Loading...
ادرس: هروی ، مکران جنوبی، پ ۹۶   |   همه ایام سال
info@tavizbattery.ir
تعویض باتری
02191693898
مشاوره رایگان
0919-0241494
باتری لندکروز چند آمپر است ؟ |فروش باتری فابریک لندکروز
شنبه 12 اسفند 1402 Portal Admin 715 0

باتری لندکروز چند آمپر است ؟ |فروش باتری فابریک لندکروز

باتری لندکروز چند آمپر است؟ باتری فابریک تویوتا لندکروز ۷۰ آمپر میباشد که میتوانید برای این خودرو باتری با ظرفبت بالاتر نیز قرار دهید.

اغراق نیست اگر بگوییم باتری مهمترین بخش خودرو است و جزو یکی از بخش های زیادی است که رانندگان می توانند به صورت بصری مشاهده کنند اما متاسفانه افراد زیادی وجود دارند که فراموش می کنند باتری ماشین را به طور منظم تعویض و تعمییر و نگهداری انجام دهند. که این موضوع در مورد خودرو لندکروز نیز صدق میکند.

باتری لندکروز چند آمپر است ؟

باتری فابریک لندکروز یک باتری 12 ولتی با ظرفیت 70  آمپر می باشد. لازم به ذکر است برای این خودرو ژاپنی میتوانید تا ظرفیت ۱۰۰ آمپر قرار دهید جهت خرید باتری فابریک لندکروز و دریافت مشاوره رایگاه با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۳۸۹۸ تماس حاصل نمایید.

خرید باتری تویوتا لندکروز :

 

 

در این مقاله به طور جامع در رابطه با تعویض باتری لندکروز می خواهیم صحبت کنیم از اصول کلی تا جزئی ترین مطالبی که موجود است مثل اینکه باتری لندکروز چند آمپر است ؟ و نظیر این سوالات که در ادامه خواهیم دید.

باتری تویوتا لندکروز چند آمپر است؟

باتری لندکروز چه نوع باطری است ؟

از آنجایی که نوع باتری مورد استفاده بسته به ماشین های متفاوت فرق دارد ، مهم است که در ابتدا بدانیم چه نوع باتری می توان برای تویوتا لندکروز استفاده کرد ؟ که نوع آن را با توجه به دفترچه راهنمای خودرو و سال تولید خودرو می توانید باتری مناسب خودتان را پیدا کنید.

بهترین باتری کره ای لندکروز هیوندای است؟

عموماً این باور بین رانندگان وجود دارد که بهترین باتری برای لندکروز باید از برند هیوندای باشد ما در مقاله ی باتری لندکروز چند آمپر است میگوییم که این باور تا حدود زیادی درست است به این علت که هیوندای یک برند ثابت شده و بسیار معتبر است که در خود کره و در بازارهای بین المللی به داشتن کیفیت و طول عمر بالای محصولات معروف است و از آنجایی که خودرو لندکروز خودروی کم مصرفی نیست جزو خودروهای بسیار پرمصرف از لحاظ برقی حساب می‌شود برای اینکه اذیت نشوید و بتوانید برای مدت بالا از باتری خود استفاده کنید باید از باتری‌های با کیفیت و ثابت شده استفاده کنید و در غیر این صورت دائم مجبور به تعویض باتری خواهید بود  البته هیوندای تنها برند باتری کره‌ای خوب نیست ما در تعویض باتری به شما دو برند دیگر را معرفی می‌کنیم تا در صورت اینکه هیوندای پیدا نکردید بتوانید به جای آن از این باتری‌ها استفاده کنید. در کنار برند هیوندای برندهای پوما و دلکور دو تا از بهترین برندهای تولیدی کره هستند که حتی در مواردی باتری های تولیدی توسط این شرکت‌ها حتی از باتری‌های هیوندای نیز با کیفیت‌تر بوده و بر باتری‌های هیوندای ارجحیت دارند ما به شما اطمینان می‌دهیم که هر دوی این برندها جایگزین بسیار مناسبی برای باتری خودرو لندکروز شما خواهند بود. پس در این قسمت از مقاله ی باتری لندکروز چند آمپر است ما بهترین باتری های کره ای را برای لندکروز اینگونه دسته بندی میکنیم:

بهترین باتری های کره ای برای لندکروز

پوما

هیوندای

دلکور

باتری لندکروز چقدر دوام دارد ؟

زمان تعویض باتری لندکروز بسته به نحوه سواری و محیط متفاوت است اما به طور کلی گفته می شود بین 2 تا 3 سال و بین 40000 تا 100000 کیلومتر دوام کامل دارد و در بهترین شرایط خودش باقی می ماند. با این حال باتری بخش بسیار مهم ماشین است و استفاده از آن تا آخرین دقیقه می تواند منجر به مشکل شود پس به طور مرتب باتری را از وجود هرگونه ناهنجاری بررسی کرده و در زمان مناسب آن را تعویض کنید. و این موضوع را توجه داشته باشید که عمر باتری خودرو های هیبریدی حدود چهار تا پنج سال بیشتر از خودرو بنزینی می باشد.

در ادامه می خواهیم شش روش رانندگی که باتری لندکروز را زودتر خالی می کند را به شما بگوییم. به این دلیل که عمر باتری می تواند تا حد زیادی به نحوه رانندگی شما نیز برگردد ولی در حالت کلی باتری لندکروز عمری میانه دارد و نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه می باشد.

باتری ماشین تویوتا لند کروز اصل

روش اول از حالت  Idiing Stop و یا همان خاموش شدن در حالت ایستادن ماشین استفاده نکنید

استفاده این حالت که به توقف آرام نیز معروف می باشد باعث افزایش بار بر روی باتری ماشینتان می شود و همچنین این عملکرد هنگام توقف خودرو ، موتور را متوقف می کند و با شروع حرکت خودرو موتور را روشن می کند. از آنجایی که موتور در حال رانندگی خاموش و روشن می شود بار سنگینی بر روی باتری خواهد بود پس به این دلیل از این حالت به دفعات استفاده نکنید.

باتری تویوتا لندکروز

 

 

روش دوم از شارژ سریع باتری خودداری کنید

شارژ سریع یک ویژگی بسیار مفید و در بعضی مواقع کاربردی است. با این حال ، شارژ سریع بار زیادی به باتری ماشین وارد کرده و باتوجه به طول عمر باتری این کار عیبی است که عمر آن را کاهش می دهد ، بنابراین بهتر است به طور مکرر از آن استفاده نکنید.

روش سوم در شب زیاد رانندگی نکنید

اگر در شب زیاد با لندکروز رانندگی می کنید ، باتری می تواند به راحتی خراب شود چراکه در شب ، ماشین چراغ های بیشتری را نیز استفاده می کند که باعث می شود برق مصرفی افزایش پیدا کرده و فشار بیشتری به باتری وارد شده و در نتیجه در طول عمر آن تاثیر منفی بگذارد.

روش چهارم در هنکام روشن کردن ماشین حداقل تجهیزات الکتریکی روشن باشد

اگر موتور ماشین لندکروز خود را با روشن بودن تجهیزات الکتریکی روشن می کنید ، بدانید که فشار بسیار زیادی را به باتری ماشین لندکروز متحمل می شوید و هیمن امر سبب فرسودگی سریع آن می شود.

روش پنجم از لوازم جانبی با مصرف برق بالا استفاده نکنید

همانطور که می دانید لوازم جانبی پر انرژی نیز بر عمر باتری لندکروز تاثیر منفی می گذارد و می توان به سیستم های نظیر ناوبری خودرو و ضبط کننده های رانندگی اشاره داشت و همچنین به شارژ تلفن های هوشمند که انرژی بسیار زیادی مصرف می کنند . که همین مصرف انرژی بالا در نهایت به ضرر باتری ماشین می باشد و طول عمر آن را کاهش می دهد.

روش ششم ماشین را در دماهای متعادل ببریم

یکی از عوامل تاثیر گذار بر عمر باتری ، دمای محیط است. که اگر دما بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد باشد ، بار بیشتر به باتری ماشین وارد نمی شود اما اگر دما از اعداد گفته شده بیشتر و یا کمتر باشد ، برای باتری خوب نیست. و به طور خاص دمای پایین بر عملکرد باتری لندکروز تاثیر می گذارد و گفته می شود که 20 درصد کاهش عملکرد در دمای 0 درجه سانتی گراد رخ می دهد.

پس دقت داشته باشید که با رعایت نکات بالا در رانندگی به سلامت باتری لندکروز خود کمک کرده و از کم شدن عمر باتری آن جلوگیری می کنید.

آیا باتری ایرانی لندکروز ارزش خرید دارد؟

همانطور که به شما گفته شد لندکروز ماشین بسیار پرمصرفی است و نیاز به باتری دارد که علاوه بر تامین برق آن عمر مفید زیادی داشته باشد اگر فکر می‌کنید که باتری‌های تولید داخل ایران توانایی اشباع نیاز برقی خودرو شماره ندارند در این قسمت از مقاله باتری لندکروز چند آمپر است باید بگوییم در اشتباه هستید در ایران برندهای بسیار با کیفیتی تولید شده که روی خودرو لندکروز شما حتی تا ۲ الی ۳ سال نیز دوام می‌آورند  و شما می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید به عنوان مثال باتری‌های اوربیتال سپاهان باتری برای خودرو لندکروز بسیار مناسب هستند و ما از مشتریان زیادی که این باتری را برای خودرو لندکروز خود خریداری کردند بازخورد بسیار مثبتی دریافت کردیم پس به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم اگر نمی‌خواهید هزینه باتری‌های وارداتی کره‌ای را بدهید حتماً باتری اوربیتال یا سوزوکی برای لندکروز خود بخرید مطمئن باشید که این باتری‌ها بسیار روی خودروی شما مناسب و با دوام خواهند بود.

سوالی که در اینجا مطرح می شود اینکه چه زمانی باید باتری لندکروز مان را تعویض کنیم ؟

تا به اینجا ما با مشخصات مختلف باتری لندکروز  آشنا شده ایم نظیر اینکه باتری لندکروز چند آمپر است ؟ و انواع مشخصات فنی دیگر اما یکی از مهمترین موضوعاتی که باید مدنظر قرار بدیم علائمی که نشان دهنده ضعیف شدن باتری ماشین می شود را به خوبی بشناسیم. چراکه باید زمان مناسب برای تعویض باتری را تعیین کنیم.

در واقع سرعت خراب شدن باتری با توجه به نوع رانندگی و مراقبت از آن می تواند متفاوت باشد. و برای اینکه بدانید چه زمانی باتری را تعویض کنید، مهم است که دائما وضعیت باتری را مورد بررسی قرار دهید و علائم آن را در زمان نزدیک شدن به پایان عمر باتری متوجه شوید. و در صورت مشاهده هر علامتی ، بلافاصله بتوانید تعمییر و نگهداری را انجام دهید.

در ادامه نکاتی که به ما هشدار می دهد که باتری به موعد تعویضش رسیده را بررسی خواهیم کرد.

نکته اول موتور به سختی روشن شود

اگر باتری لندکروز خراب شود ، چرخش موتور در هنگام استارت ضعیف می شود و روشن شدن موتور را دشوار می کند. موتور خودرو زمانی روشن می شود که جریان الکتریکی که از باتری می گذرد ، موتور استارت را می چرخاند و با روشن شدن موتور مقدار قابل توجهی انرژی مصرف می شود. و همچنین اگر باتری لندکروز ضعیف شده باشد ، صدای روشن شدن موتور ضعیف تر می شود.

نکته دوم نور چراغ ها ممکن است کمتر شده باشد

اگر باتری ضعیف شود ، چراغ های جلو نیز ممکن است به دلیل انرژی ضعیف تر کم رنگ تر شود. البته دقت داشته باشید که باتری در حین کارکرد خودرو شارژ می شود و روشنایی چراغ های جلو بازیابی می شود ، اما ممکن است هنگام توقف خودرو ، چراغ های جلو کم نور تر شود.

نکته سوم مایع داخل باتری ( اسید سولفوریک ) تغییر رنگ دهد

اسید سولفوریک یا همان مایع داخل باتری لندکروز در واقع بی رنگ و شفاف می باشد اما اگر اسید باتری هرچه بیشتر شود ، آن مایع کدر تر می شود و اگر احساس می کنید که مایع داخل باتری ماشینتان تغییر رنگ داده است ، آن را نشانه تعویض باتری در نظر بگیرید.

نکته چهارم ولتاژ باتری کم باشد

بدیهی است که با افزایش سن باتری لندکروز ، ولتاژ آن کاهش می یابد و تقریبا 12.5 ولت ولتاژ را نشان می دهد و مناسب هم می باشد اما اگر عدد ولتاژ به زیر 12.5 ولت رسیده باشد ، نشان دهنده زمان تعویض باتری است.

باتری تویوتا لندکروز چند آمپر است؟

نکته پنجم حالت توقف آرام به درستی کار نکند

همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم ، لندکروز آپشنی دارد که می تواند در هنگام ترافیک یا توقف های درون شهری موتور ماشین را خاموش کند و به محض حرکت ، آن را روشن نماید. اگر باتری لندکروز شما خراب باشد ، این آپشن کار نخواهد کرد چراکه نیروی لازم و کافی برای توقف در این حالت را نخواهد داشت. پس اگر در هنگام استفاده از آپشن توقف آرام مثلا در پشت چراغ قرمز ، موتور خاموش نشد ، حواستان باشد که امکان دارد باتری خالی کرده باشد و نیاز به شارژ مجدد دارد و یا نیاز به تعمییر است که بهتر است یک متخصص تو این زمینه به آن رسیدگی کند.

در انتها همیشه در هنگام تعویض باتری لندکروز به مدل آن دقت کنید که با دفترچه ماشین شما مطابقت داشته باشد چراکه در بازار اجناس مختلفی وجود دارد که متاسفانه بعضی از آنها تقلبی بوده و به مرور می تواند به سیستم برقی ماشین آسیب برساند.

مجموعه ما به صورت 24 ساته فعال بوده و هر زمان که قصد خرید باتری لندکروز را داشته باشید می توانید با ما تماس گرفته و کمتر از یک ساعت به دست شما می رسد.

و اگر در تصمیم گیری دچار تردید هستید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی لازم را از ایشان بگیرید.

همچنین ما در طرح باتری ماشین سیار برای آسایش شما یک متخصص تعویض باتری برای شما میفرستیم تا تعویض باتری را در محل انجام دهد و دیگر نیازی به رفتن تعمییرگاه و یا باطری سازی نمی باشد.

چرا باطری لندکروز را از تعویض باتری خریداری و نصب کنیم؟

تعویض باتری اولین نمایندگی رسمی باتری‌های با کیفیت ایرانی و بهترین وارد کننده باتری‌های کره‌ای و آلمانی است سیاست کاری ما از ابتدای تاسیس تاکنون اینگونه بوده که شما با دریافت خدمات از ما مثل باتری سازی‌های عادی نیاز به پرداخت هزینه اجرت و رفت و آمد  نصاب برای خودرو خود نباشید پس در این قسمت از مقاله باتری لندکروز چند آمپر است ما به شما اطمینان می‌دهیم که در صورت دریافت از خدمات ما به هیچ عنوان هزینه ارسال و نصب باتری جدید به روی خودرو را از شما نخواهیم گرفت که این خود یکی از بزرگترین مزیت‌های مجموعه ماست  و برای اولین بار این ایده در ایران پیاده سازی شده اما مجموعه ما مزیت‌های دیگری نیز برای شما دارد  یکی دیگر از بزرگترین مزیت‌های که در این بخش از مقاله باتری لندکروز چند آمپر است به آن می‌پردازیم این است که فرقی نمی‌کند ماشین لندکروز شما کجای شهر خراب شده فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا ما یکی از تکنسین های فنی خودمان را همراه باتری انتخاب شده توسط شما به محل خرابی خودروی لندکروز شما اعزام کنیم باتری شما را در همان محل بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافه‌ای تعمیر کنیم.

بهترین باتری ایرانی لندکروز کدام باتری است؟

وقتی صحبت از باتری ایرانی لندکروز می‌شود بهترین باتری که نه تنها تعویض باتری بلکه هر متخصصی در این امر به شما پیشنهاد می‌کند باتری‌های سوزوکی از سپاه باتری هستند.در واقع اسم این باتری‌ها فقط به دلیل شباهت اسمی با یک برند ژاپنی معروف نیست بلکه شرکت سپاه باتری در داخل ایران توانسته نمایندگی رسمی تولید این نوع باتری‌ها را از شرکت معتبر سوزوکی دریافت کند. به همین علت است که تمام باتری‌های سوزوکی تولید شده داخل ایران از کیفیت مشابه با باتری‌های سوزوکی ژاپنی اصل برخورد دارند. این باتری‌ها به قدری با کیفیت هستند که خود شرکت سوزوکی با اعتماد به نفس کامل آنها را تا ۲۱ ماه کامل گارانتی می‌کند. اگر شما با برندهای دیگر باتری خودرو آشنا باشید متوجه خواهید شد که این عدد به شدت بالاست ضمانت‌نامه باتری‌های سوزوکی به همین راحتی به پایان نمی‌رسد.این میزان ضمانت‌نامه نشان می‌دهد که سپاهان باتری روی تولید این باتری‌ها بسیار اعتماد به نفس دارد  و علناً با قرار دادن همچین گارانتی زیادی روی این محصول به شما می‌گوید که این محصول کیفیت فوق العاده زیادی دارد.برند دیگری که می‌توانیم علاوه بر باتری سوزوکی به کیفیت فوق العاده آن اشاره کنیم؛  برند هایپیل از شرکت آکو باتری است.  این برند یکی از تازه‌ترین محصولات شرکت آکو باتری است که در داخل بازار باتری خودرو ایران طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده است.این محصول از شرکت آکوباتری حدود ۱۷ ماه گارانتی دارد از لحاظ قیمتی نیز از باتری سوزوکی بسیار ارزان‌تر است. همین دو ویژگی باعث شده که هایپیل یکی از بهترین باتری‌های حال حاضر بازار باتری خودروی ایران باشد.

باتری های ایرانی چه مزایایی نسبت به باتری های کره ای دارند؟

با اینکه از لحاظ کیفیت ساخت و کیفیت عملکرد درون خودرو و باتری‌های ایرانی و کره‌ای فاصله زیادی از یکدیگر دارند؛ اما با وضعیت اقتصادی حال حاضر داخل کشور، باتری‌های تولید داخل برای شما بسیار به صرفه‌تر خواهند بود. باتری‌های کره‌ای کیفیت ساخت بسیار بالاتری دارند و این را در خودروهای زیادی از جمله خودرو لندکروز به ما ثابت کردند.  باتری های کره‌ای سالم می‌توانند در خودرو لندکروز شما تا ۳ الی ۵ سال فعالیت مفید کنند که این فاکتور برای باتری‌های تولید داخل ایران به یک الی ۳ سال می‌رسد.اما نکته ای که شما در هنگام خرید باتری‌های کره‌ای در نظر نمی‌گیرید این است که این باتری‌ها همگی به صورت وارداتی هستند و هیچ کدام از ضمانت درستی برخوردار نیستند.به همین دلیل است که اگر این باتری‌ها را برای خودروی خود داخل ایران تهیه کنید در صورت بروز خرابی زود هنگام باتری هیچگونه ضمانتی بر آنها تعلق نمی‌گیرد. علاوه بر مسئله ضمانت و خدمات پس از فروش باتری‌های کره‌ای به این دلیل که با عرض بین‌المللی یعنی دلار معامله می‌شوند و باید برای ورود آنها به ایران هزینه حمل و نقل پرداخت شود،از لحاظ قیمتی بسیار گران‌تر از باتری‌های تولید داخل خود ایران هستند و از لحاظ اقتصادی اصلاً به صرفه نیستند.

سوالات پر تکرار

از بین تمام برند های حال حاضر تولید ایران،طبق آنالیز امداد باتری تهران از مشتریان خود،باتری های سوزوکی تولید شرکت سپاهان باتری تحت لیسانس سوزوکی ژاپن و باتری های های پیل از شرکت آکو باتری بهترین نتیجه را روی خودروی لندکروز می دهند.

بر اساس قوانین باتری های خارجی مثل باتری های کره ای، به دلیل اینکه داخل ایران نماینده ی رسمی فروش ندارند؛شامل گارانتی نمی شوند و استفاده از آنها داخل ایران بدون هیچ گونه خدمات پس از فروش خواهد بود.

عمومی #باتری تویوتا لندکروز 
0919-0241494 09190241494