا کرولا

لطفا ابتدا مدل و سال تویوتا کرولا خود را بررسی کنید. به خصوص اگر باتری را خودتان تهیه می کنید ، این کار ضروری است. همچنین اگر درخواست خرید باتری به صورت آنلاین را نیز دارید می توانید از سایتن امداد باطری و یا شماره تماس ما با ما تماس گرفته تا شما را در خریدتان راهنمایی کنیم و بعد از خرید می توانید از خدمات پس از فروش ما نیز نظیر : گارانتی ، چکاپ های دوره ای ، تعویض و نصب باتری به صورت رایگان ، گرفتن داغی باتری قدیمی و ... بهره مند شوید.

 تا اینجای کار حدودی نوع باتری مورد استفاده در تویوتا کرولا را متوجه شده اید ، اما باتری سازگار بسته به مدل و سال متفاوت است.

ابتدا آچار لازم برای اتصال و جدا کردن باتری و دستکش کار را برای محافظت از دستان خود تهیه کنید. اندازه آچار 10 یا 12 میلی متر توصیه می شود. هنگامی که باتری جدا می شود ، منبع تغذیه به طور موقت قطع می شود ، اما اگر منبع تغذیه قطع شود ، توجه داشته باشید که ممکن است تنظیماتی مانند ساعت ، صدا و سیستم ناوبری خودرو بازنشانی شوند و نیااز داشته باشد که دوباره آن ها را تنظیم کنید.

وقتی همه پیچ ها باز شدند و پاینه ها را جدا کردید ، باتری را خارج کنید ، اما قبل از این کار ، مطمئن شوید که موتور ماشین خاموش باشد. چراکه ممکن است منجر به تصادف غیرمنتظره ای مانند برق گرفتگی یا نقص سیستم برقی ماشین شود.

هنگام برداشتن پایانه ها ، ابتدا ترمینال و یا پایانه سمت منفی ( با سیم سیاه ) را بردارید. مراقب باشید در هنگام برداشتن آچار با خودرو تماس نگیرد. باعث اتصال کوتاه خواهد شد. پس از برداشتن ترمینال منفی ، ترمینال یا پایانه سمت مثبت ( با سیم قرمز ) ، محل نگهدارنده باتری را بردارید و در نهایت باتری را خارج کنید.

پس از خارج کردن باتری قدیمی ، باتری جدید را در جای خود نصب کنید. در این زمان مراقب باشید که موقعیت های مثبت و منفی را با هم اشتباه نگیرید.

هنگامی که باتری جدید به درستی در جای خود قرار گرفت ، قطعات را به ترتیب معکوس نصب کنید. ابتدا ترمینال یا پایانه سمت مثبت ( با سیم قرمز ) و سپس ترمینال و یا پایانه سمت منفی ( با سیم سیاه ) را وصل کنید.

پس از اتمام نصب، موتور را روشن کنید و بررسی کنید که آیا درست کار می کند یا خیر.

توجه داشته باشید که تعویض باتری خود را می بایست به متخصص این کار بسپارید چراکه می تواند کار دشواری باشد و اگر به دست متخصص انجام نگیرد ممکن است دچار فاجعه شود .

در انتها پیشنهاد میکنم که اگر تویوتا کرولا دارید و باتری ماشینتان دچار نقص شد حتما با ما تماس بگیرید تا بتوانیم مشاوره مناسبی در خصوص باتری این ماشین به شما بدهیم به این دلیل که ما می دانیم باتری تویوتا کرولا چند آمپر است ؟ و بسته به مدل خودرو شما باتری مناسب را ارسال کرده و متخصص ما آن را به صورت رایگان برای شما نصب خواهد کرد و باتری قدیمی شما را از شما می گیرد.

ما در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستیم و شما می توانید در سایت ما و یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ ما با ما ارتباط برقرار گنید.

 

کوچکترین باتری ماشین چه ظرفیتی دارد؟

باتری‌ها با توجه به ظرفیتشان سایز بندی‌های مختلف دارند اگر ظرفیت باتری کم باشد  اندازه آن نیز بسیار بسیار کوچک خواهد بودو هرچه ظرفیت باتری افزایش پیدا می‌کند اندازه آن نیز بزرگ و بزرگتر می‌شود  یک سری از سایز بندی‌های باتری مربوط به خودروهای سبک هستند این سایز بندی‌ها تا ظرفیت ۹۰ آمپر پیش می‌رود  یعنی تا ظرفیت ۹۰ آمپر اکثراً باتری‌ها برای خودروهای سواری ساخته می شوند و منظور از سواری همان خودروهای سبک است که مناسب ۳ الی ۵ نفر طراحی می‌شود  باتری‌های بالاتر از ۹۰ آمپر برای خودروهای سنگین طراحی می‌شوند علت آن این است که خودروهای سبک اصلاً این میزان مصرف ندارند و باتری‌های بالای ۹۰ آمپر برای آنها بلا استفاده خواهد بود کوچک‌ترین باتری ساخته شده برای خودروها باتری ۴۵ آمپر ۱۲ ولتی است که باتری تویوتا کرولا نیزاز همین نوع باتری‌هاست 45 آمپر برای خودروها مقدار کمی است و روی هر خودرویی باتری‌ها نتیجه درست نمی‌دهد این باتری ها فقط و فقط برای خودرو های کم مصرف طراحی شده که خودرو تویوتا کرولا شما نیز جزو این خودروهاست  اگر بخواهید باتری ۴۵ آمپری را روی خودروهای دیگر سوار کنید عمر مفید سیستم برق شما بسیار پایین می‌آید و مجبورید به سرعت دوباره باتری را عوض کنید.

باتری 45 آمپری تویوتا کرولا

قیمت باطری 12 ولت 45 آمپر :

همانطور که اشاره شد باتری‌های ۴۵ آمپری کوچک‌ترین سایز باتری‌ها هستند بنابراین باید ارزان قیمت‌ترین آنها نیز باشند  شما می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت‌های ممکن باتری ۴۵ آمپری و ۱۲ ولتی برای خودروی تویوتا کرولا خود را از سایت تعویض باتری تهیه نمایید برای دریافت به روزترین قیمت‌های باتری در بازار باتری ایران می‌توانید قسمت فروشگاه سایت ما را بررسی کنید  برای این کار فقط کافیست که در قسمت سرچ فروشگاه عبارت باتری ۴۵ آمپری را سرچ کنید و بعد از آن می‌توانید تمام باتری‌های ۴۵ آمپری از تمام برندها را با به روزترین و بهترین قیمت‌ها مشاهده کنید اگر به هر دلیلی دسترسی به قسمت فروشگاه سایت ما نداشتید  یا نتوانستید باتری مورد نظر خود را پیدا کنید می توانید با یکی از راه‌های ارتباطی با ما ارتباط بگیرید تا ما به روزترین قیمت باتری تویوتا کرولا را به شما ارائه دهیم. جدول زیر نشان دهنده قیمت انواع برندهای باتری ۱۲ ولتی ۴۵ آمپریست که ما برای راهنمایی بیشتر و دادن یک دید کلی به شما این جدول را طراحی کردیم  در این جدول قیمت باتری‌های ۱۲ ولتی به ترتیب از گرانترین به ارزان‌ترین چیده شدند به صورتی که گران‌ترین باتری حال حاضر موجود در بالای جدول و اقتصادی‌ترین باتری ۴۵ آمپری موجود در بازار در پایین‌ترین رتبه جدول قرار گرفته است:

لیست رنج قیمتی باتری تویوتا کرولا

Suzuki سوزوکی 

Orbitalاوربیتال  

Hipile های پیل   

صبا باتری

آیا تویوتا علاوه بر کرولا خودروی کم مصرف دیگری نیز ساخته؟

بله، علاوه بر کرولا، تویوتا خودروهای دیگری همچون پریوس را نیز ساخته است که از لحاظ مصرف سوخت بسیار کارآمد و سبز هستند. تویوتا پریوس یک خودروی هیبریدی است که با استفاده از ترکیبی از موتور بنزینی و موتور الکتریکی، به دوپرس و کارآمدی بسیار بالا دست یافته است. این خودرو از یک باتری 50 آمپری استفاده می‌کند که انرژی لازم برای حرکت به وسیله موتور الکتریکی را تامین می‌کند و در نتیجه مصرف سوخت خودرو را کاهش می‌دهد. این خودروی هیبریدی تویوتا پریوس به عنوان یکی از پیشروهای بازار خودروهای سبز و مصرف کم، مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است و از تکنولوژی پیشرفته‌ای برای کاهش آلودگی محیط زیست و صرفه جویی در مصرف سوخت استفاده می‌کند.تویوتا پریوس یکی از اولین خودروهایی بود که از تکنولوژی موتور هیبریدی استفاده کرد. این خودرو، که اولین بار در سال ۱۹۹۷ معرفی شد، با ورود به بازار، نوآوری بزرگی را در صنعت خودروسازی به ارمغان آورد. ترکیبی از یک موتور بنزینی و یک موتور الکتریکی، به پریوس امکان می‌دهد که از دو منبع انرژی مختلف استفاده کند و بنابراین به مصرف سوخت کمتر و کاهش آلودگی هوا کمک کند. این ابتکار نشان دهنده تعهد تویوتا به ارائه راهکارهای نوآورانه و محیط زیستی برای صنعت خودروسازی بوده است و پریوس به عنوان یکی از خودروهای پیشگام در زمینه خودروهای سبز و مصرف کم، به شناخته شدند.که در بین این دو خودرو تویوتا کرولا از همزاد هیبریدی خود، بسیار کم مصرف تر و کارامد تر طراحی شده است.

برای تویوتا کرولای سیستم صوتی دار خود باید باتری قوی تر بندازم؟

ارتقاء لوازم برقی در خودروی کرولا ممکن است نیازمند باتری با ظرفیت بالا باشد، به خصوص اگر لوازمی مانند سیستم صوتی، سیستم‌های روشنایی، یا دیگر تجهیزات الکتریکی نیاز به انرژی بیشتری داشته باشند. باتری با ظرفیت بالا می‌تواند اطمینان از تأمین انرژی کافی برای این لوازم فراهم کند و از احتمال کاهش قدرت باتری یا خالی شدن آن در مواقع نیاز، جلوگیری کند.اما اگر امکان ارتقاء باتری به یک با ظرفیت بالاتر نباشد، این نیز مشکلی اساسی نخواهد بود. باتری‌های استاندارد که برای خودروهای کرولا استفاده می‌شوند، عموماً به طور کافی برای تأمین انرژی لوازم الکتریکی معمولی همچون رادیو، فن پنکه، و پنجره‌های برقی کافی هستند. بنابراین، اگر ارتقاء باتری ممکن نباشد، این لوازم برقی همچنان به خوبی کار خواهند کرد و عملکرد خودرو را به طور معمول حفظ خواهند کرد. اگر باتری را ارتقا ندهید و از یک باتری با ظرفیت کمتر استفاده کنید، لوازم برقی ممکن است به طور کامل کار نکنند یا کارایی آنها کاهش یابد. به عنوان مثال، در صورت استفاده از باتری با ظرفیت کمتر، قدرت ولتاژ کمتری برای تأمین انرژی به لوازم برقی وجود دارد که ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی مانند عملکرد ناپایدار برف پاک کن، سرعت کمتر در حرکت پنجره‌های برقی، یا کاهش نور چراغ های ماشین شود. علاوه بر این، باتری با ظرفیت کمتر ممکن است زودتر خالی شود و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد. بنابراین، ارتقاء باتری به یک مدل با ظرفیت بالاتر می‌تواند عمر و عملکرد لوازم برقی خودرو را بهبود بخشیده و مشکلات مربوط به کارکرد غیرقابل پیش‌بینی و کاهش زودهنگام عمر باتری را کاهش دهد.

سوالات پر تکرار

تویوتا کرولا یکی از کم مصرف ترین خودرو های ساخته شده توسط شرکت تویوتا است.باتری این خودرو تنها 45 آمپر ظرفیت دارد که جزو کم ظرفیت ترین باتری های خودرو محسوب می شود.

باتری های 45 آمپر بدلیل اینکه روی خودرو های زیادی سوار نمی شوند؛تولید کمتری نیز در بازار باتری دارند.اما تولید آنها همیشه به اندازه ی کافی بوده و شما می توانید از اغلب باتری سازی در همه ی فصول سال آنها را تهیه کنید.

عمومی #باتری تویوتا کرولا 
0919-0241494 09190241494